Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating og dating... beste oppskrifter...


Anbefalte innlegg

Hvordan gå frem når en skal date...

 

Jeg forstår det slik at jeg ikke er flink til å sile ut, og at jeg har lett å henge meg opp i utseende.

 

Jeg tenker to ting da... Jeg har lyst å ha meg en kjæreste, men det kan ta tid før jeg finner det, og for at jeg ikke skal bli så frustrert så liker jeg å samle på de fineste mannfolkene som gjerne ikke er ute etter noe og ha sex med dem.

 

Jeg har barn, så har på en måte en familie i det så jeg er ikke desperat å finne meg en mann heller. Og er sinnsykt kresen på hva jeg vil ha til mann.

 

Hvordan går dere frem når dere foreks nettdater? Hva godtar dere, hva godtar dere ikke?.. Alle har jo sine feil og mangler. Og tar dere imot personer som foreks stikker og kommer tilbake igjen- hvis dere har møtt dem? Jeg har en tendens til å ta i mot en mann hvis han er kjempesøt selv om han stikker og kommer tilbake igjen.... Huff.... jeg er ikke noe perfekt i måten å drive datejakten min på, det blir mye rot. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan gå frem når en skal date...

 

Jeg forstår det slik at jeg ikke er flink til å sile ut, og at jeg har lett å henge meg opp i utseende.

 

Jeg tenker to ting da... Jeg har lyst å ha meg en kjæreste, men det kan ta tid før jeg finner det, og for at jeg ikke skal bli så frustrert så liker jeg å samle på de fineste mannfolkene som gjerne ikke er ute etter noe og ha sex med dem.

 

Jeg har barn, så har på en måte en familie i det så jeg er ikke desperat å finne meg en mann heller. Og er sinnsykt kresen på hva jeg vil ha til mann.

 

Hvordan går dere frem når dere foreks nettdater? Hva godtar dere, hva godtar dere ikke?.. Alle har jo sine feil og mangler. Og tar dere imot personer som foreks stikker og kommer tilbake igjen- hvis dere har møtt dem? Jeg har en tendens til å ta i mot en mann hvis han er kjempesøt selv om han stikker og kommer tilbake igjen.... Huff.... jeg er ikke noe perfekt i måten å drive datejakten min på, det blir mye rot. :D

 

Velger du blant de du får meldinger av, eller søker du mest selv og sender meldinger?

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt å sørge for at profilen din er god og at du sender små hyggelige meldinger til de som du vil bli kjent med. Men husk: Hvis du ikke vil ha menn som bare er ute etter sex må du ta ting sakte. Hvis de bare vil ha sex kommer de til å prøve å få deg til å møte dem så fort som mulig. Du må heller aldri lyve om ting og prøv å still spørsmål til de du sender meldinger til som virker litt ute av det vanlige. Spør om ting du faktisk bryr deg om, ikke kjedelige ting som alle andre spør om. Dette burde hjelpe.

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt å sørge for at profilen din er god og at du sender små hyggelige meldinger til de som du vil bli kjent med. Men husk: Hvis du ikke vil ha menn som bare er ute etter sex må du ta ting sakte. Hvis de bare vil ha sex kommer de til å prøve å få deg til å møte dem så fort som mulig.

 

Om menn spør om å møtes raskt betyr IKKE at de bare vil ha sex.

Lenke til kommentar

Som oftest. Jeg ville ikke tatt sjansen. Det å ta ting sakte viser seg ofte bedre for slike situasjoner som OP beskriver. Etter egen erfaring hvertfall (når jeg skriver egen betyr det en av mine nære)

 

Uenig. Til og med i mange dameprofiler skriver de at man vil møtes raskt. Man finner uansett ikke ut av kjemien ved å skrive meldinger til hverandre, man må møtes.

Jeg møtte maaange når jeg var singel, umulig å vite om man passer sammen utifra en profil og meldinger. Gjorde feilen i starten som mange gjør, å aldri få ut fingern og be de ut, men jokka frem og tilbake med meldinger i ukesvis..., meningsløst...

Det beste er å bygge opp minst mulig inntrykk av personen før man fysisk møtes.

Jeg ba som regel dama ut etter max 3 mld. En kopp kaffe, spasertur e.l., noe enkelt.

