Gå til innhold

Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb


  

93 stemmer

  1. 1. Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb ?



Anbefalte innlegg

1. Ja, dessverre leste jeg det.

Man kaller en app ustabil dersom den krasjer ofte. App - OS - App - OS - to forskjellige ting! Det er en selvfølge at man holder seg unna en app som krasjer ofte, og dere Windows- og Android-brukere vet selvsagt det like godt som noen andre.

Inntil noen kan legge tall på bordet, med gode kilder, som sier hvor mange eller hvor stor andel av alle apps for hhv. iOS og Android som er "ustabile" er det fullstendig meningsløst å uttale seg generelt om stabiliteten i apps eller OS.

 

2. Men du vet ikke hvor mange, om det er 5, 50, 500 eller 5.000 apps, som danner grunnlaget for statistikken. Du aner hvor stor andel av alle iPhone- eller Andoid-apps det dreier seg om.

Du aner ikke hvor representative eller statistisk gyldige tallene fra Crittercism er, fordi artikkelen du hevder å basere dine absurde påstander på ikke gir tilstrekkelig informasjon om dette.

 

For alt du vet kan det dreie seg om 0,001% eller mindre av det totale antall apps. Det blir da omtrent som å stemple diskusjon.no som et ubrukelig, lavpannet idiotforum, fordi 23 av de 226.289 medlemmene er ubrukelige, lavpannede idioter (helt hypotetisk, selvsagt)...

 

3. Snakker ikke om "noen" - det er dine absurde påstander som er vridd.

 

4. Aner ikke hvor mange som har trykket på den ene eller andre poll-knappen. Kanskje de fleste som har trykket er halvtomsinger som innbiller seg at det har noen betydning om de trykker på en av knappene - hvis 9 av 10 tullinger stemmer på HTC, hvorfor skal det interessere meg hva de "mener" og hvorfor?

Sist HTC solgte en telefon som var bedre enn Apples telefoner "på samtlige punkt" var i 2006 - den første iPhone ble som kjent lansert i 2007...men HTC må gjerne prøve noen år til før de gir opp... :p

1. Tallene ligger på bordet så langt. Igjen, dette er den eneste undersøkelsen som tar opp ustabiliteter i iOS og Android. Og er da desverre den eneste undersøkelsen man kan holde seg til. Jeg vet ikke hvor mange apps som er testet men du vet heller ikke på om det er mange apps som er testet heller. For alt vi vet så kan det ha vært testet enormt mange apps.

 

Men dette med antall apps som er testet vet vi ingenting om, å det blir jo da helt feil å se bort i fra denne rapporten så lenge tallene på antall testede apps ikke er offentliggjort.

 

Jeg vet veldig godt at dere gjør ALT i deres makt for å skjule sannheten som kommer mere og mere frem om iOS. Det er mange ting som mange Apple-folk har forsvart i lang lang tid helt til flere rapporter har kommer frem på at det er heil feil på det dem forsvarer.

 

Så det kommer ikke som noen overaskelse på om denne rapporten faktisk viser sannheten.

 

2. Igjen, ingen vet noe om hvor mange apps som er testet. Og er da vanskelig å se bort i fra denne rapporten. Siden det kan faktisk være det at enormt mange apps er testet som jeg sier noe om i svar nummer 1. Så jeg forholder meg til det rapporten sier.

 

Blir jo det samme som at det er undersøkelser på hva folk er mest fornøyd med mellom iOS og Android. Ingen av oss vet hvor mange av dem som har svart iOS som har en iPhone 3GS f.eks. For alt vi vet så kan hele 40% av alle som har svart at dem er fornøyd med iOS vært iPhone 3GS brukere.

 

Blir det samme med Android. Hvor mange som svarer at dem er fornøyd med Android bruker telefoner som Samsung Galaxy S II f.eks?

 

Eller hvor mange som svarer at dem liker og er mere fornøyd med iOS har kun prøvd en skitbillig drittmobil med Android eller noe i den duren?

 

Jeg tror du skjønner hele poenget mitt her.

 

Så tar du denne undersøkelsen med en klype salt, ja da tar jeg også alle undersøkelsene om hva folk er mest fornøyd med mellom iOS og Android med enklype salt også da.

 

3. Men at du må vri på fakta på at kræsj problemene med iOS og Android er så lite fra før av at det er derfor jeg ikke mener ting alvorlig på at ting kan være ustabilt. Selv om det ikke er alvorlig / seriøst ment så forandrer det jo fortsatt ikke på faktaene så langt på at iOS ser ut til å være en god del mere ustabil enn Andrid selv om dette er i så liten grad at det er ikke noe å være alvorlig og dønn seriøs over.

