Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, Caster... jeg skulle teste fengselsplugin og siden du likevel bare hoppet i døden tenkte jeg du var en perfekt forsøkskanin. Men jeg fikk ikke med meg at du var offline når jeg jailet deg. Det betyr at neste gang du logger på så havner du i jail i 5 minutter. Si ifra til en grønn dude så slipper de deg ut igjen :p

 

Sorries.

Lenke til kommentar

Altså grunnen til av vi byttet til ”Skylands” er jo for at aktiviteten på serveren gikk farlig nærme null. Å det er jo forståelig, når man får beskjed om at worlden snart blir slettet er det ikke noe motivasjon igjen for å fortsette å bygge. Det var ikke vits å lage en ny ”world” nå, pga da måtte vi bare slettet den og når 1.7 kom eller hatt en unødvendig ekstra ”world”. Så istedenfor å ”legge ned Lakusland” til 1.7 kommer, har Lakus gitt oss tilbudet om å spille på ”Skylands”. Dette har økt aktiviteten mye allerede, for de som ikke takler ”skyland” over alt på jord, må nok dessverre bare bite i det sure eplet inntil videre. Det er dessverre vanskelig å gjøre alle fornøyde… :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...