Gå til innhold

– Overlevelsesgrøss blir for smalt (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk forstår ikkje at Nye resident evil spelet (operation raccoon city) ikkje er eit skikkelig resident evil spill, men ein spinoff nett som eit par andre resident evil spel. Men blir veldig lite rom for survival horror når dei fleste i dag vil ha action action action action action action action.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Resident Evil 4 på Gamecube var en av grunnene til og kjøpe maskinen, dette spillet og Zelda Windwaker + Metal Gear 1 Twin Snakes. Var grunnen til at folk Vurderte Gamecube over Ps 2.

Og si at Resident Evil 4 er dårlig er som og dø uten og vite hva hele livet handlet om

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Resident Evil serien har jo greid å rote det til på mange områder, noe som jeg personlig tror har påvirket salgstallene :

 

*Rotete historie!

*Går fra å være et overlevelse spill til et fps spill mer eller mindre.

*Zombiene går fra å være kule (1 - 2 - 3 ) til og rett og slett være teite. Parasitten som hopper ut av hodet i 4-5 eren er rett og slett kjedelige.

*Det blir mindre og mindre utfordring i spillet ala gåteløsning (denne burde man kunne skru ned på om man liker mer å skyte).

*Hvor blir det av grøssen?

 

Nei, jeg har likt serien lenge, men de siste spillene etter Veronica har rett og slett vært skuffende for meg og jeg antar flere føler det på samme måte.

Lenke til kommentar

Jeg synes de to første RE var dritgøy, mye på grunn av gåteløsning og den slags. Jeg savner virkelig noen store titler med mye fokus på vanskelig gåter. Men dagens kids har tydeligvis ikke attention span til å sitte fast med en vanskelig oppgave. Nå kommer vel Myst som actionspill snart også...

Lenke til kommentar

Jeg synes de to første RE var dritgøy, mye på grunn av gåteløsning og den slags. Jeg savner virkelig noen store titler med mye fokus på vanskelig gåter. Men dagens kids har tydeligvis ikke attention span til å sitte fast med en vanskelig oppgave. Nå kommer vel Myst som actionspill snart også...

 

Silent Hill 2 og 3 HD remakes til PS3 kommer ut i Europa mot slutten av måneden. Dette er knallspill. Toern er en av mine favorittspill.

Lenke til kommentar

Resident Evil serien har jo greid å rote det til på mange områder, noe som jeg personlig tror har påvirket salgstallene

Dette argumentet holder slett ikke mål siden RE5 er det mestselgende spillet i serien, tett fulgt av RE4.

 

http://www.capcom.co.jp/ir/english/business/million.html

 

Men vet ikke hva du mente siden du ikke nevner om det er positivt eller negativt salgstallene har blitt påvirket.

Lenke til kommentar

Dette argumentet holder slett ikke mål siden RE5 er det mestselgende spillet i serien, tett fulgt av RE4.

 

http://www.capcom.co...ss/million.html

 

Men vet ikke hva du mente siden du ikke nevner om det er positivt eller negativt salgstallene har blitt påvirket.

 

Det er godt mulig at det har solgt bra, men kommer de som har kjøpt det og som har likt serien tidligere til å fortsette å kjøpe det?

Jeg kommer i alle fall ikke til å fortsette å kjøpe serien, nok er nok.

Jeg burde definitivt ha ordlagt meg annerledes der.

Lenke til kommentar

Serien sluttet ikke med RE5. RE: Revelations er "bare" på 3DS, men det er ett av de beste i serien og går i stor grad tilbake til røttene. Vi har gåter, farlige fiender, relatvit lite action, bra historie og så videre. Det ble faktisk laget for å skremme folk, ikke for å lage et actionspill. Dere burde absolutt prøve det før dere sier at serien er død. Men for all del, det er dere som går glipp av det.

Lenke til kommentar

Har aldri klart å fullføre RE1 eller RE2... vet ikke hvorfor.

Men RE3... Å guuuud så bra spill.

RE3 er det første spillet hvor jeg stadig prøvde å gjøre det bedre og raskere.

 

Følelsen av at Nemesis kunne poppe opp på tilfeldige plasser gjorde spiller så mye bedre, selv om at det alt i alt var kanon fra før.

 

RE4 spillte jeg aldri pga. jeg ikke hadde konsoll til spillet. Mens RE5 ble ett sikkert kjøp på Xbox 360. Elsket spillet.

Lenke til kommentar

Har aldri klart å fullføre RE1 eller RE2... vet ikke hvorfor.

Men RE3... Å guuuud så bra spill.

RE3 er det første spillet hvor jeg stadig prøvde å gjøre det bedre og raskere.

 

Følelsen av at Nemesis kunne poppe opp på tilfeldige plasser gjorde spiller så mye bedre, selv om at det alt i alt var kanon fra før.

 

RE4 spillte jeg aldri pga. jeg ikke hadde konsoll til spillet. Mens RE5 ble ett sikkert kjøp på Xbox 360. Elsket spillet.

 

Resident Evil har kommet på PS3 i HD, men jeg anbefaler deg det på Wii som funker perfekt til spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...