Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating og dating... beste oppskrifter...


Anbefalte innlegg

Når jeg teller sammen alle som jeg har gått på date med fra nettet så har jeg nå kommet opp i 18 personer.

 

Resultatet var sånn : 13 av dem prøvde å få sex av meg. Og sa at de ville ha sex.

1 sa at han var forelsket i meg. 1 sa at han hadde følelser for meg en stund. 1 er jeg venner med. 3 personer forsvant.

 

Det merkelige er at jeg føler at egentlig alle bare var ute etter sex.

 

Jeg har hatt sex med 5 av dem som jeg har møtt. Men det er over lengre tid. Dvs flere år. Har søkt lite aktivt da. Men har blitt mer aktiv de siste tre månedene.

 

Det vanskelige er : hvor mange skal jeg møte før noen vil annet enn sex?

 

Tja, du sier du kan velge og vrake, hva med og heller lete?

 

Er du som 9 av 10 andre damer på sukker, så velger du oftest blant de som først tar kontakt med deg.

Må vel være større mulighet for match om du leter blant alle, ikke bare blant de relativt få som kontakter deg.

Som en skrev oppi her, det synes vi gutta er skikkelig turn on også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja egentlig så føler jeg at jeg blir akseptert og godtatt på en måte av så og si alle , men jeg føler at jeg faller for de "feile" guttene. Faller for "pene" populære mannfolk....

De sier at jeg ser utrolig fin ut, og jeg mener selv at jeg har et penere utseende enn de fleste damer i min alder. Når jeg ser på profilene til de andre damene på datekanalene så skal man lete lenge der inne før en finner en som ser såpass ung ut og pen ut som jeg gjør på bildene - i aldersklassen min og 7 år ned og 7 år opp... Så utseendemessig så har jeg draget sier folk, men mange sier at de mener at jeg møter på litt feile typer gutter... Jeg velger ofte de som maser mest, og er kjekkest å se til. Jeg må prøve å snu taktikken.

 

Men jeg er veldig stolt av meg selv, for jeg synes jeg har blitt utrolig modig av meg med tanke på dating! Er ikke redd å gå ut å møte nye folk. Det eneste jeg ikke liker er at etter å ha gjort det så får jeg en haug med menn som maser om sex etter meg hehe...

Lenke til kommentar

Man må to til for å date. Om du på en date fremstiller deg slik du gjør her kan det virke som om du er samtaleemnet og ikke han. Om det eneste man har å by på er sex er det klart at det er der man ender.

 

Ellers. En viss form for siling må det vel gå an å få til. Sett opp en liste med absolutte krav på de subjektene du ønsker å forholde deg til.

 

Eksempelvis (for mennesker over 30 år).

-Singel i mer enn fem år. Sannsynligvis ikke uten grunn...

-Kommer fra et langvarig forhold og har vært singel i mindre enn ett år - brent barn lukter ille...

-Fast jobb, grei utdanning

-Har barn/har ikke barn/ønsker/ønsker ikke barn

 

Kriteriene kan være så mange eller så få som du vil, men det er sjelden at Prince Charming staver "moro" med to r-er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja er nok lurt å sette seg opp lister.

Nå har jeg begynt å se på datingen som en sport. Det er en tøff sport, men jeg vil ikke gi meg i kampen om å finne meg en kjæreste. Jeg har gått på mange smell. Og opplever at de fleste som viser interesse virker useriøs ut i sin interesse. Det tar på selvtilliten, men en ting er sikkert, det skal ikke stoppe meg og knekke meg. Lever bare en gang, og jeg skal forsøke å finne kjærligheten.

 

Er gjerne lurt å sette opp sin liste, med kriterier, samt har jeg begynt å lære meg å si ifra.

Lenke til kommentar

Hei jeg mener ikke dette vondt på noen måte.

 

Men du minner meg om en venn jeg har. Dette mener jeg ut i fra det jeg har lest du har skrevet i denne posten til nå. Det virker som at du ofte er hoved temaet og ofte det eneste temaet dere har på dater, jeg ser også at du skriver mye tull og at du gjentar deg selv i store mengder. Jeg har også en venn som gjør dette da vi møtes. Det er ofte greit i små doser, men jeg kunne aldri reist på en ''gutte tur'' med han fordi han snakker for mye tull og respekterer ikke andre når det er de som har ordet. Noe jeg syns er uhøffelig og slitsomt.

 

Da kan jeg tenke meg at det er greit den første gangen, men etter daten så tenker de: Huff orker jeg en date til med ho her? Og da blir det ofte ikke noe mere ved mindre du tar kontakt og bytter eventuelt litt på rollene.

 

Dette kan være helt feil, men det var bare det inntrykket jeg fikk av deg som person.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok,kan jo være meg som det er noe i veien med som gjør at jeg blir dumpet hele tiden.... Det vet jeg, men er utrolig vanskelig å forandre seg selv for den en er...

Ja, det er ikke lett... Og man kan i det hele tatt ikke forandre seg helt, forandringene i uansett vil bli begrenset.

 

Men jeg også har sett at hvis kvinne er lykkelig, så er hun som regel 100 % sikkert at hun er perfekt. Hvis noe feiler, da begynner det selvransakelse og oppsøkelse av negative sider i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...