Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Du får vel ikke akuratt noe lignende enda, så de har jo monopol på den typen brett.

 

Men nå er jeg ikke mot at "Android" nettbrett skal kunne koste mye, bare du får hva du betaler for, noe du på en måte gjør. Du får en, til nå, unik opplevelse. Nettbrettet skal i tillegg ha $700 verdt med ekstra software.

 

Til samme pris får man dog en Surface pro med x86 prosessor, men mindre skjerm og lavere oppløsning. Går ihvertfall litt opp i opp spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Satt og testet Peel smart remote. Fiffig sak! Men er det noen som har fått det til å virke med GET sine dekodere? Hvilket merke velger man?

 

Prøvde med Kaon (noen kilder på nett hevdet dette var rett merke), men det funket ikke. Noen andre som har fått dette til å virke?

 

Den virker med Get HD pvr box. Kaon er riktig. Avinstlaller og installer Peel på nytt ved problemer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Da er Kit-Kat 4.4.2 installert, levert av Samsung via Wi-Fi. Vesentlige forbedringer på "smoothness" i enkelte berørte programmer (bla. E-mail choppyness viewchange) og i innstillinger, direkte fixer som bla. dårlig oppløsning på selvalgte bakgrunnsbilder på startsiden (gjalt ikke Samsungs egne bakgrunner). Så de få - rynke på nesen faktene - dette brettet led av under Android 4.3 er nå helt eliminert.. Akkurat nå fremstår brettet som perfekt OS messig, og får mitt Ipad3 brett til å virke ekstremt hakkete på endel punkter, spesielt på rotering av brettet (nyeste ios var ikke noen god ide å oppgradere til vedrørende dette)

 

Oppdateringen på 607mb til min Note 10.1 4G 2014 Edition dukket opp i morgentimene igår, aner ikke om orginale note 10.1 fikk den samtidig.

Lenke til kommentar

Har testet 4.4.2 en stund nå, ikke funnet en eneste bug eller lagg.. Gøy med "ny og raskere hardware" via en OS oppdatering. Liker de visuelle forandringene, og at sidepanelet nå er på høyre side og forsvinner helt etter bruk.. Endelig har de under tilbehør fått en "rett til startskjerm" ved åpning av coveret selv med låseskjerm påslått..

post-72177-0-95739600-1401560859_thumb.png

I min vante stil så er også Kit-Kat tweaket litt med å slå av en masse shait, heldigvis ble mye av dette videreført fra 4.3, og batteritiden i standby synes å være den samme.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Bare for å være klar, har noen av dere fått 4.3 via vanlig "oppdater" på norsk ikke-hacket versjon?

Jeg leste de siste postene her med stor interesse, for min GT-N8000 sitter med lanserings-4.0.4 og "Ingen tilgjengelig oppdatering". Sammobile nevner en 4.2 oppdatering jeg aldri har sett. Gjorde til og med en factory reset :)

Sammobile nevner Tyskland for seks dager siden, så det kan jo hende det skjer snart. Jeg har lenge trodd eneste måten var som under :)

 

post-8557-0-59691000-1401974662_thumb.jpg

 

EDIT: Installerte Kies, fikk 4.1.2 :)

Endret av RoXQi3x
Lenke til kommentar

Noen andre som har fått 4.4.x siden sist? Jeg får ikkeno verken OTA eller Kies :)

Hører det er nylansering av brett på gang torsdag, AMOLED etc...og jeg som synes Tab 4 ikke har kommet ordentlig i gang i Norge ennå :)

Se på starten av denne videoen, jeg er så enig :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er Kit-Kat 4.4.2 installert, levert av Samsung via Wi-Fi. Vesentlige forbedringer på "smoothness" i enkelte berørte programmer (bla. E-mail choppyness viewchange) og i innstillinger, direkte fixer som bla. dårlig oppløsning på selvalgte bakgrunnsbilder på startsiden (gjalt ikke Samsungs egne bakgrunner). Så de få - rynke på nesen faktene - dette brettet led av under Android 4.3 er nå helt eliminert.. Akkurat nå fremstår brettet som perfekt OS messig, og får mitt Ipad3 brett til å virke ekstremt hakkete på endel punkter, spesielt på rotering av brettet (nyeste ios var ikke noen god ide å oppgradere til vedrørende dette)

 

Oppdateringen på 607mb til min Note 10.1 4G 2014 Edition dukket opp i morgentimene igår, aner ikke om orginale note 10.1 fikk den samtidig.

Er det 4.4.2.du har fått lastet ned via OTA,jeg har fremdeles 4.3 og på Samsung sine sider står det fremdeles 4.3 som siste versjon.Blir bare nysgjerrig siden jeg ikke får noe oppdat.

Lenke til kommentar

Jau, er 4.4.2, lastet ned den via wifi med min Note 10.1 4G 2014 Edition SM-P605 kjøpt av MPX. Merkelig om du har samme brettet og ikke får oppdatert....

Takk for svar.Ja det er merkelig,har det samme brettet så....får kontakte Samsung og høre hva de har å si

Lenke til kommentar

Det er mulig kies må til for deg, med USB kabel til PC, det var i allefall bankers på mobiler som på død og liv påsto at det ikke var noen oppdatert versjon, selv om jeg visste 100% det var noe nyere noe kies bekreftet..

 

Bruker du 4G eller Wifi når du ser etter oppdatering? Kan jo være du må plukke ut simkortet dersom det er noe greier mellom operatør og samsung ang. egen drit operatøren skal legge til...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...