Gå til innhold

Idzl's Kafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Hvis jeg sender deg en privat melding med bilde av mitt kjønnsorgan, blir du da sint, skuffet, oppgitt eller tent?

Det hadde vært pinlig og du burde ikke forvente noe svar.

I all verden. Her foreslår jeg å sende et bilde av min egen slimkaster, min pulserende manndom, roten til selve LIVET, og jeg blir møtt med et slikt banalt og direkte spydig svar? Hør nå her, uten penisen hadde ikke du eksistert, og du ønsker vel å se bilder av ditt livs opphav?

Lenke til kommentar

I all verden. Her foreslår jeg å sende et bilde av min egen slimkaster, min pulserende manndom, roten til selve LIVET, og jeg blir møtt med et slikt banalt og direkte spydig svar? Hør nå her, uten penisen hadde ikke du eksistert, og du ønsker vel å se bilder av ditt livs opphav?

For all del kjære deg, send i vei. Sier bare hvordan jeg hadde reagert.

Lenke til kommentar

Snip

 

Hva tenker du nå? "Hva i all verden tenkte jeg på? Introdusere meg som en atten år gammel jente på et forum fullt av hormonelle tenåringer, og perverse menn. Flotters, her ønsker jeg å ha et morsomt forum å henge på, og alt noen bryr seg om er at jeg har pupper." Eller, "herlig, masse oppmerksomhet, og jeg er i midten! Lets have some fun."

 

Btw, du hadde meg på "rir et par ganger i uken".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Hva tenker du nå? "Hva i all verden tenkte jeg på? Introdusere meg som en atten år gammel jente på et forum fullt av hormonelle tenåringer, og perverse menn. Flotters, her ønsker jeg å ha et morsomt forum å henge på, og alt noen bryr seg om er at jeg har pupper." Eller, "herlig, masse oppmerksomhet, og jeg er i midten! Lets have some fun."

 

Btw, du hadde meg på "rir et par ganger i uken".

Skal jeg være helt ærlig, tenkte jeg teksten skulle provosere. Noe den tydeligvis har gjort.

 

Rir en stor svarting med navn Nairo, hvis du var ute etter detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...