Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Orket ikke lese gjennom alle 26 sidene, men er det noen som vet hvor man får kjøpt tilbehør til denne?

tastatur f.eks. Har sett mange fine, men ingen med nordisk layout.

Annet enn et belikin og det orginale. Orginalt er tross alt det billigste, men syntes ikke det

virker som det beste valget.

 

Ser dem har en del på dx.com av kabler og slikt, også andre steder. Erfaringer?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får kalibrert skjermen med tanke på bruk av pennen?

Jeg har problemer med nøyaktigheten når jeg skriver på den delen av skjermen som er rett under kameraet. Der avviker punktet med 3-4 mm fra der pennespissen er, og da blir det mye rare bokstaver når jeg skriver.

Har forsøkt å resette brettet til fabrikkinnstillingene uten at det hjalp.

Er det noe galt med brettet mitt eller er det noe jeg kan fikse selv?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får kalibrert skjermen med tanke på bruk av pennen?

Jeg har problemer med nøyaktigheten når jeg skriver på den delen av skjermen som er rett under kameraet. Der avviker punktet med 3-4 mm fra der pennespissen er, og da blir det mye rare bokstaver når jeg skriver.

Har forsøkt å resette brettet til fabrikkinnstillingene uten at det hjalp.

Er det noe galt med brettet mitt eller er det noe jeg kan fikse selv?

 

Så fant jeg ut av det selv. Problemet skyldes at jeg har hatt et cover med magnetlukking. Magneten var problemet. Nå har jeg tatt av coveret og nå fungerer alt som det skal.

Lenke til kommentar

Hvilket cover snakker vi om? Det er magneter i covered mitt, men kan ikke si at jeg har lagt merke til noen problemer på grunn av det. Det er noe avvik helt ute i kantene, men det er uavhengig av coveret.

 

Dette: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-90548p.html

 

Magneten i magnetlukkingen blir liggende omtrent i området ved kameraet. Nå som jeg har tatt brettet ut av coveret så fungerer det helt fint. Grunnen til at jeg har lagt merke til det er at jeg skriver mye på brettet - og da gjerne helt til kanten.

Lenke til kommentar

Vurderer å gå til innkjøp av note 10.1 men lurer litt på det med tastatur... Passer dette tastaturet til tab 10.1 2 til noten?

-http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/accessories/EKD-K12NWEGXEE?subsubtype=multimedia-and-general

 

Noen andre tastatur som er å anbefale viss ikke? :))

Lenke til kommentar

Vurderer å gå til innkjøp av note 10.1 men lurer litt på det med tastatur... Passer dette tastaturet til tab 10.1 2 til noten?

-http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/accessories/EKD-K12NWEGXEE?subsubtype=multimedia-and-general

 

Noen andre tastatur som er å anbefale viss ikke? :))

Vet ikke om det passer, men har mine tvil ettersom dem har kommet med det som heter EKD-K14.....

 

Er ute etter tastatur jeg også, men litt usikker på om jeg vil gå for det orginale. Men finner ikke stort og

velge i med norsk/nordiske taster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått meg note 10.1 nå, og er meget fornøyd! Må si meg sykt overrasket av photoshop og multiview! :)) Er derimot litt skuffa over at jeg ikke finner snapchat i play store... Har det ikke kommet til noen android tab-er eller er det bare note 10.1 som ikke støtter det? Et lite spm til: Hvordan legger jeg opp smartkontrollen til den nyeste canal digital dekoderen? :))

Lenke til kommentar

Har fått meg note 10.1 nå, og er meget fornøyd! Må si meg sykt overrasket av photoshop og multiview! :)) Er derimot litt skuffa over at jeg ikke finner snapchat i play store... Har det ikke kommet til noen android tab-er eller er det bare note 10.1 som ikke støtter det? Et lite spm til: Hvordan legger jeg opp smartkontrollen til den nyeste canal digital dekoderen? :))

 

CD ADB PVR kabeldekoder? Legg til i Peel som Sagem. Fjernkontrollen til ADB PVR og Sagem PVR er 100% identisk.

Lenke til kommentar

Hoppet på tilbudet til Lefdal/Elkjøp for et par dager siden og er nå fersk Note bruker :green: har lest igjennom hele tråden for å oppdatere meg litt.

 

Prøvde å sette opp Get dekoderen min nå på smartkontrollen men finner den ikke i lista?

 

Og er det noe vits å sette opp en Samsung konto?

 

Ja, det er lurt med Samsung-konto. Da får du bl.a. mulighet til sporing av din Note dersom du glemmer/mister den: http://findmymobile.samsung.com/login.do

 

I tillegg er det av og til noen App'er som er gratis/sponset på Samsung Apps. Der må du ha Samsung-konto for å få tilgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...