Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

51 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å lese hele diskusjonen her, men regner vel med at straffesparkene er i fokus. Jeg kan innrømme at jeg kun så de to straffesituasjonene, og mener at United er litt om ikke veldig heldige. Den siste spesielt, det er rett og slett tragisk å se på. Dårlig gjort av Welbeck.

Også Webb er på Uniteds side (som vanlig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://youtu.be/qPFCv8DCOCE

Se på venstre foten til Welbeck i det den treffer benet til Ivanovic. Det er akkurat som han halter med det så han ikke skal få løftet det og med det "hekte" seg i benet til Ivanovic.

I en rettferdig verden hadde slike spillere som bevist lurer seg til ting også blitt straffet. Før angrepet: Sturridge filmet seg til straffe for ikke så lenge tilbake og burde også vært straffet av FA.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Skrevet

Er flere som har sagt at det der er straffe vel og merke. Poenget mitt er at folk som lurer dommere burde bli straffet. De er like så ødeleggende.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke straffe og han kaster seg. Kall deg hva du vil. I min bok er det divinig. På lik linje med Suarez, Bale, Drogba og resten av Hollywood.

Skrevet

Gud forby at man skal miste balansen når man blir hektet. Ser ikke ned på foten til Ivanovic engang, går kun etter ballen. Ikke dive, ikke straffe som Niko sier. Det er Webb som gjør feilen, ikke Welbeck.

• Liker 2
Skrevet

Drogba faller, men blir ikke felt. Dive? Samme kategori, men med motsatt utfall. United var heldig mot Chelsea. Barca er alltid heldig mot alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...