Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spilt en del BF3 i dag for å teste dette problemet jeg har hatt.

Først med OC på grafikkort, 1025clock/1552mem og med core voltage og power limit på fullt (afterburner).

Etterpå gikk jeg ned til stock forutenom vifter.

 

Begge gangene skjedde det samme som før. Vegger blir farget grønne/rosa, våpen blir lysegrå, diverse objekter på bakken blir gjort om til Minecraft-blokker, og kart blir borte. Jeg legger ved noen bilder av det jeg har screenshotta så langt.

 

Kan noen si meg hva som foregår? Fikk også noe som kunne minne om artifacts etter en stund i gamet. FPS har ligget normalt for dette kortet.

 

Hva er galt?

bf3 2013-05-24 21-20-55-33.bmp

bf3 2013-05-24 21-20-24-73.bmp

bf3 2013-05-24 21-20-24-92.bmp

bf3 2013-05-24 21-19-14-56.bmp

bf3 2013-05-24 21-19-31-48.bmp

bf3 2013-05-24 21-19-34-16.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare å kontakte dem på mandag:)

 

du kan eventuelt vurdere om du vil hoppe til 770 som kommer ut den 30 mai(i følge rykter)

 

Må høre med dem ja. Men hvordan er det med retur på den måten? Vil jeg få tilbake ett nytt GB 670 kort, eller vil jeg kunne velge ett til samme pris?

 

 

Rettelse, det var hos Dustin jeg kjøpte kortet.

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

.bmp-filer? Virkelig :p "Lagre som" og velge jpg neste gang, så kan du få bildene rett inn i posten uten at folk trenger å laste dem ned.

 

Vanligvis får du tilsvarende kort i retur, men du kan nevne at du ønsker å bytte oppover. Siden dette er innenfor garantiperioden på korter, er det sannsynlig at Dustin bare får et nytt tilsvarende kreditert hos leverandøren, og da blir det gjerne vanskeligere å bytte over. Det blir gjerne mer fleksibelt når garantien er utløpt og det er butikken selv som må betale uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

.bmp-filer? Virkelig :p "Lagre som" og velge jpg neste gang, så kan du få bildene rett inn i posten uten at folk trenger å laste dem ned.

 

Vanligvis får du tilsvarende kort i retur, men du kan nevne at du ønsker å bytte oppover. Siden dette er innenfor garantiperioden på korter, er det sannsynlig at Dustin bare får et nytt tilsvarende kreditert hos leverandøren, og da blir det gjerne vanskeligere å bytte over. Det blir gjerne mer fleksibelt når garantien er utløpt og det er butikken selv som må betale uansett.

 

Brukte fraps til å ta bilder med, og fikk ikke lov til å bytte til .jpg. :p

 

Skal ta sende mail i dag, så jeg får se hva de sier. Hadde ikke hatt noe i mot å bytte oppover om det var mulig. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

.........I flashed my reference MSI GTX 680 with the bios from the reference GTX 770 and can now use NV Boost 2.0 temp range to overcome the 80c cap.

It can be set up to 95c in EVGA Precision if you want. Hope this helps........

Jeg må si det er imponerende at Nvidia klarer å gjøre dette, og at det likevel anses som et fremskritt.

 

I løpet av fire år har ytelsen vi får for 3500 kr fra Nvidia steget med 50%, det er ikke akkurat et imponerende tall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg må si det er imponerende at Nvidia klarer å gjøre dette, og at det likevel anses som et fremskritt.

 

I løpet av fire år har ytelsen vi får for 3500 kr fra Nvidia steget med 50%, det er ikke akkurat et imponerende tall...

Det er så... Men iallefall bedre med sli enn cfx. Ati har jo enda ikkje kommet med "the driver" for cfx. Dog driter jeg fullt siden Titan er konge, sett bort ifra pris.

Grunnen fir at jeg postet dette er firdi jeg har 3 way gtx 680 som jeg vil teste å flashe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...