Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har roota 4.1.X med Linux? Erfaringer?

 

Har akkurat roota en Nexus 7 (TWRP recovery) fra Linux-boks, med godt resultat. Brukte http://bernaerts.dyndns.org/android/246-ubuntu-root-nexus-7-tablet med små modifikasjoner, og lurer på om noe liknende med fordel kan brukes til å roote Note 10.1. Det er altså å få root-tilgang det gjelder, ikke erstatte stock kernel e.l.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen til 4.1.2 så henger alle programmer og apper. Har aldri hatt dette problemet. Utrolig irriterende og angrer på at jeg valgte å legge inn oppdateringen.

 

Forsøkt med å slå N8000 helt av og på igjen?

 

Hvis det ikke hjalp noe, prøv å resette alle prosesser som er i gang;

Skjermknapp for nylig brukte program | Oppgavebehandling | Ram-styring | Tøm minne

og

Skjermknapp for nylig brukte program | Oppgavebehandling | Aktive programmer | Avslutt alle

Lenke til kommentar

Må sei det att som N8010 kunde føler ej mej meir og meir lurt...;(

Neste gang blir det 3g versjon sjølv om ej ikkje trenger det..

 

Det er helt rolig. Ser du litt stort på det, så ligger N8010 noen uker etter N8000 i utgivelse av evt. oppdateringer. Det betyr at når ny Android kommer til din N8010, så er den testet på godt og vondt av ganske mange andre. Så slipper du å være beta-tester og kaste bort unødig tid på en oppdatering som ikke fungerer bra og evt. feil bør være luket ut og rettet når versjonen rulles ut til N8010.

 

N8010 som WiFi-tab uten 3G har absolutt sine fordeler!

Lenke til kommentar

Jeg bruker den innebygde. Fungerer fjell. apk'en finner du bare du googler litt. Sjekk om du har noen innstillinger i nrk-nettsida hvor du kan forandre på visningsmodus.

 

Fikk lasta ned apk Fila så nå fungerer det fint..:) Takk for hjelpa :-)

 

må bare spøre om en ting til, mener jeg leste at du hadde 64 gb minnekort i din note i ett tidligere inlegg,. men står jo at den bare støtter opp til 32GB. kan man da bare kjøpe ett minnekort på 64 GB Og man kan fylle det opp så mye man vil uten videre, eller må man gjøre noe spesielt for å få brukt det som går over 32GB?

Lenke til kommentar

Fikk lasta ned apk Fila så nå fungerer det fint.. :) Takk for hjelpa :-)

 

må bare spøre om en ting til, mener jeg leste at du hadde 64 gb minnekort i din note i ett tidligere inlegg,. men står jo at den bare støtter opp til 32GB. kan man da bare kjøpe ett minnekort på 64 GB Og man kan fylle det opp så mye man vil uten videre, eller må man gjøre noe spesielt for å få brukt det som går over 32GB?

Jeg har også 64 GB kort i min. Har brukt litt over 40 GB så langt. Ikke noe spesielt du må gjøre. Funker som bare det.

Lenke til kommentar

Det var noe tull med det tidligere, Battings, tidligere firmware, hvor Note'n ikke støtta NTFS/exFAT som disse 64GB'ene kom med. Den gangen så formaterte jeg til FAT32, noe som gikk greit. Mista dog muligheten for filer større en 4GB, men det gjør meg ikke noe.

Men som Superparanoid sier, så er det egentlig bare å dytte inn nå.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen til 4.1.2 så henger alle programmer og apper. Har aldri hatt dette problemet. Utrolig irriterende og angrer på at jeg valgte å legge inn oppdateringen.

 

Henger meg på jeg også og mener at den nyeste oppdateringen er den største dritten jeg har opplevd. Alle programmer henger, exchange programmene har hengt seg opp og ikke vil synce, og bruker 50% av batteriforbruket i snitt. I skrivende stund klarer jeg heller ikke å åpne noen av epost kontoene.

Lenke til kommentar

Henger meg på jeg også og mener at den nyeste oppdateringen er den største dritten jeg har opplevd. Alle programmer henger, exchange programmene har hengt seg opp og ikke vil synce, og bruker 50% av batteriforbruket i snitt. I skrivende stund klarer jeg heller ikke å åpne noen av epost kontoene.

 

Har du forsøkt å restarte din N8000 (slå av og på) før du dømmer Android 4.1.2 nord og ned? For egen del fungerer N8000 foreløpig bedre med v4.1.2 (N8000XXCMA2) enn den gjorde med v4.1.1.

Lenke til kommentar

Har du forsøkt å restarte din N8000 (slå av og på) før du dømmer Android 4.1.2 nord og ned? For egen del fungerer N8000 foreløpig bedre med v4.1.2 (N8000XXCMA2) enn den gjorde med v4.1.1.

 

Har restarta den sikkert 4-5 ganger. Endte med å slette alle epostkontoene å legge de inn på nytt.... ser ut som det funker nå. Men mener fortsatt at oppdateringen har ikke forbedret noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...