Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dra granitt etter bil med kjetting?


stukeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steinen er rimelig finkanta! Neida, er ikke american hillbilly, men bor jo på et ganske øde sted! Men hva med manuell kasse da, hvis man først får litt fart i bilen, og ikke mister all farta da man skifter til 2 gir, sånn reint teoretisk hvis man bytter til 2, tar ut clutchen, og da den er helt ute , så gir man gass, hadde jo ikke blitt noe belastning på clutchen da! ????

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg snapper i meg en del skjellsord, men kan egentlig ikke skjelle deg ut da jeg også har vært ung og dum. Fant på mye sprell i trafikken (deriblant frontkolliderte med en politimann på motorsykkelen min idet jeg prøvde å gjøre en forbikjøring).

 

Men ikke gjør dette på offentlig vei. Du utsetter andre for fare og det er jævelig egoistisk bare fordi du skal ha det litt "gøy".

 

Bruker du fantasien din litt er det sikkert mange andre artige sprell du kan gjøre, helt på høyde med dette hvis ikke bedre uten å utsette andre for unødvendig risiko.

Lenke til kommentar

Du, hvisndu veit hvor gjerstad er, så ER DET IKKE ANDRE BILER DER!!!! Det er dødt! , men skjønnernhva du mener, er ikke spessielt glupt, men fanden så mye dumt og morsomt jeg har gjort, kan ikke angre på noe av det man gjør, da blir man bare et undertrykkt individ med komplekser for å gjøre ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...