Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Februar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk besøk i dag:

 

 

 

Noen som vet hvilken gås dette er? Er det den utrydningstruete Dverggåsa eller er det en Tundragås med rosa nebb?

Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises).

Lenke til kommentar

Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises).

 

close-up av hodet:

 

 

Synes nebbet er noe stort til å være dverggås.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om ikke biologikunnskapene fra videregående svikter meg helt ville jeg sagt at det er ei tundragås, da den mangler de gule øyeringene som dverggåsa har(men det er ikke helt enkelt å se på bildene, så kan være de bare ikke vises).

 

close-up av hodet:

 

 

Synes nebbet er noe stort til å være dverggås.

Det er Tundragås (Anser albifrons).

 

Tor

Lenke til kommentar

Når vi først er i gang - det er enten av eller på for min del når det gjelder å poste i månedstrådene. Jæren er kjent for mye himmel og hav, og ikke minst utrolig fargesprakende solnedganger som kan farge hele landskapet i varme farger. Man må nesten ha opplevd jærlyset og fargene selv før en forstår. Og som regel er det nok utsyn til horisonten over det meste av Jæren, men av og til når man er på feil sted er det noe man made shit som ødelegger utsynet..

 

Etpar fra "Urban Shit"

 

"Killed Horizon"

 

post-180428-0-00279000-1329945842_thumb.jpg

.

 

"Fucking Fences!"

 

post-180428-0-45689100-1329945967_thumb.jpg

 

.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sceneskifte, i fra low-key bilder til high-key bilder. Legger ut sorthvitt variantene her, men jeg vet ikke om hvilke jeg synes er beste, sorthvit eller farger. :)

 

FEO9756BW.jpg

 

FEO9757BW.jpg

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...