 

Så det er jo du som vrir på hele greia for å få det ut til å se ut som at du har rett når det i realiteten er jeg som har rett med at dette er i så liten skala at det er ikke noe å suttre over.

 

4. Se under.

 

Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb ?

  1. bullet_star_rated.png Htc One X (33 stemmer [73.33%] - Se)
  2. Iphone 4S 32 Gb (12 stemmer [26.67%] - Se)

 

Det sier jo nok om hva som er det beste valget.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja, dessverre leste jeg det.

Man kaller en app ustabil dersom den krasjer ofte. App - OS - App - OS - to forskjellige ting! Det er en selvfølge at man holder seg unna en app som krasjer ofte, og dere Windows- og Android-brukere vet selvsagt det like godt som noen andre.

Inntil noen kan legge tall på bordet, med gode kilder, som sier hvor mange eller hvor stor andel av alle apps for hhv. iOS og Android som er "ustabile" er det fullstendig meningsløst å uttale seg generelt om stabiliteten i apps eller OS.

 

2. Men du vet ikke hvor mange, om det er 5, 50, 500 eller 5.000 apps, som danner grunnlaget for statistikken. Du aner hvor stor andel av alle iPhone- eller Andoid-apps det dreier seg om.

Du aner ikke hvor representative eller statistisk gyldige tallene fra Crittercism er, fordi artikkelen du hevder å basere dine absurde påstander på ikke gir tilstrekkelig informasjon om dette.

 

For alt du vet kan det dreie seg om 0,001% eller mindre av det totale antall apps. Det blir da omtrent som å stemple diskusjon.no som et ubrukelig, lavpannet idiotforum, fordi 23 av de 226.289 medlemmene er ubrukelige, lavpannede idioter (helt hypotetisk, selvsagt)...

 

3. Snakker ikke om "noen" - det er dine absurde påstander som er vridd.

 

4. Aner ikke hvor mange som har trykket på den ene eller andre poll-knappen. Kanskje de fleste som har trykket er halvtomsinger som innbiller seg at det har noen betydning om de trykker på en av knappene - hvis 9 av 10 tullinger stemmer på HTC, hvorfor skal det interessere meg hva de "mener" og hvorfor?

Sist HTC solgte en telefon som var bedre enn Apples telefoner "på samtlige punkt" var i 2006 - den første iPhone ble som kjent lansert i 2007...men HTC må gjerne prøve noen år til før de gir opp... :p

Synes du går grådig langt nå du begynner og anklage folk for og være halvtomsinger/tullinger som innbiller seg ting, dette er en side for de spesielt interesserte, så jeg synes du kan fint ta og spise de ordene dine.

Og synes jeg bare att du og vindicator bare igjentar dere selv. dette går for langt off-topic kom heller på argumenter om hvorfor iphone/htc er bedre og mer brukervennelig ikke gå inn i den evige krangelen om OS'en folk likker forsjellige ting, det er derfor det finnes (Mac/linux/windows/unbutu) bare fordi du liker noe gjør ikke det oss andre gale for vil liker noe annet det blir rett og slett en smakssak. jeg har hatt iphone og htc, jeg likte iphone godt men syntes den ble for liten og lukket og jeg liker rett og slett ikke og ikke kunne gjøre det samme med min telefon som alle andre.

 

Hei skal kjøpe mobil, so eg lurte på ka av dissa som er best ? Eg er en person kan klare å knuse sjermen lett, desverre.

Ka har best kamera, og mest brukervennlig? Liker igrunnen ikkje og lære meg å bruke mobil i lang tid, med andre ord vil ikkje ha innvikla mobil.

 

Htc One X

Iphone 4S 32 Gb

Jeg tror ikke på deg. jeg tror du ville starte en IOS/android krig.

Men ok. kjøp deg en iphone du! den kommer ikke til og ha fult så bra kamera, men er liten og lett og bruke. 4,7" er ganske stort iforhold til hva folk er komfortable med og kalle en mobiltelefon men og jeg har bestilt meg en One x og akter og kose meg med denne. men du kan gjøre som meg og kjøpe begge deretter kan du bytte en av dem innen 14 dager og beholde den andre.

Lenke til kommentar

Syntes det er for mange Apple fanboys her.. Kom tilbake når dere har en Iphone 4s, HTC Sensation eller one x og Galaxy S2 i hus.

 

Jeg liker Iphone, jeg liker galaxy s2 og jeg liker sensation ( som er det nærmeste jeg kommer til One X).

