Gå til innhold

Idzl's Kafé.


Anbefalte innlegg

Hei! Jente på atten ganske langt nord i landet. Går tredjeåret studiespesialiserende linje, med kjemi og biologi som valgfag(hater meg selv for dette). Boplassen er ikke noe jeg er spesielt begeistret over, ettersom den eneste sosialt aksepterte sosialiseringen er å drikke seg helseløs minst to ganger i uken. Jeg finnes på en del andre sosiale medier som facebook, twitter, youtube, reddit og minecraft.net. Er mest aktiv på de to førstnevnte. Politisk ståsted er høyre, men engasjementet er lik null, så dette er av liten betydning. Snakker tre språk flytende. Synes smileyer som inneholder semikolon og X er harry. Rir et par ganger i uken. Støttemedlem av treningssenteret SATS. Jeg liker å høre på noe som jeg kaller metall, selv om det egentlig er metalcore. Heterofil. God grammatikk er sexy. Jobber i klesbutikk. Veldig overfladisk. HOUSE, True Blood, Desperate housewives, Family guy og GLEE(lett underholdning) er gøy. Leter forøvrig etter ny serie å se på, så bare kom med tips! Hater å se film alene. ESTP. Jeg liker også å reise! Samme plassen besøkes sjeldent og charterferie er for tapere. Sier det jeg mener.

 

Ellers er jeg omgjengelig, høflig og grei. Kan kanskje virke litt som en "overfladisk barbie" ved første øyekast, beklager dette.

 

Lenge siden jeg har vært aktiv i forumsammenheng, men fysøren så gøy det kan være! :)

 

Og ja, My little pony er awesome.

Endret av idzl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen skal du være!

 

Du er en av få med tanke på kombinasjonen alder og kjønn, men jeg håper du trives likevel!

 

Leter forøvrig etter ny serie å se på, så bare kom med tips!

Boston Legal, The Sopranos og Breaking Bad anbefales på det varmeste, for å nevne noen.

 

Takktakk, fått flere tips om Breaking Bad. Så skal se om jeg finner noen brukbare torrents.

 

Fullt klar over at den maskuline prosenten er langt større, men veldig uvanlig med jenter på forum er det vel ikke?

Lenke til kommentar

Fullt klar over at den maskuline prosenten er langt større, men veldig uvanlig med jenter på forum er det vel ikke?

Neida! Du har jo fora hvor andelen jenter er langt større enn andelen menn (Kvinneguiden, Hest.no), men selv på typiske nerdeforum som Diskusjon.no blir det stadig flere jenter.

Lenke til kommentar

Dersom du liker House kommer du helt sikkert til å like BBC's Sherlock. Hver episode er lengdemessig på linje med en kort helfilm, men siden det er så jævlig bra er det bare positivt.

 

Takk for tips, skal sjekkes ut!

 

Fullt klar over at den maskuline prosenten er langt større, men veldig uvanlig med jenter på forum er det vel ikke?

Neida! Du har jo fora hvor andelen jenter er langt større enn andelen menn (Kvinneguiden, Hest.no), men selv på typiske nerdeforum som Diskusjon.no blir det stadig flere jenter.

 

Selvfølgelig, kommer helt an på hvilket forum en sitter på. Tenkte egentlig på slike "nerdeforum" da, hehe.

 

Fikk til å multisitere!!! 10 poeng til meg.

Lenke til kommentar

Artig. :)

 

Yess, favoritten er Of Mice And Men, Asking Alexandria, BMTH, Pendulum og The Used.

Har så vidt begynt å høre på Of Mice & Men i det siste, mye bra der. Ellers har jeg ikke hørt det siste albumet til AA. Men anbefaler deg å sjekke opp Jamie's Elsewhere, strengt talt post-hardcore, men funker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...