Gå til innhold

Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb


  

93 stemmer

  1. 1. Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb ?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplever ios som mer stabilt:). Det er MIN opplevelse

Igjen, det er fordi du ser en feilbeskjed når noe kræsjer i Android mens i iOS så får du ingen beskjed når noe kræsjer. Dermed tror dere at iOS er mere stabilt mens i realiteten så er Android mere stabilt.

 

Ikke la dere lure av Apple's løgn på dette utsagnet: it just works.

 

For den rapporten som jeg ha linket til tidligere sier mere dette: it doesn't work that good in reality.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Man merker jo godt om en applikasjon plutselig slutter. Har du enda ikke fått med deg at tallene også har sammenheng med at iOS 5 kom ut på samme tid?

Du har ikke lest det jeg sa lengere opp med at forskjellen ville ikke ha hatt så stor betydning at den konklusjonen om hva som hadde vært mest stabilt ville ikke ha vært så mye annerledes selv om en del av programmene som var testet med iOS 5 hadde vært i orden.

 

Forskellen mellom iOS og Android er såpass stor at det skal mye til for å få iOS til å gå forbi Android i stabilitet.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Skal jeg stole på din tolkning, eller folkene som står bak tallene?

 

But Crittercism’s Levy cautions that this doesn’t necessarily mean that overall iOS apps crash more than Android apps. That’s because Apple had recently released a new version iOS 5 in October. Android’s new Ice Cream Sandwich operating system (Android 4.0), meanwhile, had not been widely released on phones yet at the time of this study. “I expect as Ice Cream Sandwich just launched and the new Nexus S phone launched (during the study), we’ll expect the same situation to occur (with Android) as what happened (with iOS),” Levy says.

Uansett så er prosentandelen av kræsj ganske lav, så mange vil nok ikke oppleve kræsj på sine enheter i det hele tatt. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde et program som kræsjet, selv om det selvfølgelig må ha skjedd. I tillegg så er ikke systemappene tatt med, og det er ihvertfall de jeg og antagelgi de fleste bruker mest (nettleser, email, sms etc).

Lenke til kommentar

Skal jeg stole på din tolkning, eller folkene som står bak tallene?

 

But Crittercism’s Levy cautions that this doesn’t necessarily mean that overall iOS apps crash more than Android apps. That’s because Apple had recently released a new version iOS 5 in October. Android’s new Ice Cream Sandwich operating system (Android 4.0), meanwhile, had not been widely released on phones yet at the time of this study. “I expect as Ice Cream Sandwich just launched and the new Nexus S phone launched (during the study), we’ll expect the same situation to occur (with Android) as what happened (with iOS),” Levy says.

Uansett så er prosentandelen av kræsj ganske lav, så mange vil nok ikke oppleve kræsj på sine enheter i det hele tatt. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde et program som kræsjet, selv om det selvfølgelig må ha skjedd. I tillegg så er ikke systemappene tatt med, og det er ihvertfall de jeg og antagelgi de fleste bruker mest (nettleser, email, sms etc).

Joda, saken handler ikke om at prosentandelen for begge OS'ene er lave, men at det faktisk er en stor forskjell på dem som testen der og da avslørte.

 

Og igjen, dem sier at iOS ikke trenger å være noe mere ustabil enn det Android er, men når man ser på hvor stor forskjellen er mellom dem selv om det i sin helhet ikke kræsjer veldig ofte for dem, så tror jeg det skal en god del mere enn å bare fikse noen programmer som har noen bugs under iOS 5.

Lenke til kommentar

Haha, på min Desire krasja spilla i hytt og pine. Det har ikke skjedd på min iPhone. Jeg får kanskje ikke beskjed men når jeg starter en applikasjon starter den uten problemer, om jeg ikke har brukt den eller om det har kjørt i bakgrunnen i flere dager. Vindicator, grunnen til at spilla på iOS krasjer mer er jo fordi at det er mange flere oppdateringer til iPhone. Dette kom jo frem også når Amobil viste til kilden din. Så at Android er mer stabilt er reint piss, tviler på at mange iPhone-brukere merker at applikasjonene krasjer når de har bruk for dem. På Desiren derimot, når jeg fikk beskjed om at de kresja og trykte på "tving avslutning", hendte det gang på gang at Desiren ikke klarte å avslutte applikasjonen. Min mening er at Android er mye dårligere enn iOS på tidligere utgaver enn Android 4. Android 4 er fint og bra, synd at alle de andre versjonene er dårlige :( Nå snakker jeg for HTC Sense og hvordan jeg opplever det, kan selvfølgelig være langt bedre på Samsung og andre modeller.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Haha, på min Desire krasja spilla i hytt og pine. Det har ikke skjedd på min iPhone. Jeg får kanskje ikke beskjed men når jeg starter en applikasjon starter den uten problemer, om jeg ikke har brukt den eller om det har kjørt i bakgrunnen i flere dager. Vindicator, grunnen til at spilla på iOS krasjer mer er jo fordi at det er mange flere oppdateringer til iPhone. Dette kom jo frem også når Amobil viste til kilden din. Så at Android er mer stabilt er reint piss, tviler på at mange iPhone-brukere merker at applikasjonene krasjer når de har bruk for dem. På Desiren derimot, når jeg fikk beskjed om at de kresja og trykte på "tving avslutning", hendte det gang på gang at Desiren ikke klarte å avslutte applikasjonen. Min mening er at Android er mye dårligere enn iOS på tidligere utgaver enn Android 4. Android 4 er fint og bra, synd at alle de andre versjonene er dårlige :( Nå snakker jeg for HTC Sense og hvordan jeg opplever det, kan selvfølgelig være langt bedre på Samsung og andre modeller.

