Gå til innhold

CC: Cardiff – Liverpool, Finale! @ Wembley Stadium 26.02.12


Hyperio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se at Liverpool fansen jubler rundt omkring på sosiale medier. Slitekamp mot Cardiff i en liten cup ingen bryr seg om. Hurra!

 

Kanskje ikke så rart når man ser titlene Liverpool har tatt de siste årene.

 

En supporter som ikke jubler for uansett hvilken trofee sin klubb tar, er i følge meg ikke en god supporter. Må få det inn i den nøtten din at denne cupen er viktig for oss røde pga spill i Europa, selv om det betyr i Europa League.

 

Helt enig. Så vidt jeg vet, går det 90.000 tilskuere på Wembley - og om man da regner ca 50-50 fordeling mellom lagene, så er da da altså omtrent 45.000 Liverpool-fans på tribunene. Det er noe med at spillerne for det første, om de ikke er noen idiotiske klyser, faktisk synes det er stas å vinne hver eneste kamp - og for det andre, at de takker fansen som betaler lønna deres med å feire skikkelig. Tro hva media hadde sagt om spillerne omtrent hadde sett lei seg ut når de gikk av banen. Og svart: "Meh, en betydningsløs Mikke Mus-cup, vi bryr oss egentlig ikke. Vi møtte jo bare drittlaget Cardiff, så skulle tatt seg ut om vi tapte mot DEM liksom ..." på spørsmålet: "Hva føler du nå?"

 

Folk som ikke klarer å vise glede over å vinne, får seg en skikkelig nedtur når medgangen blir til motgang. En skikkelig supporter holder med og gleder seg over sitt lags prestasjoner, selv om laget er nede i bunnen av et krater, prestasjonsmessig. Jeg har trua, dette troféet kan være det som får vinden til å snu.

 

YNWA!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ligacupen er en cup som ingen bryr seg om de ryker ut av. Men fra kvartfinalen og inn stiller alle PL lagene toppet. Det så vi både med Liverpool og City i år. Pokalen er uendelig mer verdt en Charity Shield, Europa -supercup og klubb-VM som United fansen elsker å telle når man skal se på antall trofeer.

Helt uenig

 

Så du setter det å vinne Charity Chield foran en seier i Ligacupen? Ja, det er jo kanskje større å vinne en turnering som varer i 90.min og som stort sett ebber ut i en sjansefattig og ofte målløse kamper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det kun cs du skrev der? Og brukte du uendelig mye mer verdt?

 

ingen av de du listet opp der er kun 90 minutter. Det er bare tull. Man må allerede ha vunnet noe stort for å få være med i disse.

 

Cs setter eg ikke foran lc, men de øvrige sin krever seier i Europa setter eg personlig foran.

 

hvorfor velger du å generalisere sånn i innlegget ditt? Det blir feil om eg mot formodning skulle synest at du var en dust og dermed konkludere med at alle som holder med Liverpool også er duster....

 

Det blir litt tynt grunnlag.

Lenke til kommentar

Kommer an på motstand i mine øyne. Slår du et championship lag i CS så ville jeg ikke tatt det veldig høytidlig. Men gjør man som United gjorde, å slå City i CS, så hadde jeg valgt det fremfor LC. I Europa er jeg enig med Jotun. Det er større å vinne supercupen enn å vinne LC eller FA for den del. For å komme dit må man enten vinne CL eller EL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

For min egen del setter jeg en seier i Champions League veldig, veldig høyt. En seier i FA-Cupen eller Premier League også. Men turneringer som VM for Klubblag og Community Shield er langt fra like viktig, spør du meg. Det er jo tross alt en mye større bragd å vinne noe over flere kamper. Da blir det litt merkelig å sette en turnering som VM for Klubblag høyt, bare fordi man har vunnet CL liksom...

 

 

 

Bare min mening, da.

Lenke til kommentar

Kommer an på motstand i mine øyne. Slår du et championship lag i CS så ville jeg ikke tatt det veldig høytidlig. Men gjør man som United gjorde, å slå City i CS, så hadde jeg valgt det fremfor LC. I Europa er jeg enig med Jotun. Det er større å vinne supercupen enn å vinne LC eller FA for den del. For å komme dit må man enten vinne CL eller EL.

 

Vi slo nå temmelig god motstand i CC også, da :thumbup:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

For min egen del setter jeg en seier i Champions League veldig, veldig høyt. En seier i FA-Cupen eller Premier League også. Men turneringer som VM for Klubblag og Community Shield er langt fra like viktig, spør du meg. Det er jo tross alt en mye større bragd å vinne noe over flere kamper. Da blir det litt merkelig å sette en turnering som VM for Klubblag høyt, bare fordi man har vunnet CL liksom...

 

 

 

Bare min mening, da.

Du skriver at det er større bragd å vinne noe over flere kamper og cl setter du veldig høyt...

 

Du vet at for å vinne cm for klubblag så må man først spille mange kamper i Europa og vinne cl....? i tillegg til dette må man året før ha gjort det så godt i ligaen at man får være med i cl....

 

Bare sånn at det er dager liksom....

 

Skulle være vm....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jada, jada. Jeg synes det er en mye større bragd å vinne CL og PL i seg selv, turneringen i seg selv, enn å vinne en turnering der man spiller to kamper. Kanskje litt vanskelig å forklare, men du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...