Gå til innhold

DICE jakter på Battlefield 3-juksere (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg, bf opprinelig et PC spill. Det kunne vært så mye bedre uten konsoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg, bf opprinelig et PC spill. Det kunne vært så mye bedre uten konsoll. +1

 

Konsoll pretty much ødela BF serien, så ja det plager oss.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Jeg trodde at juksere brukte diskre metoder men jaggu beviste dem meg feil! Det var en fyr som skjøt hele laget i begynnelsen av spillet fra hans spawn point til våres... mens de var et fjell mellom oss. Uansett hvor langt unna han var, så ble vi drept så fort vi spawnet igjen. Makan til frekk "in your face" juksing har jeg ikke sett på lenge.

 

Opplevde det samme selv på en eller anen svensk server,,,i går eller dagen før der. (Caspain border) Han blei raportert og like etterpå banna.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg, bf opprinelig et PC spill. Det kunne vært så mye bedre uten konsoll. +1

 

Konsoll pretty much ødela BF serien, så ja det plager oss.

Ødela på hvilken måte da? PC har større brett, flere spillere og bedre grafikk. Skjønner ikke hva du klager etter.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg, bf opprinelig et PC spill. Det kunne vært så mye bedre uten konsoll. +1

 

Konsoll pretty much ødela BF serien, så ja det plager oss.

Ødela på hvilken måte da? PC har større brett, flere spillere og bedre grafikk. Skjønner ikke hva du klager etter.

 

Jeg orker ikke engang å ramse opp alt. Men ja vi ble lovet en PC versjon av spillet og ikke en port, gjett hva?? det er en shitty console port : )

 

http://bf3blog.com/2011/11/battlefield-3-lead-platform-was-on-consoles-after-all/

Lenke til kommentar
Før du kritiserer andre burde du kanskje finne ut om dine egne argumenter er korrekt.

Var selv i beta, og helt siden beta har det vært en vell fungerende voip funksjon i spillet.

Vil også tilføye at det er kun på PC du får spilt spillet til det fulleste.

 

Jasså, jeg burde kanskje be deg om det samme, regner med at du spilte det på pc?

Jeg vil gjerne be deg lese innleggene mine en gang til, kanskje du ser i første innlegget mitt at jeg snakker om PS3.

 

Det har ALDRI vært en vell fungerende voip funksjon i spillet, i betaen funka det ikke i det hele tatt!, pc har f.eks skype de kan bruke, xbox har den cross game chat funksjonen, mens ps3 sitter igjen med ingame voip, og når den ikke fungerer, så hvordan i alle dager mener du vi skall kunne prate sammen?

Hvis du spiller med kun 1 i squad, så kan du være heldig at det virker, men med 2-3 stk så har du ikke sjangs i havet.

 

Og for de av dere som ikke enda skjønner hva jeg mener med input lag, så kan dere ta dere noen sekunder til å se på youtube linken under

Dette kombinert med at det ikke eksisterer noe akselerasjon på siktinga, gjør det umulig for meg å sikte.

 

Dette er noe som burde blitt tatt opp i media ettersom DICE totalt ignorerer alle spørsmål om det, kanskje vi kunne fått ett svar på en eventuelt fix er på vei, eller om vi bare må innse at vi aldri får oppleve ett spillbart spill på PS3.

 

 

Nå skyldes jo input-lag på TV i 9 av 10 tilfeller TV-en, AV-receiver eller en kombinasjon av begge deler. Spiller du på en LCD-TV med alt mulig av overscan og alt annet møkk aktivert så er du jo dømt til å få input-lag.

 

Derfor har de fleste TV-er en egen "Game" modus hvor bildekvaliteten gjerne er under pari, men hvor alt av fancy og unødvendig funksjonalitet er deaktivert for lavere input-lag. Aktiverer du dette + passthrough / source direct / pure direct på eventuelt AV-receiver så burde ting fungere temmelig greit om du har en noenlunde oppgående TV.

 

 

 

Hehe, jeg har den deilige kjente realteak audo buggen. Kan ikke joine servere med PB på.

 

 

 

Hvorfor DICE? Hvorfor gikk dere ikke via steam også brutke valve? Er ikke PB notorisk for å ikke fungere?

 

 

Sløste 250 kroner, hvis jeg ikke kjøper meg USB headset.

 

 

 

Hva med å skaffe bedre lydkort? Et godt analogt headsett + skikkelig lydkort er jo langt bedre enn alt av USB-headsett som har kommet på markedet de siste årene. Realtek lydkort er og blir bånn i bøtte, jeg er dog enig at det burde fungere med Realtek lydkort men det koster deg jo ikke mer enn et par hundrelapper for et mye bedre dedikerte lydkort.

