Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår at dere bruker denne tråden til Lakusland og heller tar random chat i en av trådene hvor random chat kan tas.

 

Har aktivitetesnivået på serveren tatt seg opp igjen? Setter snart Skyrim-punktum for denne gang, og lurer på om jeg ikke skal ramle inn i Minecraft igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er på folkehøgskole og har ikke tid til minecraft, for opptatt av og være sosial .

 

Ja.. den sosiale tiden dreper den fine minecraft tiden.. folk må virkelig slutte.. De er helt venneavhengige.. Skjønner det ikke...

 

Tenk på all den gode tiden i MC istedet for venner, famile og ikke minst skoletull.. fysj..

 

After edit: Ja.. ironi..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

For min del er det det at det ble 4-5 mnd med intens Minecrafting, og jeg trenger 1-2 updates restutisjonstid. Har alltid vært sånn for meg. Trenger en periode pause og så er gløden tilbake :p

 

Driver å tenker på en eller annen måte å gjøre serveren litt mer interessant på også. Fristet litt å sette på hard og no rules, men tror dere hadde drept meg så det skjer ikke :p

 

EDIT: Det med at alle er spredt over hele serveren skyldes vel mest det at alle nå har spilt lenge nok til å ha sine egne hjørner av kartet hvor de for det meste har alt de trenger.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg er gjerne med på noe fellesbygg :)

 

Har gått med en tanke om å lage et digert tre, der stammen er hul og forgrener seg etterhvert som man kommer oppover. Stammen/grenene kan brukes som transportsystemer, og ha forskjellige rom i hver ende. Treet kan til og med gå under bakken,der "røttene" er hule. Tretoppen er på z=256 (byggegrensa) --> type stort, j*vla tre.

 

Andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...