Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

positivt ved feite jenter?


krix

Anbefalte innlegg

Måtte bare få ut dette, for det er så mange her ute i verden som tror "vi feite" er late og ikke gidder noe.

 

Jeg er helt utslitt bare ved å gå opp trappa hjemme.

Postet av anonym: 45311a714d42691025e32ab00b62a136

 

 

Bare innse det, du er lat.

 

til trådstarter: er du en puppemann eller rumpemann?

dryge damer har gjerne større pupper.

 

tja. ingen av de....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobbet med ei som er kanskje rett over grensen til å være overvektig( i følge bmi-skalaen) og jeg synes hun er en super jente med verdens herligste latter. Etter å ha jobbet med henne i ca 1 år, så ser jeg bilder av henne der hun er slankere, og jeg synes ( av en eller annen merkelig grunn) at hun ikke var så pen på de bildene.

 

Om det har noe med at hun har et litt rundt ansikt vet jeg ikke, men tipper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jobbet med ei som er kanskje rett over grensen til å være overvektig( i følge bmi-skalaen) og jeg synes hun er en super jente med verdens herligste latter. Etter å ha jobbet med henne i ca 1 år, så ser jeg bilder av henne der hun er slankere, og jeg synes ( av en eller annen merkelig grunn) at hun ikke var så pen på de bildene.

 

Om det har noe med at hun har et litt rundt ansikt vet jeg ikke, men tipper.

kanskje vant med hun som litt "overvektig"?:p

Lenke til kommentar

Man kan se på dem både som mennesker men OGSÅ dyr (ku). Da slipper man å kjøpe kjøtt i butikken. Når jula kommer vet jeg hva slags kjøtt jeg skal spise! Det er tross alt jeg som har kost meg med den ;-)

 

DET kan være positivt! Anbefaler dere å ikke gjøre det da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis jeg måtte nødlandet i Andesfjellene måtte det helst bli med ei bælfeit trulte thumbup.gif

Fordi du får flere energirike måltider (chop-chop), eller p.g.a. bedre humør? Eller var det for å få et bedre liggeunderlag?

 

Det spørs hvor tilgivende du hadde vært, når du finner ut at det var hun som forårsaket flyulykken til å begynne med... Et fly kan jo fort blir baktungt / framtungt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette var et flott spørsmål for at dem som føler seg litt feit skal se hva som er positivt med dem selv. Men mange av kommentarene folk har skrevet her kan virke ydmykende for dem som faktisk har litt ekstra på kroppen. Sånt som "Feite jenter er feite og det er ikke sexy", er rett og slett unødvendig å skrive. Greit nok at alle har sine egne meninger, men man kan holde dem for seg selv om det kan være sårende for andre.

Tykke jenter kan være kjempekoselig - Ingen mennesker er like og alle er helt unike på sin egen måte. Både i personlighet å utseende. Enten de er tykke eller tynne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er feit egentlig?

Kaller man jenter feit viss de veier over 65kg, makan. Finner jeg ei dame så er det ikke pga hvor mye hun veier. Men jeg synes det er smexy rundt 70-85 er jo deiligt da, spesielt når formene der framme og bak tar det meste!! Men jeg ser etter også personligheten, stort must!

 

Yummy!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

men også på grunn av at jeg tror ikke fett rynker så lett tongue.gif

 

Det sies visst at modne kvinner må velge mellom ansiktet og kroppen. Noen av deltagerne i Mesternes mester kunne nok vært søtere i ansiktet med litt mer fett på kroppen, men da ville de ikke hatt den samme supertrente kroppen.

Lenke til kommentar

men også på grunn av at jeg tror ikke fett rynker så lett tongue.gif

 

Det sies visst at modne kvinner må velge mellom ansiktet og kroppen. Noen av deltagerne i Mesternes mester kunne nok vært søtere i ansiktet med litt mer fett på kroppen, men da ville de ikke hatt den samme supertrente kroppen.

 

Men hva er ''viktigst''? Ett søtt fjes eller en supertrent kropp? Spesielt siden vi skal alle dø uansett.. og da spiller det ingen rolle hvor tynn du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...