Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Januar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg syns var litt synd her var at det ikke var mer luft mellom damen og kanten av bildet. Syns det ville gjort det mer helhetlig. Nå føler jeg at damen er litt mer til bry, enn til krydder. Ellers bra, altså. :)

 

Føler at tyngden hennes til venstre veier opp for det tunge palme treet til høyre, synd at jeg ikke har en annen utgave å sammenligne med. jaja... Hyggelig at du liker bildet ihvertfall =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

 

Si gjerne hva du synes..

 

Da sier jeg gjerne, se til pokker å legg denne type bilder i en spoiler med advarselen "akt" :)

 

Hallo i luken.. Spoiler?? Vi er da ikke noen fordømte hårsåre amerikanere her..! Ser ingen som helst grunn til at denne skulle ligge noen spoiler altså.. :)

Lenke til kommentar

Dro ut for å ta bilde av Nordlyset igår jeg og men etter å ha brukt en time på å finne egnet sted og tatt noen testbilder gikk kameraet tomt for batteri :wallbash: så jeg måtte hjem og lade det før jeg fikk prøvd igjen og da var det bare noen få glimt igjen på himmelen. Dette er det beste jeg fikk til.

 

post-133814-0-43663300-1327491065_thumb.jpg

 

 

Fikk meg en 70-200mm f/4 IS i dag, modellen stilte opp, dog noe umedgjørlig, og testskudd ble tatt:

 

 

Morsomt sammentreff, får en slik en idag jeg og :)

Lenke til kommentar

 

Si gjerne hva du synes..

 

Da sier jeg gjerne, se til pokker å legg denne type bilder i en spoiler med advarselen "akt" :)

 

Hallo i luken.. Spoiler?? Vi er da ikke noen fordømte hårsåre amerikanere her..! Ser ingen som helst grunn til at denne skulle ligge noen spoiler altså.. :)

 

Enig, legg den i spoiler - kan ikke ha slikt på 27" på jobben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...