Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekkelt å høre på at jenter tisser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :p

 

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Tja - hver sin smak! Det er sikkert mange som ikke bryr seg om dette, og noen som synes det er opphissende! :love:

Endret av jultomten
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Får vel håpe det, men vet ikke om det er selve lyden av at urinen treffer porselenet eller at det kommer ut av fitta på en måte som er ekkelt. Snikleste også i Woman, og der leste jeg en artikkel eller noe sånn om hva kvinner ofrer for mennene sine, og der kom det blant annet opp at flere skrudde på kranen sånn at menn ikke skulle synes at det er ekkelt.

Er dette å gå for langt, eller kan jeg feks. spørre dama om at hun kan skru på kranen hvis hun skal, ja gjøre fra seg? Synes bare at det blir ganske teit å og barnslig av meg å spørre henne om å gjøre noe slikt, når jeg egentlig bare kan gå i et annet rom. Skal sies at jeg blir direkte kvalm når jeg hører jenter tisse(som sagt så står jeg ikke utenfor døren å tyvlytter) enten det er mamma, søstrene mine, dama etc..

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :p

 

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Tja - hver sin smak! Det er sikkert mange som ikke bryr seg om dette, og noen som synes det er opphissende! :love:

 

Der er jeg! :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :p

 

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

 

 

Hva man synes er kvalmende er jo ikke noe man har så stor kontroll over,og finnes nok folk som synes rarere ting enn lyden av en kvinne som tisser.

 

Senest idag satt jeg å så på en dokumentar om Mads Gilbert("Det akutte menneske" ),der var det blant annet bilder av en del grusomme skader,og jeg satt nå der å spiste hjemmelaget pizza og drakk øl,og det uten at matlysten forsvant.

 

Jeg burde kanskje vært kvalm,men man blir jo vant til å se og høre mye rart i dagens samfunn uten at man reagerer,det er nok hakket verre enn at man blir kvalm av lyden av noen som tisser.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :pPostet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878
Hva man synes er kvalmende er jo ikke noe man har så stor kontroll over,og finnes nok folk som synes rarere ting enn lyden av en kvinne som tisser.Senest idag satt jeg å så på en dokumentar om Mads Gilbert("Det akutte menneske" ),der var det blant annet bilder av en del grusomme skader,og jeg satt nå der å spiste hjemmelaget pizza og drakk øl,og det uten at matlysten forsvant.Jeg burde kanskje vært kvalm,men man blir jo vant til å se og høre mye rart i dagens samfunn uten at man reagerer,det er nok hakket verre enn at man blir kvalm av lyden av noen som tisser.

 

Nå er det sånn at jeg selv kan sitte å spise pizza mens jeg enten ser på filmer som hostel eller saving private ryan, eller dokumentar serier der jeg ser mennesker blir utsatt for grussomme skader. Det er ikke noe problem for meg. Itilegg så kan jeg fortelle eller høre på mange ting andre mister matlysten av uten at det gjør meg noe. Det samme kommer det til raping etc, jeg bryr meg ikke om det. Men akkurat kvinnelige urinering er mitt kryptonitt :blush:

 

Det er FUCKING NASTY

 

Hvis du er ikke er ironisk så er jeg glad for at jeg ikke er alene om dette :w00t:

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :p

 

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Ja også når de fiser er sikkelig ekkelt.

Raping bryr jeg meg lite om.

Lenke til kommentar

Det høres helt ok ut for min del , de har en litt annen lyd pga hvordan underlivet dems er bygd opp , en mer "hissssssss"

 

Vi menn bruker gjerne å ta i alt vi klarer , høres mer ut som en spyleslange som står og spyler ned i en bøtte vann . Men det er slik vi menn liker det , kraftig stråle = alpha male

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :p

 

 

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

Trengte du Anonym-brukeren til å spør det spørsmålet? 0.o

 

Det er en naturlig lyd, og med tanke på at de bare tisser, så er det ikke noe galt i det. DERIMOT er det de andre lydene jeg nekter å oppfatte, i min verden har ikke jentene avføring, fising eller lignende ;) Dette har jeg jobbet hardt med å overbevise psyken min om ;)

 

-frank

Lenke til kommentar

Det høres helt ok ut for min del , de har en litt annen lyd pga hvordan underlivet dems er bygd opp , en mer "hissssssss" Vi menn bruker gjerne å ta i alt vi klarer , høres mer ut som en spyleslange som står og spyler ned i en bøtte vann . Men det er slik vi menn liker det , kraftig stråle = alpha male

 

Ja er akkurat den lyden jeg ikke liker :cry: Vanligvis pleier jeg å like saker og ting jeg kan få ut av underlivet deres(utenom barn da, foreløpig) men akkurat dette (hissssss) liker jeg ikke ^^

 

Er det bare jeg som av en eller annen grunn synes det er skikkelig kvalmende å høre at jenter tisser? Ikke det at jeg sitter å tyvlytter når de gjør det, men bare hvis jeg er i et rom ved siden av eller noe sånt :pPostet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878
Trengte du Anonym-brukeren til å spør det spørsmålet? 0.oDet er en naturlig lyd, og med tanke på at de bare tisser, så er det ikke noe galt i det. DERIMOT er det de andre lydene jeg nekter å oppfatte, i min verden har ikke jentene avføring, fising eller lignende ;) Dette har jeg jobbet hardt med å overbevise psyken min om ;)-frank

 

Ja det som er sensitivt for meg, er kanskje ikke så sensitivt for deg ;) Ja vet at det er naturlig, men er nasty for det :p Hehe da er vi kanskje ganske like allikevel, selvfølgelig er det ganske ekkelt hvis jeg en jente promper skikkelig høylytt, men det er det også hvis en mann gjør det. Men det er ikke noe jeg ser for meg som noen store problemer akkurat :cool:

 

Hvorfor er det mer ekkelt å høre lyden av ei jente som tisser, enn deg selv når du tisser? Hva er forskjellen? Sorry mac, men vi jenter må tisse vi også... Du får heller slutte å presse øret mot døren når vi gjør det.

 

Vet vel ikke jeg, jeg bare liker det ikke. Og jeg er enig med det du sier, er akkurat det jeg gjør, prøver å ikke høre. Jeg kan ikke noe for at jeg liker vanilje is mens du liker sjokoladeis og hater vanilje.

 

Syns det er ganske nasty at jenter tisser. Har hørt at noen bæsjer, men det er aldri blitt avklart, så til nå er det bare en myte..

 

Jeg er faktisk seriøs, lurer bare på om det er noen andre som også synes dette er ekkelt, eller om det bare er jeg som er sær.

 

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...