Gå til innhold

Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb


  

93 stemmer

  1. 1. Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb ?



Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe mobil, so eg lurte på ka av dissa som er best ? Eg er en person kan klare å knuse sjermen lett, desverre.

Ka har best kamera, og mest brukervennlig? Liker igrunnen ikkje og lære meg å bruke mobil i lang tid, med andre ord vil ikkje ha innvikla mobil.

 

Htc One X

Iphone 4S 32 Gb

Endret av Internation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, gikk akkurat fra iphone 4 til htc sensation xl som er forgje modell av one x. Jeg sier gå for iphone. Bedre størrelse på skjermen ( 4.7 tom er for svær). Iphone er og mer stabil og enere i bruk. Jeg skal nå bytte ut min htc i en nokia lomia 800 pga størrelsen og stabilitet. Kamera på iphone er og i en egen klasse:). Go for it

Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at du ikke knuser en HTC lett!

 

Brukervenligheten til Android og da HTCsense spesielt er etter min mening blidd på høyde med Eple.

 

Kameraspørsmålet kan ikke jeg svare på, men er av HTC selv fremhevet som dealmakeren for denne telefonen så det er sikkert i tetssjiktet.

Lenke til kommentar
Jeg synes HTC Sense er vanskelig og innvikla, jeg skal aldri ha HTC igjen. iPhone har mye bedre kamera men knuses dessverre lett om den faller fra litt høyde. Brukervennligheten er mye bedre på iPhone etter min mening.

 

Du har ikke prøvd One X, så kanskje litt tildig å dømme den?

 

One X skal ha knallbra kamera, og et mere brukervennlig Sense.

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar
Jeg synes HTC Sense er vanskelig og innvikla, jeg skal aldri ha HTC igjen. iPhone har mye bedre kamera men knuses dessverre lett om den faller fra litt høyde. Brukervennligheten er mye bedre på iPhone etter min mening.

 

Du har ikke prøvd One X, så kanskje litt tildig å dømme den?

 

One X skal ha knallbra kamera, og et mere brukervennlig Sense.

 

Joda, ser at mange brukere synes kameraet ikke er så bra. Kan hende at nye Sense er mer brukervennlig men går nok ikke tilbake etter skuffelsen med min Desire.

Lenke til kommentar

Ikke min erfaring hvertfall

Vet du hvorfor?

 

Fordi du i de fleste tilfeller ikke legger merke til at en App i bakgrunnen f.eks kræsjer. Man får ikke noe beskjed når en app kræsjer i iOS.

 

På Android får vi opp en popup meldig med beskjed om at en applikasjon / spill har kræsjet.

 

Dermed så tar du feil.

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den statistikken kan umulig reflektere hvordan ting skjer i praksis. Har hatt iPhone 3GS og iPhone 4 i en periode på 3 år, og jeg har ALDRI opplevd at en eneste app kræsjer, heller ikke at telefonene slår seg av/på. På Galaxy Tab-en min derimot, som har Android, er det mange ting som kræsjer i ny og ne idet jeg skal inn på selve programmet, og jeg blir dermed kastet ut igjen og må gå inn på nytt. Men jeg er glad i min Galaxy Tab uansett.

 

Når trådstarter skriver enkelt og greit at han vil ha noe som er enkelt og ikke krever innkjøringstid for å lære seg, tenker jeg automatosk iPhone. Selv liker jeg å ha litt mer muligheter og gjerne knote litt med OS. Men trådstarter bør nesten komme seg ned i en butikk og få prøvd både iOS og Android, i stedet for å stole blindt på et forum.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jeg altid lander tilbake på Iphone. Har en Iphone 4s 64 gb i dag men er villig til å prøve både Sony Xperia S og Htc X

Men som sagt, går lei disse android greiene raskt og det er deilig å få Iphone tilbake i hjemmet.

Så jeg anbefaler deg iphone 4s men jeg ikke fortelle deg om hvordan htcx er siden jeg ikke har prøvd den. Men de fleste lager gode telefoner i dag, det er android jeg går lei....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...