Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Januar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også LR4 Beta:

 

6725629573_6647d2aba3.jpg

 

Litt usikker på om jeg liker min egen etterbehandling her. Skrev ut samme bilde i A4 i sort/hvit med ganske harde kontraster, og det ble ganske kult. Skulle uansett ønske jeg hadde fått til snittet litt annerledes, men var ikke lov å gå nærmere hestene :\

Endret av egilh
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lekte med meg en kiwi. :)

Stilig. Enkelt men ganske fint. :) Er det lov å spørre hva du gjorde?

 

Jeg plassert kiwien oppå en glassplate, satte glassplaten med kiwien på mellom to stoler (og bygde opp litt med noen DVD-filmer for å få lengre avstand til gulvet), dekorerte gulvet under med hvitt papir (en håndfull eller to med vanlige A4-ark), og så holdt jeg speedliten i venstre hånd og fyrte den i papiret så kiwien ble lyst opp nedenfra.

 

Det var overraskende enkelt, og det eneste som var litt utfordrende var å skjære opp kiwien i like tykke deler med en sløv kniv. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg plassert kiwien oppå en glassplate, satte glassplaten med kiwien på mellom to stoler (og bygde opp litt med noen DVD-filmer for å få lengre avstand til gulvet), dekorerte gulvet under med hvitt papir (en håndfull eller to med vanlige A4-ark), og så holdt jeg speedliten i venstre hånd og fyrte den i papiret så kiwien ble lyst opp nedenfra.

 

Det var overraskende enkelt, og det eneste som var litt utfordrende var å skjære opp kiwien i like tykke deler med en sløv kniv. ;)

Takk for at du deler :) Skal prøves ut, har tenkt på det før men har aldri blitt noe av :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Prøvde meg på litt fugle foto i går.

Artige bilder. Irriterer meg litt over stripa på venstre side, men jeg henger meg gjerne opp i sånne små detaljer, vet ikke om det var meningen at det skulle være der... uansett så liker jeg at bildet kan tolkes på flere måter, og man blir sittende med litt spørsmål. :)

Lenke til kommentar

 

Takk for at du deler :) Skal prøves ut, har tenkt på det før men har aldri blitt noe av :p

 

Jeg er så dårlig til å komme meg ut når det er grått og kaldt, og det begynte å klø såpass i fotogenet at jeg måtte finne på noe. :)

 

Hvis du har f.eks. en tv-seksjon med anlegg og den slags, har du sikkert noe glass du drar til siden foran denne. Det var en sånn jeg skrudde av og brukte. Den kommer til å bli brukt til mer moro framover. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Mange fly som sirklet over byen mens Værnes var stengt pga. tåke her om dagen:

 

Pass deg for chemtrails!

 

 

Haha.. tenkte akkurat på det samme.. [ironi]Det er vel ikke lenge før Frank Aune og klanen i fra Nyhetspeilet flooder denne tråden nå.. Vi har jo bevis på Chemtrails dere..!![/ironi]

Lenke til kommentar

Mange fly som sirklet over byen mens Værnes var stengt pga. tåke her om dagen:

 

Pass deg for chemtrails!

 

 

Haha.. tenkte akkurat på det samme.. [ironi]Det er vel ikke lenge før Frank Aune og klanen i fra Nyhetspeilet flooder denne tråden nå.. Vi har jo bevis på Chemtrails dere..!![/ironi]

 

Chemtrails i solnedgang (og kanskje en elg inni skogen)!

 

2012011305-M.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...