Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

110 kg trenger ikke nødvendigvis være for mye, det kommer ann på størrelse, kroppsbygning muskler osv.

En dvask kropp på 110 kg med rent flesk er ikke attraktivt.

Lenke til kommentar

Jeg håper hovedsaklig på svar fra forumets kvinnelige brukere. Spørsmålene er: Er 110kg for mye? Er det en dealbreaker uansett? Hvor går egentlig grensa? Er det mulig å bli tiltrukket av en mann uten stram rompe og flat mage, eller er dette noe en godtar over tid i et forhold?

 

 

Postet av anonym: 526945346f89e94b554df292944b96ce

 

 

For meg er det ingen dealbreaker iallfall! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ei jente på 20 år. 110 kg er ikke noe problem!

Hvis jeg liker gutten, tåler jeg det meste.

Og hvis jeg ikke liker ham, tåler jeg ingenting.

Jeg hadde et kort forhold til en mann på litt under 190, som veide omtrent 110.

Han var helt, helt fantastisk! Jeg elsket kroppen hans! Ikke muskelmann,

sterk, men bjørnete og litt lubben også. Skjeggete og han lo alltid. jeg savner ham nesten litt.

Men så synes jeg også at det kan gå ganske ekstremt andre veien også. Akkurat nå er jeg sammen med en mann med en fantastisk kropp. Han er 185, veier omtrent 70 kg, altså ganske lite. Haha

En fin kropp handler ikke om vekt. Det handler om smak og om følelser (for min del)

 

Postet av anonym: ea2be0247099db83c64af46f0f59b253

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja men hvis vi tenker på gjennomsnittlige mennesker så tror jeg ikke at det er så veldig mange som hadde likt en lubben kropp på 110 kg.

 

Det kommer helt an på om eieren av den lubne kroppen ser på kroppsvekten sin som en hindring i å være awesome.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv er jeg 185. Men spørsmålet var også ment helt generelt.

 

Postet av anonym: 526945346f89e94b554df292944b96ce

Men det finnes ikke noe generelt svar på dette. 110 kg kan se helt normalt ut på en kar som er nærmere 2 meter og litt muskuløs. Om en vekt er for mye eller for lite er et komplett uinteressant spørsmål dersom man ikke også tar med høyde. selv i forhold til høyde kan det være enorm forskjell avhengig av hvor stor kroppsfettprosent personen har.

 

Selv er jeg 193 cm, og 105 kg. Jeg er ikke spesielt sterk, heller litt småfeit, men 110 kg med 10-15% kroppsfett hadde sett temmelig bra ut på meg. 110 kg i nesten bare muskler på en kar som kun var 180 cm derimot, hadde muligens sett rart ut, likens som 110 kg på en kar som ikke trener, og fremdeles er 180 cm høy vil se ut som han ligger i 150 km/t på motorveien inn til Diabetes City.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper hovedsaklig på svar fra forumets kvinnelige brukere. Spørsmålene er: Er 110kg for mye? Er det en dealbreaker uansett? Hvor går egentlig grensa? Er det mulig å bli tiltrukket av en mann uten stram rompe og flat mage, eller er dette noe en godtar over tid i et forhold?

 

 

Postet av anonym: 526945346f89e94b554df292944b96ce

 

Mye? Det er enorm forskjell på 1.60 høy person med stor fettprosent og 1.90 med mye muskler og lav fettprosent. Begge kan veie det samme, mens den ene ser lat ut og den andre ser ut som en sofagris.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvor alle har idèen om at 110 kg er synonymt med en mann som ligner på en medisinball. 110 kg er faktisk ikke så mye på en mann med enten veldig mye muskler eller en kombinasjon av muskler og fett. Det trenger faktisk ikke være 110 kg med pur fett.

 

Nå vet jeg ikke hvordan TS ser ut, da 110 kg kan se heeelt forskjellig ut fra mann til mann, men generelt sett vil jeg si at nei, det er ikke en dealbreaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...