Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for sexens del...


StinaStina

Anbefalte innlegg

De sier at det er bare menn som har sex for sexens del... men hvorfor skal ikke vi kvinner også få dekke vårt behov når vi ikke har mann i livet vårt ennå. Mange sier til meg at de ser ned på kvinner som har sex for sexens del- for å få dekket sitt behov.

Hvis jeg treffer en mann jeg synes er pen, så kan jeg lett ha sex selv om jeg vet at det bare blir sex... Er det mange kvinner som tenker likt som meg?

 

Hva med bruken av kondom... får inntrykk av at mange menn ikke vil bruke det. Og lett å være tennt å gi etter...

 

Nå høres jeg ut som en skikkelig rotejente, men det er jeg ikke. Begrenser meg, men hvis jeg treffer en skikkelig pen mann så har jeg sex ganske lett....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare menn som har sex for sexens skyld, jenter og kvinner synes menn er like pene som menn synes kvinner er. Grunnen til at mange mener det er at de ikke tenker seg godt nok om. Ideen om kvinnen som "uskyldig" og blabla er velsig gammel, noe vi fremdeles sliter med å bli kvitt i dag og noe vi bør jobbe med. Den har mange psykologiske grunner som jeg ikke er kvalifisert til å si noe om. Som sjalu (gutte)kjæreste må jeg ærlig talt innrømme at jeg selv har et ambivalent forhold til det at jenter vil ha sex for sexens skyld; jeg synes det kan være utrolig fascinerende, kult og til og med opphissende, men også teit. Sinnene våre er rart skrudd sammen. Misforstå meg ikke, det betyr ikke at du ikke har all rett til å ha sex hvis du vil!

 

Kondom er veldig, veldigdumt å utelate når man har sex med fremmede. Jeg skjønner godt at fristelsen kan overgå fornuften, men det er altså om å gjøre å ikke lå den gjøre det.

Lenke til kommentar

Damer har like mye rett på å ha sex med tilfeldige menn som menn har med damer imho,

viss en person har lyst til å ha sex og kan få dette,

why not go for it?

 

Hun er like mye "slut" som menn som har mange ONS er "horebukker"

(Og nei, jeg kaller de ikke det, men det er fordi TS ikke er "slut" heller) ;)

 

Edit: Fjernet dobbeltekst, og endra litt på teksten.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Jeg sier det samme som jeg sa til min bestevenninne: ''Jeg driter i om du har sex med de fleste på planeten, det forandrer ikke at du er en fantastisk person.'' Minus det siste da, jeg vet ikke om du er fantastisk eller ei.

 

Selv så er jeg ikke for one-night stands.. da jeg var singel kunne jeg lett rotet med karer når jeg drakk eller kjedet meg.. men sex er for meg noe mer intimt, som jeg kun har lyst til å dele med ''han''. Det betyr ikke at jeg syns noe mindre om de som har ett annet syn på sex og har sex med flere. More power to ya, egentlig!

 

Edit: det med kondom er egentlig.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Man har bare ikke ubeskyttet sex med en fremmed, det er å invitere kjønnssykdommer inn i ditt liv. Selv om mange i dag fint klarer å leve med dem og bli kvitt de fleste så er det jævla dumt. Er vel egentlig å regne som en risikosport?

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sier at det er bare menn som har sex for sexens del... men hvorfor skal ikke vi kvinner også få dekke vårt behov når vi ikke har mann i livet vårt ennå. Mange sier til meg at de ser ned på kvinner som har sex for sexens del- for å få dekket sitt behov.

Det er samfunnets dobbeltmoral, det. Menn "elsker" jenter som har ONS med dem, men allikevel er det mange som snakker nedsettende om "horene" etterpå.

 

Men slik er det. Du kan enten leve som en del av "flokken" og bry seg om det de sier, eller så kan du leve ditt eget liv uten frykt for hva andre synes om deg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sex med de fleste. Men hvis jeg synes en mann er pen og har lyst på han, så kan jeg ha sex selv om jeg vet at det sikkert aldri vil bli sånn at han er ute etter forhold med meg. Jeg er vel ute etter forhold hvis jeg har sex med han, men jeg aksepterer at det ikke blir det og.

 

Sex uten kondom er skummelt ja. Og jeg vet at jeg har vært litt for lett på tråden anngående å gjøre det uten kondom

Lenke til kommentar

Damer har like mye rett på å ha sex med tilfeldige menn som menn har med damer imho,

viss en person har lyst til å ha sex og kan få dette,

why not go for it?

 

Hun er like mye "slut" som menn som har mange ONS er "horebukker"

(Og nei, jeg kaller de ikke det, men det er fordi TS ikke er "slut" heller) ;)

 

Edit: Fjernet dobbeltekst, og endra litt på teksten.

 

 

Min kommentar var ikke seriøst. Av en eller annen grunn trodde jeg det var opplagt, men jeg ser at innlegget ble fjernet også. Glemte at slikt ikke funker over internett.

Lenke til kommentar

Damer har like mye rett på å ha sex med tilfeldige menn som menn har med damer imho,

viss en person har lyst til å ha sex og kan få dette,

why not go for it?

 

Hun er like mye "slut" som menn som har mange ONS er "horebukker"

(Og nei, jeg kaller de ikke det, men det er fordi TS ikke er "slut" heller) ;)

 

Edit: Fjernet dobbeltekst, og endra litt på teksten.

 

 

Min kommentar var ikke seriøst. Av en eller annen grunn trodde jeg det var opplagt, men jeg ser at innlegget ble fjernet også. Glemte at slikt ikke funker over internett.

 

Hadde kanskje funka bedre sammen med en smiley?

 

F.eks :tease: elns?

 

Men hovedgrunnen til at det funker dårlig er fordi man ikke ser ansiktsutrykket til personen / toneleiet,

og som de fleste vet er mesteparten av kommunikasjon ikke-verbal. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...