Gå til innhold

Onecall - faktura


Anbefalte innlegg

Angående dette mobilabonnementet. Er det 100% gratis? Jeg må ikke betale gebyr hvis jeg ikke bruker alle ringeminuttene og sms-ene i løpet av måneden? Varer det så lenge jeg vil eller bare til 1.april (når gratis data går ut)? Spør her siden jeg synes det var litt rart at de gir bort gratis abonnement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke 100 % gratis nei, du må betale 0,59 kr pr samtale. Dog blir det uannsett ikke mange kronene. Men spesialnummer koster også, det er der mesteparten av kronene på regninger havner. Dog er det bare morsomt å få regning når den er på 30-60 kr.. :p

 

Dux ducis:

 

Du kan oppgradere abb. til fri data på mine sider på onecall.no. Hver obs på at abb. blir automatisk oppgradert til grunnpakka i april, med mindre du endrer det i forkant i mars/april.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående dette mobilabonnementet. Er det 100% gratis? Jeg må ikke betale gebyr hvis jeg ikke bruker alle ringeminuttene og sms-ene i løpet av måneden? Varer det så lenge jeg vil eller bare til 1.april (når gratis data går ut)? Spør her siden jeg synes det var litt rart at de gir bort gratis abonnement.

 

Hvis jeg ikke leser feil så det er slutt med GRATIS !

OneCall Faktura skal overføre til Grunnpakke fra 1 April. og det koster basis 99 kr.mnd

 

Det samme skjer med Tele2 Sheriff. Ingen gratis lenge. Tele2 har allerde stengt for Sheriff bestilling.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke leser feil så det er slutt med GRATIS !

OneCall Faktura skal overføre til Grunnpakke fra 1 April. og det koster basis 99 kr.mnd

 

Dette er heldigvis feil. Onecall slutter ikke med Faktura, men alle som har tatt imot tilbudet om fri data frem til 1 april vil bli overført til Grunnpakka hvis de ikke velger å endre tilbake til f.eks. Faktura i løpet av mars.

 

Siden endringer på abonnement hos OneCall kun iverksettes første dag i måneden må man derfor endre til Faktura på Mine sider mellom 1-31 mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...