Gå til innhold

Førsteinntrykk: Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Er det noe death penalty her på noe som helst vist? I demoen kunne jeg respawne der jeg døde uten problem, og jeg fikk faktisk full helse når jeg våknet. Kamper ble kjedelige fordi jeg døde, våknet opp og fortsatte kampen som om ingenting var skjedd. Hva er vitsen da?

 

Dævver du så må du loade sist savegame. Så det er opp til deg hvor mye "penalty" det blir. Har ikke testet å lagre i combat.

 

Da må det være en bug i demoen. Jeg døde i kamp, valge "Respawn" eller noe sånt og våknet opp igjen der jeg døde uten noe som helst penalty. Trengte ikke å loade noe som helst. Jeg trengte ikke engang vente før jeg våknet opp igjen. Dette skjedde alle seks, syv gangene jeg døde.

 

 

Det er ikke en bug i demoen. Men spør deg selv følgende: Kan du lagre spillet i demoen ;) ?

 

Er derfor demoen har den respawn muligheten. Eneste du kan gjøre i demoen er å hoppe over well of souls hvis du har gjort den en gang tidligere (spilte raskt gjennom well of souls både på ps3 og xboxen min før jeg valgte hva jeg sku ha spillet til).

 

Fuck... nattatid nå, spilt for lenge :p

Endret av Alex-Blackhand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare blitt så utrolig skuffet over BioWare i det siste. Dragon Age: Origins var greit nok, men hadde alt for mye og alt for kjedelige kamper. DA2 og Mass Effect 2 var enda mer skuffende, Old Repulic er ikke i nærheten av å så bra som det burde være, og på toppen av det hele møtte jeg den verste kundesupporten jeg har møtt noensinne da jeg fikk problemer med Old Republic. Faktisk har det gått så langt at jeg har mistet troen på BioWare fullstendig og kommer neppe til å kjøpe noe fra dem igjen. Faktisk er jeg online nå kun for å si opp abonnementet på Old Republic. Det holder med Final Fantasy XIII-2 og Amalur for min del.

 

Men on-topic, er det mulig å bytte mål med buen? Jeg bruker å holde nede trekant-knappen og å "charge" skuddet, så er det mulig å bytte fiende da og skyte en annen?

Lenke til kommentar

Jeg har bare blitt så utrolig skuffet over BioWare i det siste. Dragon Age: Origins var greit nok, men hadde alt for mye og alt for kjedelige kamper.

 

Hører deg der. Altfor mye lange monotone brett, Deep Roads, host hark. og alt for mye packs med standard oppsett av blight. Minner meg litt om Karazan i WoW.

 

DA2 og Mass Effect 2 var enda mer skuffende, [klipp ]Faktisk har det gått så langt at jeg har mistet troen på BioWare fullstendig og kommer neppe til å kjøpe noe fra dem igjen.

Hva med Awakening da? Synes det var på Skyrim nivå (selvom det ikke matcher størrelsen).

Hadde Bioware bare tatt utganspunkt i det, hadde DA2 blitt mye mer spennende. I stedet valgte Bioware å kaste om på alt. Dog er det lov å håpe at de går tilbake til røttene i DA3.

Lenke til kommentar

Du mener expansionen til DA:O? Jeg gikk fort lei av DA:O og gadd aldri fullføre det, så var fint lite vits å kjøpe mer av det. ;) Har for øvrig kansellert abonnentet til Old Republic. Kanskje jeg startet igjen om noen måneder eller når den første expansionen kommer, men tviler litt. Har storkost meg med det siden EA, men er drittlei hele greia. Det er så vanvittig lite variasjon der.

 

Men siden dette er tråden for Amalur spør jeg igjen: Kan jeg skifte fiende og sikte på en annen når jeg bruker buen?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Du mener expansionen til DA:O? Jeg gikk fort lei av DA:O og gadd aldri fullføre det, så var fint lite vits å kjøpe mer av det. ;) Har for øvrig kansellert abonnentet til Old Republic. Kanskje jeg startet igjen om noen måneder eller når den første expansionen kommer, men tviler litt. Har storkost meg med det siden EA, men er drittlei hele greia. Det er så vanvittig lite variasjon der.

 

Men siden dette er tråden for Amalur spør jeg igjen: Kan jeg skifte fiende og sikte på en annen når jeg bruker buen?

 

TAB key?

Lenke til kommentar

Hm... kanskje det er det jeg gjør feil. Men det har ikke noe å si lengre. Startet med en magiker og storkoser meg. Har en stav som hovedvåpen, et septer som andrevåpen og litt magi om det trengs, og jeg denger alt som er ganske kjapt. Meget moro. :) Men fant to Sprite Champions jeg ikke klarer å banke ennå, så får ta dem litt senere. Har bare spilt noen timer, så er ikke så langt ute i spillet ennå. Er bare level 3. :p

Lenke til kommentar

Spilt litt nå og da, og opplever itemization meget irriterende. Det er i utgangspunktet mer enn nok gear, men om du spiller èn rolle og ønsker holde deg til den, så kan det bli vanskelig.

 

Har kommet til House of Valor, hvor det er en arena med en kjede av quests, som gir mildt sagt bra loot. Hva har jeg fått? 1 finesse head, 5 might items og 2 might weapons, 1 sorcerer item og 1 sorcerer weapon. LITT ubalansert! Jeg spiller selvfølgelig som "rogue", med alle mine poeng i finesse.

 

Må nesten vurdere å respecce might, da itemene er så hinsides mye bedre enn jeg har fra før at det er latterlig.

 

Ellers kjenner jeg det begynner bli smått langtekkelig, litt for mye det samme. Har havnet i samme kjøret jeg som oftest gjør med MMO, og bryr meg ingenting om historien, spesielt ikke ved sidequests. Skip skip skip, fast travel, hack n'slash og returnere til hvor jeg kom fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...