Gå til innhold

Guide: Vi har jailbreaket Apple TV


Anbefalte innlegg

Det tok litt prøving og feiling.

Jeg har en mappe for filmer, og alle filmer i den mappen ligger i separate mapper (tror ikke det er nødvendig).

Har en mappe for Tv-serier, og hver tv serie har hver sin mappe og hver sesong har sin mappe. vet ikke om set er nødvendig men sånn har jeg gjort det.

Deretter i xbmc sett opp link til mappen med filmer, velg at denne mappen er type: Filmer, eller TV shows hvis mappen er tv serier.

Så må du i samme vindu velge hvor den skal hente informasjon fra også kalt scraper. Når det er gjort vil den begynne å oppdatere info.

Prøv deg litt frem.

Har testet noen skins, men endt opp med Alaska Revisited.

 

Jeg jeg fant ut av det.Problemet var at der en velger om det er filmer, musikk osv som er i mappen forsvant. Men var bare å holde inne menu knappen så fikk en tilbake det valget og nå virker det utmerket.

 

Noen anbefalte addons?

 

Boksen er grei den, men noe treg med å starte filmer dessverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Fungerer dette på ATV3, eller? Ingen vits å kjøpe ATV3 hvis ikke dette fungerer. Jeg bruker pr. idag PS3 media server, og opplever ufattelig med hakking, selv med kablet nettverk. Hakker streamingen ved Apple TV noe (ved evt. hvilken kvalitet)? Sendes fjernkontroll-signalene vha. IR eller bluetooth?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg vil anbefale absolutt alle om å få tak i en add-on som heter 1Channel. Der har du alle serier/filmer du måtte ønske. Rykende ferske episoder er oppe bare minutter etter at det er blitt sendt i USA. Fungerer glitrende

 

Ellers så ser jeg mest filmer via XBMC. Var en "Top 100 Piratebay" som lå ute der som jeg ikke ser lengre. De mest populære filmene i kjempekvalitet.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...