 

Skal du ha en ekstremt rask mobil, med helt perfekt skjermstørelse som er veldig enkel i bruk, samtidig som man har mye mer, ehh hva er det rette ordet.. jo valgfrihet som noen nevnte tidligere velger du ONe X, den har en super rask Quadcore prosessor, kjempebra kamera, og jeg selv digger nyeste Android med sense..

 

Jeg har en Sensation som sagt, men jeg regner med at de er ganske like ( HTC one x og Sensation ) bare med endel oppdateringer, som prossessoren og kamera..

 

Til dere som sier Android suger. Har dere prøv Android 4.0 ICS med nyeste Sense? Jepp, det jeg tenkte.

 

Prøv og bruk alle mobilene først, så kan dere begynne å si hva som er best.

 

Når det gjelder kamera.. Iphone best.. really? Trodde det var Samsung Galaxy S2 tett etterfulgt av HTC Sensation.

 

Anyways, jeg liker iphone og, men skjermen syntes jeg er litt for liten og jeg er temmelig lei av utseene til Iphone, takk til alle jentene i klassen som vifter med den HELE tiden.-.-

 

Syntes du burde velge Galaxy S2 eller HTC X.. du får mer for pengene.

 

Du kan også gå får en Iphone, det er en kjempefin mobil, men JEG ville valgt one x.

 

/ SLi out

Endret av SLi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Skal du ha en ekstremt rask mobil, med helt perfekt skjermstørelse som er veldig enkel i bruk, samtidig som man har mye mer, ehh hva er det rette ordet.. jo valgfrihet som noen nevnte tidligere velger du ONe X, den har en super rask Quadcore prosessor, kjempebra kamera, og jeg selv digger nyeste Android...

 

Til dere som sier Android suger. Har dere prøv Android 4.0 ICS med nyeste Sense? Jepp, det jeg tenkte.

 

Når det gjelder kamera.. Iphone best.. really? Trodde det var Samsung Galaxy S2 tett etterfulgt av HTC Sensation.

 

/ SLi out

 

Så du mener at 4,7" er perfekt, vel det gjelder langt fra alle. Synes det er for stort, vil tro mange andre og synes det.

 

HTC Sense er jo elendig uansett hvordan du vrir og vender på det, skal du ha Android ville jeg valgt fra Samsung.

 

Håper du kødder med oss når du sier at Sensation har bedre kamera enn iPhone ?! Kameraet til Sensation er milevis bak, Galaxy S2 er kanskje i nærheten av 4S men ikke Sensation !!

 

Hunterra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Vindicator: Dette vrøvlet fra deg sier meg bare at du er et håpløst tilfelle: "Men dette med antall apps som er testet vet vi ingenting om, å det blir jo da helt feil å se bort i fra denne rapporten så lenge tallene på antall testede apps ikke er offentliggjort."

Alle som har vært bittelitt borti forskning og statistikk vet at man for all del må unngå å overfortolke materialet, spesielt når underlaget er mangelfullt og mangler helt vesentlig informasjon som kan fortelle om materialet kan sies å ha noen som helst generell, statistisk gyldighet eller ei. Nettopp derfor skal man se helt bort fra det som er gjengitt fra denne rapporten, dersom man er ute etter grunnlag for å generalisere, og i særdeleshet når det gjelder generalisering om stabilitet i selve OS-ene.

Mer er det ikke å si. Diskusjonen er med dette avsluttet.

 

 

@Kadabriel: Beklager, jeg skulle kanskje heller sagt "spesielt interesserte halvtomsinger". ;)

For øvrig har du rett i at den diskusjonen er off-topic, og det er ufattelig kjedelig i lengden å mate folk med mental spisevegring med teskje uten at noe som helst går inn - så jeg skal spare oss alle for mer lidelse og avslutter den diskusjonen.

 

Er ellers fullstendig enig i at det er helt OK å like forskjellige ting, og man kan faktisk også like helt ulike ting samtidig. Verden er ikke sort/hvitt. Det som ikke er OK er å bruke feilinformasjon, FUD og løgner for å promotere sine favoritter eller synspunkt - derav mine litt krasse innlegg mot enkelte forumidioter.

Endret av Newton
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Vindicator: Dette vrøvlet fra deg sier meg bare at du er et håpløst tilfelle: "Men dette med antall apps som er testet vet vi ingenting om, å det blir jo da helt feil å se bort i fra denne rapporten så lenge tallene på antall testede apps ikke er offentliggjort."

Alle som har vært bittelitt borti forskning og statistikk vet at man for all del må unngå å overfortolke materialet, spesielt når underlaget er mangelfullt og mangler helt vesentlig informasjon som kan fortelle om materialet kan sies å ha noen som helst generell, statistisk gyldighet eller ei. Nettopp derfor skal man se helt bort fra det som er gjengitt fra denne rapporten, dersom man er ute etter grunnlag for å generalisere, og i særdeleshet når det gjelder generalisering om stabilitet i selve OS-ene.

