Gå til innhold

Idzl's Kafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se nå vetu, nå trives nykommeren..Nå har hun oppmerksomhet, det alle jenter ønsker. Se for dere en deiligere jente hadde kommet inn og stjålet all oppmerksomheten, da hadde vi sett instinktet til idzl komme frem, her true colors.

Drop det, du får meg ikke mad uansett hvor hardt du prøver.

Lenke til kommentar

Fasiten lyder slik; Er du ikke fra Oslo-området, så snakker du ikke norsk. Snakker du ikke norsk, kan du snakke hva faen du vil, fordi jeg forstår ikke hva du sier uansett.

 

 

så jæ kan preke så drei dialekt jæ vil da jæ kommer fra nere ve grensa? så jæ kan si hva fæen jæ vil?

 

Kan simpelten ikke skrive sånn her, ingen skjønner et plokk. men prater alle "pakistanere" i Oslo så bra norsk da?

Lenke til kommentar

Flott å få klarert, har lurt på det lenge skjønner du!

Bare hyggelig. Det er bare å spørre om det er noe mer du lurer på. Jeg har svaret på det meste.

Om noen følger Kammizez sine råd vil de ende opp steder de ikke ønsker å være.

Hans svar er som regel rettet slik at folk skal spør ham om råd.

Lenke til kommentar

Fasiten lyder slik; Er du ikke fra Oslo-området, så snakker du ikke norsk. Snakker du ikke norsk, kan du snakke hva faen du vil, fordi jeg forstår ikke hva du sier uansett.

 

 

så jæ kan preke så drei dialekt jæ vil da jæ kommer fra nere ve grensa? så jæ kan si hva fæen jæ vil?

 

Kan simpelten ikke skrive sånn her, ingen skjønner et plokk. men prater alle "pakistanere" i Oslo så bra norsk da?

 

*host* Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt *hark*

Lenke til kommentar

så jæ kan preke så drei dialekt jæ vil da jæ kommer fra nere ve grensa? så jæ kan si hva fæen jæ vil?

 

Kan simpelten ikke skrive sånn her, ingen skjønner et plokk. men prater alle "pakistanere" i Oslo så bra norsk da?

Bedre enn det du prøvde deg på der oppe ihvertfall.

Trur kanskje æ å bare ska bynne å lægg'an brei no. Syns pærsonli at dettan e vældi relevant te tema.

 

e: Sorry for regelbrudd.

Endret av idzl
Lenke til kommentar

Fasiten lyder slik; Er du ikke fra Oslo-området, så snakker du ikke norsk. Snakker du ikke norsk, kan du snakke hva faen du vil, fordi jeg forstår ikke hva du sier uansett.

 

 

så jæ kan preke så drei dialekt jæ vil da jæ kommer fra nere ve grensa? så jæ kan si hva fæen jæ vil?

 

Kan simpelten ikke skrive sånn her, ingen skjønner et plokk. men prater alle "pakistanere" i Oslo så bra norsk da?

 

*host* Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt *hark*

 

Jeg vet, sorry hvis det jeg sier nå blir litt tull, vil gå og legge meg, men må lage noen deler i solide edge(lekse).

 

 

Synes det er litt slemt av deg og komme hit å forstyrre meg midt i leksene mine ida. Så skal det ikke så mye til da, lagd 6 tegninger av deler, skal lage to til.

 

er av denna stilen

post-208221-0-38562800-1329874535_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...