Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Aston Villa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke vanskelig å se at du er anti hernandez ihvertfall.

Mange kamper har du sett han spille egentlig ?

Han er en avslutter som er avhengig å få service får han ikke det så blir resultatet deretter.

 

At du kaller han for en elendig fotball spiller sier veldig mye om hvor lite du har sett han spille.

 

Ehhm, jeg ser stort sett alle kampene gjennom en sesong. I motsetning til deg er jeg såpass ærlig at jeg klarer å se at en spiller fra egne rekker rett og slett ikke holder mål på øverste nivå i England. Når han ikke får servert scoringer på sølvfat er han tvers gjennom ubrukelig.

 

I motsettning til meg ? Jeg er da ærlig så ikke kom her å si det motsatte.

Jeg sier han er avhengig av service og når han ikke får det så blir resultatet deretter.

Men er jo måte på hvor negativ man skal være til en spiller som har skaffet oss poeng etter poeng.

Lenke til kommentar

Problemet med Hernandez er ikke at han trenger service, det er det mange spisser som trenger. Problemet er at han mangler basisferdigheter som teknikk, førstetouch og passningsferdighet.Du må kunne delta i det oppbyggende spillet, eller på en kontring, uavhengig av spisstype. Kan ikke være sånn at hver gang man får ballen så må du spille støttepasning eller somle ballen bort. Det nytter ikke uansett! Hjelper heller ikke at han bor i offside.

 

I tillegg er han bakromspiss som trenger å utnytte farten sin, og lag mot United legger seg ofte dypt så vi må spille foran forsvaret og da er erten totalt ubrukelig.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...