Å ta ting sakte etter at man har møttes er en annen sak, men å bli bedt ut raskt er bare positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg får utrolig mange henvendelser på nettet. Kan velge og vrake blant de peneste fotomodeller av mannfolk til menn som ikke er så pene.

Det innvendige teller jo, men jeg er blitt litt opptatt av de pene.. og hver gang jeg møter noen så er det en pen en. Men ofte så har jeg vært uheldig med psyken deres og... Jeg pleier å møte de pene som skriver langt, gir meg masse komplimenter, henger på meg, osv.....

Og så pleier jeg vel når jeg møter dem (hvis jeg faller pladask for utseende deres) og være litt vel billig hvis de tar intiativ til foreks sex på første date....om det er lurt ... vet ikke jeg... For jeg ser jo på sexen som deilig uansett om det blir noe mer eller ikke.... hehe.

Jeg fikk jo sex med en kjempepen mann foreks.... Litt av en opplevelse liksom ... :)

Men så får jeg uante følelser... hvis jeg blir dumpet, da krasjer det veldig inni meg.

Og det tar lang tid for å få de ut av hodet.

 

Det beste er nok å ikke tenke så mye over hva en søker. Bare møte menn, behandle dem vennskapelig og se hva det kan føre til mener jeg. Blir det kjærlighet så blir det kjærlighet... blir det ikke, så blir det ikke.... Synes også det er fint at de viser tålmodighet på nettet, og skriver litt og ikke maser, men ingen masing er også galt synes jeg. Litt mas liker jeg... Dvs... at de sier at de vil møtes.

 

Jeg tror jeg har en tendens til å falle for menn med psykopatiske trekk ja...eller er det meg som er galen? hehe... Mannfolkene bruker å si at det er meg. vet jeg har mine feil selv, men vet også at noen av de jeg har møtt har vært litt sprø.

Jeg vet ikke hvorfor jeg tiltrekkes av disse typene.... Usikkert å si....

Lenke til kommentar

Hvordan gå frem når en skal date...

 

Jeg forstår det slik at jeg ikke er flink til å sile ut, og at jeg har lett å henge meg opp i utseende.

 

Jeg tenker to ting da... Jeg har lyst å ha meg en kjæreste, men det kan ta tid før jeg finner det, og for at jeg ikke skal bli så frustrert så liker jeg å samle på de fineste mannfolkene som gjerne ikke er ute etter noe og ha sex med dem.

 

Jeg har barn, så har på en måte en familie i det så jeg er ikke desperat å finne meg en mann heller. Og er sinnsykt kresen på hva jeg vil ha til mann.

 

Hvordan går dere frem når dere foreks nettdater? Hva godtar dere, hva godtar dere ikke?.. Alle har jo sine feil og mangler. Og tar dere imot personer som foreks stikker og kommer tilbake igjen- hvis dere har møtt dem? Jeg har en tendens til å ta i mot en mann hvis han er kjempesøt selv om han stikker og kommer tilbake igjen.... Huff.... jeg er ikke noe perfekt i måten å drive datejakten min på, det blir mye rot. :D

Er det ikke ganske mye selvmotsigende i det du skriver her?

 

Du starter med å si at du lett henger deg opp i utseende og ikke er god til å sile. Så sier du at du har lyst på en kjæreste, og at du har en tendens til å inngå dårlige forhold fordi du blir utålmodig, før du i neste setning går over til å si at du ikke er desperat og at du er veldig kresen. Så avslutter du med å vende tilbake til at du inngår dårlige forhold.

 

Du er med andre ord kresen, men kan ikke si noe mer enn at utseendet teller? Og du er såpass lysten etter en kjæreste at du lett hopper til sengs med gutter for å stilne "suget", men allikevel ikke desperat?

 

Det høres liksom ikke helt ut som om du vet hva du vil, og da blir det kanskje vanskelig å velge riktig...?

Jeg får utrolig mange henvendelser på nettet. Kan velge og vrake blant de peneste fotomodeller av mannfolk til menn som ikke er så pene.

Det innvendige teller jo, men jeg er blitt litt opptatt av de pene.. og hver gang jeg møter noen så er det en pen en. Men ofte så har jeg vært uheldig med psyken deres og... Jeg pleier å møte de pene som skriver langt, gir meg masse komplimenter, henger på meg, osv.....