Mer er det ikke å si. Diskusjonen er med dette avsluttet.

 

 

@Kadabriel: Beklager, jeg skulle kanskje heller sagt "spesielt interesserte halvtomsinger". ;)

For øvrig har du rett i at den diskusjonen er off-topic, og det er ufattelig kjedelig i lengden å mate folk med mental spisevegring med teskje uten at noe som helst går inn - så jeg skal spare oss alle for mer lidelse og avslutter den diskusjonen.

 

Er ellers fullstendig enig i at det er helt OK å like forskjellige ting, og man kan faktisk også like helt ulike ting samtidig. Verden er ikke sort/hvitt. Det som ikke er OK er å bruke feilinformasjon, FUD og løgner for å promotere sine favoritter eller synspunkt - derav mine litt krasse innlegg mot enkelte forumidioter.

Nb, jeg sier Iphone 4s men er selv villig til å teste one x en gang :-)

MEN du må ikke kødde med vindicator Og hans ene venn samsung s2for da kommer administrator og gir deg advarsel, de 2 er nok bestevenner ;-)

Når dette er sagt venter vel nok en advarsel på meg for å klinsje med vindicator så jeg melder meg frivillig ut av Amobil :-)

Endret av Andynator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Vindicator: Dette vrøvlet fra deg sier meg bare at du er et håpløst tilfelle: "Men dette med antall apps som er testet vet vi ingenting om, å det blir jo da helt feil å se bort i fra denne rapporten så lenge tallene på antall testede apps ikke er offentliggjort."

Alle som har vært bittelitt borti forskning og statistikk vet at man for all del må unngå å overfortolke materialet, spesielt når underlaget er mangelfullt og mangler helt vesentlig informasjon som kan fortelle om materialet kan sies å ha noen som helst generell, statistisk gyldighet eller ei. Nettopp derfor skal man se helt bort fra det som er gjengitt fra denne rapporten, dersom man er ute etter grunnlag for å generalisere, og i særdeleshet når det gjelder generalisering om stabilitet i selve OS-ene.

Mer er det ikke å si. Diskusjonen er med dette avsluttet.

 

 

@Kadabriel: Beklager, jeg skulle kanskje heller sagt "spesielt interesserte halvtomsinger". ;)

For øvrig har du rett i at den diskusjonen er off-topic, og det er ufattelig kjedelig i lengden å mate folk med mental spisevegring med teskje uten at noe som helst går inn - så jeg skal spare oss alle for mer lidelse og avslutter den diskusjonen.

 

Er ellers fullstendig enig i at det er helt OK å like forskjellige ting, og man kan faktisk også like helt ulike ting samtidig. Verden er ikke sort/hvitt. Det som ikke er OK er å bruke feilinformasjon, FUD og løgner for å promotere sine favoritter eller synspunkt - derav mine litt krasse innlegg mot enkelte forumidioter.

 

Bra! jeg og pleier og avslutte diskusjoner når jeg får et dårlig ordforåd, istedet for og slenge krasse kommentarer på folk.

Spis deg ett Eple det er bra for kropp og sinn. =)

 

Det er skummelt att de ikke har oppgitt batterilevetid på htc sine sider slev om det går ann og forhåndsbestille! så jeg vil påstå att du tar en sjangs om du kjøper denne telefonen og håper den skal vare mere en 24-36 timer.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

Endret av kadabriel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

 

Er enig med deg. Gleder meg til å se HTC one x GRUSE Iphone :)

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

 

Du må ikke ha for store forventninger. iPhone var jo i skyen helt til Apple lanserte 4s som var en liten nedtur. Xperia S var / er veldig god på papiret men fikk bare 4. Kan hende One X skuffer også, ingen vet ;)

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

 

Du må ikke ha for store forventninger. iPhone var jo i skyen helt til Apple lanserte 4s som var en liten nedtur. Xperia S var / er veldig god på papiret men fikk bare 4. Kan hende One X skuffer også, ingen vet ;)

Ja, iphone 4s var en skuffelse fra den ble lansert, noe som førte til nedgang av apples aksjer.

Htc one x derimot vant to priser under lanseringen sin.

som sagt eneste punktet den kan svikte på er nok batteritiden men det er det ingen som vet, men jeg tviler på att den yter dårligere enn iphone 4s på grunn av den femte baterikjernen som er til for og spare strømm. når den ikke trenger og kjøre høy ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...