Gå til innhold

Er komplett.no i ferd med å bli konkurs?


Anbefalte innlegg

To ganger nå har jeg forsøkt å bestille en stasjonær pc der, av type "new year's gamer". Det står at de har hundrevis på lager osv, men etter at jeg bestiller, viser det seg at en av (de opprinnelige) komponentene plutselig ikke er på lager, og ikke vil bli tatt inn igjen. Ordren min blir dermed bare stående i en slags dvale-status, det er ikke snakk om at komplett setter inn en tilsvarende komponent eller noe, de ignorerer like greit hele ordren.

 

Jeg har sendt de e-post, og forsøkt å ringe de, men gav opp etter 35 minutter i kø.

 

Dette minner mer og mer om tilstanden til f.eks. Amentio i tiden før de gikk konkurs. Varer var på mystisk vis plutselig ikke på lager, det ble umulig å kontakte de, etc.

 

Jeg har positive erfaringer med komplett fra noen år tilbake, men de har tydeligvis fått problemer nå. Kanskje er det den nye eieren, Stein Erik Hagen, som har gjort noen grep?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nylig varer for rett over 8 000, da 6 forskjellige varer.

 

Jeg fikk alle sammen på posten + melding dagen etterpå, så for min del har dem bare blitt enda bedre enn før.

 

Dette er selvsagt ikke bevis på at dem _IKKE_ går konkurs, men minst like godt bevis som ditt.

Lenke til kommentar

To ganger nå har jeg forsøkt å bestille en stasjonær pc der, av type "new year's gamer". Det står at de har hundrevis på lager osv, men etter at jeg bestiller, viser det seg at en av (de opprinnelige) komponentene plutselig ikke er på lager, og ikke vil bli tatt inn igjen. Ordren min blir dermed bare stående i en slags dvale-status, det er ikke snakk om at komplett setter inn en tilsvarende komponent eller noe, de ignorerer like greit hele ordren.

 

Jeg har sendt de e-post, og forsøkt å ringe de, men gav opp etter 35 minutter i kø.

 

Dette minner mer og mer om tilstanden til f.eks. Amentio i tiden før de gikk konkurs. Varer var på mystisk vis plutselig ikke på lager, det ble umulig å kontakte de, etc.

 

Jeg har positive erfaringer med komplett fra noen år tilbake, men de har tydeligvis fått problemer nå. Kanskje er det den nye eieren, Stein Erik Hagen, som har gjort noen grep?

 

Hei,

Alle delene til Komplett Gamer - New Year’s Edition er på lager, men da systemet reserverer noen av varene kun til denne modellen vil det da kunne se ut som om de ikke er på lager inne på din ordre. Dette er naturligvis ikke en optimal løsning da det kan skape forvirring, og det er noe vi kommer til å forbedre på våre nettsider.

 

I går hadde vi en unormalt stor pågang på vårt kundesenter som dessverre resulterte i litt for lang ventetid på telefon, men om du har sendt oss en e-post så svarer vi på de så raskt som mulig.

 

Vi har for tiden ca.5 virkedagers ventetid på produksjon av PCer slik at om du da har bestilt for noen dager siden eller før helgen så burde det ikke ta lange tiden før din PC går til produksjon. Du vil da se at ordren endrer status fra åpen til plukket før statusen endres til sendt så snart PCen er ferdig.

 

Håper til tross for problemene at du blir fornøyd med PCen din når den blir ferdigbygget hos oss :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vi har for tiden ca.5 virkedagers ventetid på produksjon av PCer slik at om du da har bestilt for noen dager siden eller før helgen så burde det ikke ta lange tiden før din PC går til produksjon. Du vil da se at ordren endrer status fra åpen til plukket før statusen endres til sendt så snart PCen er ferdig.

 

Håper til tross for problemene at du blir fornøyd med PCen din når den blir ferdigbygget hos oss :-)

 

Da kom jeg gjennom på telefon, og fikk opplyst at det er 6-10 dagers byggetid for øyeblikket. Litt i overkant av hva jeg hadde håpet på da jeg sendte første bestilling for 10 dager siden, men jeg får bare holde ut. Delene er på lager i alle fall!

Lenke til kommentar

Angående komplett.no er jeg mere redd for komplett vil bli en billig butikk der alle varene vil selges billig mot manglende informasjon om varen og treg levering på enkelte varer/ med vanskelig kundeservice.

 

Det tjener verken kundene eller butikken på i det lengere løp.

 

Men vi har jo netshop/multicom, men disse er dårlig på produktinformasjon.

 

Hvis komplett er norges største nettbutikk bør de kunne svare på forumene også.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...