Og så pleier jeg vel når jeg møter dem (hvis jeg faller pladask for utseende deres) og være litt vel billig hvis de tar intiativ til foreks sex på første date....om det er lurt ... vet ikke jeg... For jeg ser jo på sexen som deilig uansett om det blir noe mer eller ikke.... hehe.

Jeg fikk jo sex med en kjempepen mann foreks.... Litt av en opplevelse liksom ... :)

Men så får jeg uante følelser... hvis jeg blir dumpet, da krasjer det veldig inni meg.

Og det tar lang tid for å få de ut av hodet.

 

Det beste er nok å ikke tenke så mye over hva en søker. Bare møte menn, behandle dem vennskapelig og se hva det kan føre til mener jeg. Blir det kjærlighet så blir det kjærlighet... blir det ikke, så blir det ikke.... Synes også det er fint at de viser tålmodighet på nettet, og skriver litt og ikke maser, men ingen masing er også galt synes jeg. Litt mas liker jeg... Dvs... at de sier at de vil møtes.

 

Jeg tror jeg har en tendens til å falle for menn med psykopatiske trekk ja...eller er det meg som er galen? hehe... Mannfolkene bruker å si at det er meg. vet jeg har mine feil selv, men vet også at noen av de jeg har møtt har vært litt sprø.

Jeg vet ikke hvorfor jeg tiltrekkes av disse typene.... Usikkert å si....

Oida, der var det mer. Sånn går det når man leser trådene for dårlig... :whistle:

 

Jeg skrev det til deg en gang tidligere husker jeg, at når man går på gjentatte smeller så bør man stoppe opp og tenke hva det er man gjør galt? Det kan selvfølgelig bare være at du har vært ekstremt uheldig, men når det arter seg såpass likt hver gang er sannsynligheten større for at det er du selv som ikke helt klarer å gjenkjenne et mønster du gjentar.

 

Du har skrevet en del om at du har dårlig selvtillitt, og det er ikke uvanlig at jenter som har det har en tendens til å falle for pene, sjarmerende "drittsekker". Nå skriver jeg dette på generelt grunnlag og ikke fordi jeg på noen måte mener at jeg kenner deg, men jenter som faller for slike gutter har gjerne en lang historie med nedbrytende forhold, og gjerne også en turbulent fortid ift. omsorgspersoner i barndommen. De uheldige forholdene de går inn i senere i livet gjenspeiler gjerne de forholdene de har hatt tidligere og oppleves på en måte som "trygt" fordi det er noe kjent.

 

Innenfor historie har man et sitat som sier: "Those who cannot remember the past are condemned to repeat it." Det samme gjelder i grunnen for menneskers atferd, at dersom man ikke kjenner seg selv og grunnlaget for de handlingene man gjør, så fortsetter man gjerne i det samme sporet og gjentar de samme feilene. Det er gjerne derfor en god idé å stoppe opp og nøste opp i fortiden slik at man blir bedre rustet til å møte de tingene som kommer.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt å sørge for at profilen din er god og at du sender små hyggelige meldinger til de som du vil bli kjent med. Men husk: Hvis du ikke vil ha menn som bare er ute etter sex må du ta ting sakte. Hvis de bare vil ha sex kommer de til å prøve å få deg til å møte dem så fort som mulig. Du må heller aldri lyve om ting og prøv å still spørsmål til de du sender meldinger til som virker litt ute av det vanlige. Spør om ting du faktisk bryr deg om, ikke kjedelige ting som alle andre spør om. Dette burde hjelpe.

 

At mannen vil møtes så fort som mulig trenger ikke bety at han er tiltrukket av henne engang, langt mindre at han ønsker å få henne til sengs.

 

Generaliserer alle så mye eller? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg teller sammen alle som jeg har gått på date med fra nettet så har jeg nå kommet opp i 18 personer.

 

Resultatet var sånn : 13 av dem prøvde å få sex av meg. Og sa at de ville ha sex.

1 sa at han var forelsket i meg. 1 sa at han hadde følelser for meg en stund. 1 er jeg venner med. 3 personer forsvant.

 

Det merkelige er at jeg føler at egentlig alle bare var ute etter sex.

 

Jeg har hatt sex med 5 av dem som jeg har møtt. Men det er over lengre tid. Dvs flere år. Har søkt lite aktivt da. Men har blitt mer aktiv de siste tre månedene.

 

Det vanskelige er : hvor mange skal jeg møte før noen vil annet enn sex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...