Nå har jeg selvfølgelig opplevd at noen programmer kan kræsje av og til på Android og det samme har jeg på iOS, men så ille som du beskriver Android har jeg aldri opplevd på noen Android telefoner jeg har hatt igjennom tiden min med Android. Og jeg kan også med sikkerhet skrive under på at veldig mange andre her ikke ser seg igjenn i din situasjon med Android.

 

Selv kompisen min som har en lut billig LG Optimus One Android telefon har aldri opplevd noen kræsj på telefonen siden han fikk den ca 7 måneder siden.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Haha, på min Desire krasja spilla i hytt og pine. Det har ikke skjedd på min iPhone. Jeg får kanskje ikke beskjed men når jeg starter en applikasjon starter den uten problemer, om jeg ikke har brukt den eller om det har kjørt i bakgrunnen i flere dager. Vindicator, grunnen til at spilla på iOS krasjer mer er jo fordi at det er mange flere oppdateringer til iPhone. Dette kom jo frem også når Amobil viste til kilden din. Så at Android er mer stabilt er reint piss, tviler på at mange iPhone-brukere merker at applikasjonene krasjer når de har bruk for dem. På Desiren derimot, når jeg fikk beskjed om at de kresja og trykte på "tving avslutning", hendte det gang på gang at Desiren ikke klarte å avslutte applikasjonen. Min mening er at Android er mye dårligere enn iOS på tidligere utgaver enn Android 4. Android 4 er fint og bra, synd at alle de andre versjonene er dårlige :( Nå snakker jeg for HTC Sense og hvordan jeg opplever det, kan selvfølgelig være langt bedre på Samsung og andre modeller.

Nå har jeg selvfølgelig opplevd at noen programmer kan kræsje av og til på Android og det samme har jeg på iOS, men så ille som du beskriver Android har jeg aldri opplevd på noen Android telefoner jeg har hatt igjennom tiden min med Android.

 

Beklager men jeg ser ikke at jeg beskriver det så ille !? Jeg synest ikke det er et dårligst operativsystem, bare tidligere versjoner av android er dårligere enn iOS. Jeg var ikke fornøyd med min Desire overhodet men må si at en Samsung, Sony eller vanilla Android frister litt.

Lenke til kommentar

Haha, på min Desire krasja spilla i hytt og pine. Det har ikke skjedd på min iPhone. Jeg får kanskje ikke beskjed men når jeg starter en applikasjon starter den uten problemer, om jeg ikke har brukt den eller om det har kjørt i bakgrunnen i flere dager. Vindicator, grunnen til at spilla på iOS krasjer mer er jo fordi at det er mange flere oppdateringer til iPhone. Dette kom jo frem også når Amobil viste til kilden din. Så at Android er mer stabilt er reint piss, tviler på at mange iPhone-brukere merker at applikasjonene krasjer når de har bruk for dem. På Desiren derimot, når jeg fikk beskjed om at de kresja og trykte på "tving avslutning", hendte det gang på gang at Desiren ikke klarte å avslutte applikasjonen. Min mening er at Android er mye dårligere enn iOS på tidligere utgaver enn Android 4. Android 4 er fint og bra, synd at alle de andre versjonene er dårlige :( Nå snakker jeg for HTC Sense og hvordan jeg opplever det, kan selvfølgelig være langt bedre på Samsung og andre modeller.

Nå har jeg selvfølgelig opplevd at noen programmer kan kræsje av og til på Android og det samme har jeg på iOS, men så ille som du beskriver Android har jeg aldri opplevd på noen Android telefoner jeg har hatt igjennom tiden min med Android.

 

Beklager men jeg ser ikke at jeg beskriver det så ille !? Jeg synest ikke det er et dårligst operativsystem, bare tidligere versjoner av android er dårligere enn iOS. Jeg var ikke fornøyd med min Desire overhodet men må si at en Samsung, Sony eller vanilla Android frister litt.

Her underlinet og boldet jeg noe av det du sa.

 

Ikke skyld på Android når telefonen din var fucked up og problemet her.

 

Jeg kjenner flere som har eid en HTC Desire og andre HTC Android mobiler som aldri har hatt slike enorme problemer som du beskriver. Dem har kun hatt noen ytterst få kræsjer en skjelden gang i ny og ne.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...