Gå til innhold

hvor er det billigst å bytte batteri på klokka?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Prismessig pleier det ikke være mye som skiller, men har møtt mange dårlige. Hadde en som måtte ha tre forsøk på å bytte batteri på en standard klokke. Første gang glemte de å skru til baklokket, slk at den ble full av fukt. Andre gang skrudde de til lokket, men halve pakningen lå utenfor lokket. Tredje gang klarte de å skru på lokket riktig.

 

Er generelt veldig bra fornøyd med bjørklund som jeg bruker. Topp service, dyktige folk, og ja, alt har vært meget bra. Har til og med fått byttet innmaten gratis i sveits fordi de målte for høyt strømforbruk....DET er service, det!

Lenke til kommentar

Min klokke må trykktestes osv osv når jeg bytter batteri, det tar ca to uker og må gjøres ca hvert 2/3 år... men det er likevel ganske irriterende. Dessuten går datoen alltid til 31 dager og jeg har hatt flere problemer med den da krona har løsnet et par ganger..

 

- burde vært bedre siden det er en tissot...

Lenke til kommentar

Prismessig pleier det ikke være mye som skiller, men har møtt mange dårlige. Hadde en som måtte ha tre forsøk på å bytte batteri på en standard klokke. Første gang glemte de å skru til baklokket, slk at den ble full av fukt. Andre gang skrudde de til lokket, men halve pakningen lå utenfor lokket. Tredje gang klarte de å skru på lokket riktig.

 

Er generelt veldig bra fornøyd med bjørklund som jeg bruker. Topp service, dyktige folk, og ja, alt har vært meget bra. Har til og med fått byttet innmaten gratis i sveits fordi de målte for høyt strømforbruk....DET er service, det!

 

 

Mange har 1 år gratis ( der du har kjøpt klokken ). På nye klokker skal det være billig eller gratis og på veldig gamle klokker kan det bli DYRT.

 

 

Min klokke må trykktestes osv osv når jeg bytter batteri, det tar ca to uker og må gjøres ca hvert 2/3 år... men det er likevel ganske irriterende. Dessuten går datoen alltid til 31 dager og jeg har hatt flere problemer med den da krona har løsnet et par ganger..

 

- burde vært bedre siden det er en tissot...

 

 

Det ligger en urmaker helt i begynnelsen av Torggata (på andre siden av veien for Glassmagasinet). Jeg husker ihvertfall at han var rimeligere enn et par store kjeder, og batteriet varer mye lengre også. Navnet kommer jeg ikke på nå.

 

pris? :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Pleier ta en sjekk av klokka, bytte pakninger, rense, smøre osv når den først er inne så usikker på pris kun på batteribytte. For min del har det handlet om hvem som klarer å gjøre det uten å ødelegge klokka.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...