Gå til innhold

Da var fyrverkeri verdt 600 kroner skutt opp


Hei Sveis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Aldri igjen, det var ikke verdt det.

 

Jo, det vil jeg si det var.

 

Jeg, med min lille familie stod på behørig avstand og fikk med oss hele showet - danke!

 

smile.gif

Lenke til kommentar

Vi kjøpte for 300, men fikk 50% altså egentlig 600.

 

Fikk dessverre ikke brukt alt siden det ble så sinnssykt mye vind mot midnatt. Men da har vi mer for neste år :)

 

Greit nok å bruke litt på fyrverkeri, er bortkasta ja men litt moro er det alltid :)

 

Håpe at jeg kom meg på en skikkelig nyttårsfest neste år, men er jo ikke sikkert vi leve så lenge da inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Jeg har brukt 5000 kr på fyrverkeri...

 

Høres fett ut. Handlet for 5-6k for noen år siden vi også, men da var det mindre restriksjoner og mer moro. I år handlet vi inn et kraftig batteri for å fyre av 00.00, og noe småtteri for å oppholde de aller minste.

 

Har utsikt over alt av fyrverkeri som blir skutt opp av en by med 20k mennesker fra verandaen. Rimelig fett normalt sett, men i år var det ganske dødt (eller i fjor, burde jeg kanskje si). Ingenting slår årtusenskiftet, det vil alltid være høydepunktet, spesielt siden det stadig blir satt restriksjoner grunnet inkompetente, uansvarlige idioter som ikke skjønner opp ned på et batteri.

Lenke til kommentar

Å ja!

Så du kan tenne en lunte. Du setter fyrverkeriet opp ned fordi du ikke vet hvordan det skal stå så er du kjempe flink til og tenne en lunte så det blir sjeldent ett problem da eller?

tongue.giftongue.gif

 

??????

 

Det hjelper ikke mye hvis du kan tenne lunten på ett batteri men vet ikke hvilken vei batteriet skal stå...

Lenke til kommentar

Hva er det som er det du ikke liker ved batterier som du liker ved raketter?

 

Man kunne stappe pinneraketter ned i både brukte og ubrukte batteri og få en vanvittig blast.

Pinneraketter gikk dessuten mye høyere og kunne levere større og mer langvarige smell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...