 

Og hva Steam vs Origin angår så er det jo utgiver Electronic Arts (EA) som styrer den skuta og ikke DICE, i dagens markedet så er det ikke så lett som at DICE bare kan si "screw this EA, we're heading for steam".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg overhode ikke, bare det at bf3 er et spill som er mye bedre på pc enn konsoll etter min mening. Synd bare at pc versjonen er plaget hardt av juksing.

har snart klokka 50 timer.. og har opplevd fint lite juks, 4-5 åpenbare tilfeller kanskje..

Men både jeg og kompiser har flere ganger blitt anklaga for juks når killstreaks nærmer seg 25-tallet..

 

Jeg spiller for øvrig bare på Hardcore, kanskje du skal prøve det? Mulig det er mye mer juksing på standard game mode. Selv fatter jeg ikke at ikke alle serverne er hardcore, mye mye kjekkere..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Nå skyldes jo input-lag på TV i 9 av 10 tilfeller TV-en, AV-receiver eller en kombinasjon av begge deler. Spiller du på en LCD-TV med alt mulig av overscan og alt annet møkk aktivert så er du jo dømt til å få input-lag

 

 

Kan du også forklare meg da hva som er den store forskjellen fra betaen slik at tvn PLUTSELIG ikke taklet bf3?

Lenke til kommentar
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.

 

Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill.

Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.

Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

Jeg merker ikke noe særlig input-lag, ikke mer en BC2 hadde i alle fall. Angående VoIP bruker jeg bare Skype, ettersom de fleste spill har elendig kvalitet på stemmekommunikasjon uansett.

 

Skype er egentlig et drittprogram når det kommer til voice-chat, spesielt når det gjelder gruppesamtaler. Med mindre man sitter og roper hele tiden så buffer Skype input-lyden automatisk selv om man har skrudd av automatisk volumkontroll, og bakgrunnsstøyen blir noe helt jævlig.

Jeg må veldig ofte få venner til å klaske til mikken sin eller rope for at støyen skal forsvinne :p

Mumble eller chatten via Battlelog (ESN Sonar?) funker mye bedre IMO.

Mumble har for øvrig mange gratis servere tilgjengelig.

Anbefaler alle å teste dem :)

Endret av JTBringe
Lenke til kommentar

Har bare kommet over 2 udiskuterbare juksere. Når jeg prøvde å rapportere den første, fikk jeg beskjed om at systemet ikke funket, og jeg måtte prøve igjen senere.

 

Hvis de vil ha vår hjelp, burde de klare å opprettholde noe så enkelt som et rapporteringssystem. Jeg kommer ikke til å notere navnet på spilleren og prøve igjen dagen etter.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er overraskende få juksere jeg, faktisk. Jeg har i alle fall ikke lagt merke til mange. 2-3 stk kanskje, og jeg spiller veldig mye. Fatter ikke at de gidder å jukse, de har jo betalt for spillet, blir de fersket så blir de bannet. Waste of money, og du får aldri spille det igjen (med mindre du kjøper et nytt spill..)

 

går det på profil eller live account?

Lenke til kommentar

--

 

Skype er egentlig et drittprogram når det kommer til voice-chat, spesielt når det gjelder gruppesamtaler. Med mindre man sitter og roper hele tiden så buffer Skype input-lyden automatisk selv om man har skrudd av automatisk volumkontroll, og bakgrunnsstøyen blir noe helt jævlig.

Jeg må veldig ofte få venner til å klaske til mikken sin eller rope for at støyen skal forsvinne :p

Mumble eller chatten via Battlelog (ESN Sonar?) funker mye bedre IMO.

Mumble har for øvrig mange gratis servere tilgjengelig.

Anbefaler alle å teste dem :)

Jeg + rundt 10 venner har brukt Skype i nesten to år nå, vi har relativt få problemer med bakgrunnsstøy og jeg opplever i 90% av samtalene krystallklar og støyfri lyd. Har selv en luftavfukter stående to meter fra meg som bråker en del, men i følge venner hører de den ikke i det hele tatt. Flere bruker Logitech G35 for øyeblikket, men vi brukte flere diverse mini-jack headset før, og selv da hadde vi lite støy. Uansett fungerer Skype kjempefint for meg, men skal definitivt ta en titt på Mumble. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.
Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill. Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

 

det er ikke et uspillbart drittspill, Superman 64 er. Battlefield 3 er det beste skytespillet som noensinne er laget

Lenke til kommentar

Selv om BF3 har sine problemer, så er det absolutt det beste skytespillet på markedet i dag.

På hvilke grunnlag, serien har mistet identiteten sin, når jeg løper rundt i korridorene på Karkand nå kjenner jeg meg ikke igjen, måten de har bygget opp spillet på generelt er bare helt ut av kontekst sammenlignet med de forrige, til og med avbrekk serien Bad Company 2 har mer BF følelse i seg.

 

Dette er da min mening, jeg foretrekker Global offensive over BF3 om vi snakker om dagens marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...