Gå til innhold

Hvilken av spillene bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Skal kjøpe meg et nytt spill til xbox'en etterpå. Og valget står mellom street fighter x tekken eller Rage. Vet det er to helt forskjellige spill, men hvem mener dere er verdt og kjøpe, og bruke tiden på?

Ifra før så har jeg BF 2, cod, skyrim, forza, dead island. Men skal ha ett av de to jeg nevnte, men vet ikke hvilket, digget tekken og street fighter før når jeg hadde ps3, og rage ser utrolig spennende og kult ut. Hjelp, trenger innspill ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan skaffe deg FFXIII-2, et spill som jeg digger. Ellers så kan du prøve deg på Lost Odyssey, en nedskrytt klassiker som hos meg er det beste X360 spillet jeg har spilt!

 

Viss du ser vekk fra de titlene du nevnet i førsteposten, så anbefaler jeg noen av disse jeg nevnet. Her har du en del timer å bruke for å fullføre disse :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mindre du liker å betale ekstra for å få et komplett spill burde du holde deg unna Mass Effect 3 og SFxT en stund. Ikke at de nødvendigvis er dårlige spill, men det er ikke verdt å betale fullpris når du ikke får et fullstendig spill. RAGE er et ganske kort spill, men det burde være billig nok til at du får råd til å kjøpe et annet spill i tillegg. F.eks Mass Effect 2 eller Assassins Creed 2 som er god del lengre og lett å finne under 200 NOK.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker JRPGer ville jeg ikke kjøpt lost oddesey eller final fantasy 13/XIII-2 (se videoreviews, les om de for å få deg et intrykk først). Rage er morro det, men som sagt litt kort :) Hvis du liker slossespill kan jeg anbefale det nye Mortal kombat spillet!

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Med andre ord, dropper jeg mass effect 3 ;)

 

Mass Effect er en trilogi, så du bør absolutt ikke starte med ME3. Kjøp heller Mass Effect 1 (burde være svært billig nå) og se om du liker det.

 

Ellers har vi jo Kingdoms of Amalur og Binary Domain, om du trenger andre alternativer. Om jeg måtte velge mellom Rage og SFxT ville jeg nok valgt det siste. Ikke fordi det nødvendigvis er bra, men fordi jeg gikk fort lei av Rage.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Personlig ville jeg styrt unna begge to. Spilte Homecoming en stund, men selv om det var bra i introen før du kommer til selve byen ble det fort kjedelig. Downpour på sin side har fått dårlig kritikk hele veien, og det sier seg vel selv at du kanskje burde vente litt med det og kjøpe det når prisen er gått ned en del. Burde ikke ta lang tid. Jeg ville heller gått for Tekken eller Rage, eller kanskje noe helt annet.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hvor mye du er villig til å betale, hvilke type spill du vil ha, hvor gammelt det kan være og så videre. Jeg liker Kingdoms of Amalur, men noen "godtar" ikke den grafiske stilen. Prøv demonen først, og ikke gi opp med en gang. Det tok nesten et kvarter før jeg begynte å like demoen, men har spilt fullversjonen i over førti timer så langt og elsker det. ;) Ellers har vi jo Catherine, om du liker litt vel japanske spill. (jeg har collector's editon med t-skjorte og hele greia.) :p Fikk Darkness 2 i dag, men har ikke prøvd det ennå.

Lenke til kommentar

Lurer nå på å kjøpe et nytt spill, siden jeg verken kjøpte tekken eller rage. Valget er nå mellom silent hill downpour eller homecoming.. Noen tips/innspill.. Ser downpour får dårlige karakterer men

Du kan heller gå for Silent Hill: HD Collection. Der får du med både Silent Hill 2 og 3, i tillegg til Restless Dreams scenarioet fra 2ern. Jeg har hørt at spillet har en masser av bugs på PS3, men jeg har prøvd Xbox 360 versjonen en stund, og bare lagt merke til et par bagateller så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...