Gå til innhold

Idzl's Kafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tromsdialekt er jo så sexy! :dribble:

Se for deg at du ser ei JÆVLIG fin dame på byen, sånn typ helt perfekt. Du danser med henne også går dere til bardisken, så legger i vei på den bredeste troms-dialekta du kan tenke deg. Det min venn, er langt ifra sexy.

 

Hadde jeg fått velge selv ville jeg snakket britisk.

 

"Introduser deg selv" på 6 sider gir en 110% sannsynlighet at dette er ei pen jente som får gutta til å hoppe rundt i stolen sin av glede og lyst.

Offisielt dagens!

 

Morsomt det, med en gang en jente kommer inn å sier at hun er sexy og spiller minecraft så får hun 6 sider i tråden hennes, haha! :cool:

 

Anyways, velkommen til Diskusjon.no :)

Har aldri beskrevet megselv som sexy, men takktakk!

Lenke til kommentar

Tromsdialekt er jo så sexy! :dribble:

Se for deg at du ser ei JÆVLIG fin dame på byen, sånn typ helt perfekt. Du danser med henne også går dere til bardisken, så legger i vei på den bredeste troms-dialekta du kan tenke deg. Det min venn, er langt ifra sexy.

 

Hadde jeg fått velge selv ville jeg snakket britisk.

Er selv opprinnelig nordfra så jeg synes det meste i Troms + deler av Finnmark høres bra ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Se nå vetu, nå trives nykommeren..Nå har hun oppmerksomhet, det alle jenter ønsker. Se for dere en deiligere jente hadde kommet inn og stjålet all oppmerksomheten, da hadde vi sett instinktet til idzl komme frem, her true colors.

Lenke til kommentar

[

Morsomt det, med en gang en jente kommer inn å sier at hun er sexy og spiller minecraft så får hun 6 sider i tråden hennes, haha! :cool:

 

Anyways, velkommen til Diskusjon.no :)

 

Har aldri beskrevet megselv som sexy, men takktakk!

 

 

Ikke alltid like lett å lese!

 

" God gramatikk er sexy. Jobber i klesbutikk. Veldig overfladisk "

 

Leste bare Sexy, Overfladisk osv.

 

Sånn fungerer en gutts hjerne når han er sliten... :ermm:

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...