KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Nvm. Satt bare litt hardt det. Har ikke kommet så langt nå. Morra mi jagde meg ut av stua da hun kom hjem. Måtte inn på rommet mitt og fortsette. Men jeg vet ikke hvor je skal plassere ssd. Har fractal design define r4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Plasser den rett over/under HDD'en. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Det er 3 inngangen på hdden. En er strøm, en er Sata. Hva er den siste? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Det er jeg ikke helt sikker på, men jeg har bare brukt Sata og Sata-power. De to like kontaktene, ene er stor og den andre er liten Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Trenger mer hjelp. De reset, Power led osv. Skjønner meg ikke helt der. De skal inn i jfp1, men skjønner ikke. Noen av de har jeg heller ikke Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Det fulgte vel med en sånn hvit ting med mange pinner på? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvit ting med mange pinner på? Skal man ikke koble de rett inn på hovedkortet? Fant det. Hadde glemt det jeg. Nå skal det gå. Men jeg har ikke alle som står. Bl.a spk, buz osv Hdd led har jeg ikke heller. Endret 1. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Det står vel bare HDD? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Har ikke hdd led eller noe som ligner det. Funker det uten? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Det skal funke uten. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Ok, for r4 har det ikke. Men hva med spk, gnd osv på jfp2 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Ja, det funker uten. HDD Led er bare det lille lyset som blinker når harddisken spinner opp. SPK er motherboard speakeren, den lille greia som lager pipelyder når du skal inn i biosen eller det skjer en feil. Funker og fint uten den. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 De er rett og slett ikke med her Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Takk for svar. HDaudio skal inni jaud1 ikke sant? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Eller? + at det er noen kabler med 2-pub jeg ikke finner helt ut av. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Jepp. HD audio skal i jaud1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Men det er noen kabler som er i en boks på en måte med 2-pin inni. Står ikke noe å manualen. Pluss en litt større en med 4-pin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå