Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det slik at folk som ikke bestiller spillet før 13.11.2012, ikke får Dobbel XP helg og Nuketown2025?

 

Jeg har besstilt det på Elkjøp.no, og håper virkelig jeg får det med ;)

 

Står at det slippes ut 13/11 på elkjop.no, så jeg må visst vente til den 13 :/

Endret av Feqzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte fra elkjøp jeg. Enda ikke fått noen mail om det er sendt, noe som er litt rart. Posten skal til Tromsø, og med den trege postgangen som er nå får jeg det sikkert ikke før Torsdag om det sendes mandag.

 

Er det ikke her tirsdag klokken 10 kjøper jeg det på elkjøp i butikken. Kjekt å ha fri fra jobb. Gaming hele dagen.

 

 

eeediittt: Ser jeg fikk kvittering på mail. Så logget inn på elkjop.no, og der står det jammen meg at varen er sendt. Skal sjekke postkassa i morgen, mulig jeg er heldig.

Hvorfor tar folk det som pakke på postkontoret? Sender det alltid som brev.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Haha. Klager ikke om det ligger i postkassen i morgen eller mandag nei! Begynte ny prestige i BO1 for et par dager siden, håper å nå 50 igjen før BO2 kommer, så skader ikke om jeg må vente til tirsdag. :)

 

 

Funker det med mus og tastatur på xbox da? Kan skjønne at den reagerer med tastaturet og musen, men hvordan er den mtp på styringen? Analogen er jo ganske forskjellig i forhold til en mus, der man kan snu seg ganske kjapt. Om man kan kjøre den komboen på xbox har man jo en ganske klar fordel :)

Lenke til kommentar

Da har eg nettopp fått Prestige edition i hus :p

 

Mitt første intrykk er at eg ikkje skal ha drone som killstreak, for det kan eg ikkje :)

 

Noen som veit om det går fint å spille nå?

 

min blei sendt Kristiansand - Stavanger - Haugesund :)

 

Sto på eksa: Do not sell until 13.11

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...