Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung prioriterer nok ferskvare først, så kitkat kommer nok til "gammel" Note 10.1 også. Det er altså 2014 Edition med 2560x1600 skjerm som har fått KitKat, samt siste sikkerhets/bugfix/ytelse-oppdatering til 4.4.2 som kom igår..

 

Har vel sett de som har moddet 4.4.2 til å installere på gammel versjon, og funket greit, men det er jo en helt annen historie.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser ut som Note 10.1 (2014) kom i midten av september 2013, noen som vet om det kommer ny versjon nå snart?

Jeg ser elkjop.no ikke har den på lager, annet enn i butikk her og der.

 

Trekker den konklusjonen at det er en ny på vei, men ingen vet når den kommer..

Endret av smartphone
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Fremdeles ikke noen oppdatering til Kitkat 4.4.2. for N8000 2012

Prøvd å koble til pc`n og bruke Kies? Ganske sikker på at det var 4.4.2 jeg oppdaterte til for noen i familien. Det var iallefall KitKat

 

Må ha vært en annen modell. Ingen oppdatering med Kies heller

 

Ja det var wifi modellen. Men tror det er offisiell firmware tilgjengelig på sammobile til N8000 selv om den ikke er kommet til Norge ennå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Flott at oppdateringen er endelig kommet. Vurderte faktisk å kjøpe meg nytt nettbrett, men den nye ser lovende ut, så jeg skal nok holde ut litt lengre.

 

Min umiddelbare savn er sidestilte navigasjonsknapper i bunn, da den tidligere versjonen hadde feks tilbakeknappen på bunn/side. Passet bedre slik istedenfor å flytte fingeren heilt ut til senter.

 

Noen som vet om det går ann å endre på dette? Evt. apper som kan gjøre det?

Lenke til kommentar

Flott at oppdateringen er endelig kommet. Vurderte faktisk å kjøpe meg nytt nettbrett, men den nye ser lovende ut, så jeg skal nok holde ut litt lengre.

 

Min umiddelbare savn er sidestilte navigasjonsknapper i bunn, da den tidligere versjonen hadde feks tilbakeknappen på bunn/side. Passet bedre slik istedenfor å flytte fingeren heilt ut til senter.

 

Noen som vet om det går ann å endre på dette? Evt. apper som kan gjøre det?

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...