Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stenges Hotmail?


Anbefalte innlegg

Mottok idag en mail fra en kamerat der det stod at Hotmail skal finne ut hvem som egentlig bruker kontoen sin. Jeg skulle visst sende mailen videre til 20 stykker for at mailen min ikke skulle slettes.

 

Tror dere på dette?

Bare tull?

 

Har ikke sendt den videre enda da jeg regner dette som en slags form for kjedebrev, og jeg hater kjedebrev.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er nok bare en kjedemail med tull ja. Det jeg mener å huske tho, er at hotmail-kontoen din blir stengt hvis den er inaktiv (ikke sjekket) på 30 dager. Den grensa skal visstnok ha blitt senket, slik at du må sjekke oftere. Ikke ta for god fisk though, kan hende jeg har sniffa sokker og hatt halliser. ;)

Lenke til kommentar

Hehe...tror du bare kan glemme den mailen der! (evt. sende den videre for å prøve å lure noen andre :wink: )

Hotmail har jo tross alt allerede en "effekiv" måtte å plukke ut inaktive på...

Bortsett fra det begynner den mailen der å bli ganske gammel ja....ganske lenge side jeg fikk den første gangen...

Lenke til kommentar

den mailen har eksistert i årevis. bare se på layout og rettskriving - den er ikke autentisk for to øre.

 

den sier vel også noe med at hotmail "is running out of resources". derfor skal du liksom sende den videre, for å frigjøre ressurser. for hotmail har sikkert ikke mulighet for å sjekke når du har logget inn og sånn... ;)

 

nei, dette er bare tøys og fjas!

 

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

hva sier dere til dette:

Last month we informed you about Big Sister, a project backed by SpyBoy, Nitro, KTC, 404, Zinho and ElectroPhreak in which over 400 individuals (including a famous British radio presenter) were spied upon through MSN Messenger & Hotmail. Contrary to what clueless critics claim, people like Underdoc, Greenboy and myself have verified this project to be authentic and in fact Microsoft has been notified and is busy patching right now.

 

In the meantime, and with the same seriousness as Microsoft's MSN Messenger update demands, we would like to advise the victims listed here to immediately change their passwords, if they haven't done so already. SpyBoy assures you none of the obtained information was exploited, changed or deleted.

 

More information can be requested at spyboy * sysfuck.com (* = @).

 

her er listen:

 

http://membres.lycos.fr/kamikazepete/bigsister.txt

Lenke til kommentar
Det jeg mener å huske tho, er at hotmail-kontoen din blir stengt hvis den er inaktiv (ikke sjekket) på 30 dager.

 

Faktisk så er grensa 90 dager (3 mnd). Har selv 2 hotmail kontoer der den ene ble overfylt med spam. Kan blokkere maks 250 adresser så vidt jeg husker, og jeg hadde mer en 250 forskjellige adresser og blokkere!

 

Så jeg lot liksegodt mailen stå urørt 1 1/2 mnd før jeg sjekka den på ny, og da eksisterte den enda. Så da lot jeg den stå i 90 dager som jeg leste en plass på msn.no eller no, for så og lage ny mailkonto med samme adresse. (ville ha samme adresse som før, derfor jeg venta så lenge) og nå er den nærmest fri for spam :) .

Lenke til kommentar

Det korrekte er:

 

Hvis du ikke logger på i løpet av 30 dager (eller innen de første 10 dagene), vil kontoen bli inaktiv. Da vil alle meldinger i kontoen bli slettet, og innkommende e-post vil bli avvist. Passportet vil fremdeles fungere, og Hotmail-e-postnavn vil bli reservert. Hvis kontoen forblir inaktiv i ytterligere 90 dager, slettes den permanent, og e-postnavnet ditt blir ikke lenger reservert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...