Gå til innhold

Den mest brutale/verste skrekkfilmen du har sett?

Petterboy95

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irréversible. Det er ingen skrekkfilm, men det er en voldelig thriller med en gjennomgående guffen og klaustrofobisk atmosfære. Sjekk den ut!

Hadde selv tenkt å nevne denne filmen. Skikkelig ufin, men likevel å anbefale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg så filmen REC en stund tilbake, det er uten tvil det verste jeg har sett. Javier Botet som spilte "Niña Medeiros" var ganske freaky. Spansk film, jeg likte den.

Endret av Zonked223
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noe av det mest brutale jeg har sett er Ilsa, she-wolf of the SS. Filmen er løst basert på en ekte person (Ilse Koch), en særdeles sadistisk nazidame som mente damer burde få sloss sammen med menn i krigen fordi de har høyere smerteterskel enn men. Det prøvde hun å bevise ganske grundig, så dere kan gjette hvordan det gikk for seg. (hint: kvinnelige krigsfanger og tortur...) Filmen er en del annerledes enn virkeligheten, og fokuserer i hovedsak på sex og tortur. Forstyrrende nok er det minst tre oppfølgere.

Så denne i gårkveld.

Den var grei, men merket jo at skuespillet og slikt ikke altid var av det beste, kanskje spessielt mellom generalen og Ilsa. Dog verd en titt :)

http://www.imdb.com/title/tt0071650/

• 3 uker senere...
Skrevet

Irréversible. Det er ingen skrekkfilm, men det er en voldelig thriller med en gjennomgående guffen og klaustrofobisk atmosfære. Sjekk den ut!

Skulle akuratt til å nevne denne, brutal og jævlig til tider. Gaspar Noé kan det å lage sjokkerende filmer.

Skrevet

Er human centipide nevnt? Er så grotesk at jeg trodde den bare var kødd.

Ellers så har jeg akkurat sett The midnight meat train. Knakje ikke av den værste klassen, men den har en god story at den er verdt å se.

Skrevet

Ingen av de to der er spesielt brutal. Jeg tror poenget til trådstarter er å finne skikkelige fæle filmer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ingen av de to der er spesielt brutal. Jeg tror poenget til trådstarter er å finne skikkelige fæle filmer.

poenget var å finne den beste fæle skrekkfilmen :)

mange brae fimer som er nevnt, men er ikke noen som er veldig fæle

• 2 uker senere...
Skrevet

The Divide (2011). Ingen spesielt god film, men brutal. Piggy (2012) er også en av mine nye favoritter. Ser Martyrs (2008) allerede er nevnt, her måtte jeg faktisk se bort et par ganger. Vil også anbefale japanske Gurotesuku (2009).

Mange fler.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Insidious er en av dem værste skrekkfilmene.

Historien til filmen er ganske bra.

Anbefaler folk og se den!

Endret av Maarcus
  • 5 uker senere...
Skrevet

Vet ikke om den passer helt inn, men Mikey (1992) handler om en 10 år gammel gutt som ikke har vettet helt på plass. Den ligner litt på the Orphan, og er ulovlig i England (men tror det er på grunn av James Bulger-saken)... følte bare at jeg måtte nevne den, virkelig verdt å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...