Gå til innhold

Da var fyrverkeri verdt 600 kroner skutt opp


Hei Sveis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp ett batteri eller to batterier og en liten pakke med smått og kanskje en fontene.

Det koster vell ikke noe mer enn 2-300 kr så sparer du penger.

 

Jeg syns nok et dyrere batteri er best. Jeg hadde over et minutt med lysshow og kraftige smell med det batteriet til 600kr - og til neste år blir det nok et enda kraftigere batteri!

Lenke til kommentar

Kjøp ett batteri eller to batterier og en liten pakke med smått og kanskje en fontene.

Det koster vell ikke noe mer enn 2-300 kr så sparer du penger.

 

Jeg syns nok et dyrere batteri er best. Jeg hadde over et minutt med lysshow og kraftige smell med det batteriet til 600kr - og til neste år blir det nok et enda kraftigere batteri!

IntoGear sa at han helst ikke ville bruke 800 kr igjen.

600 kr blir vell litt for nærme 800...

Lenke til kommentar

Vurderer å kutte ut fyrverkeri neste år grunnen manglende interesse. 800 kroner i røyk hvert år blir for mye.

 

Enig. Selv er jeg lisensiert fyrverkeriselger og har nettopp solgt fyrverkeri for fjerde året på rad, men har ikke "opplevd" nyttårsaften på tre år nå. Får en "gratis" prøve-oppskyting tidlig i desember og det er igrunn nok for min del. Får ta meg ut fyrverkeri for 1500 kroner gratis, men i år som i fjor solgte jeg faktisk andelen min til en av de jeg står og selger sammen med siden jeg er drittlei hele greia.

 

Synd det er så gode penger i å selge at det er uforsvarlig å si ifra meg den delen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med fyrverkeri er jo det at man somregel ikke vet hva man betaler for. Hvert og et produkt er beskrevet med "Et inferno av flammer og lys" "gigantiske brøl" og generelt høres jo alt helt fantastisk ut i produktbeskrivelsen.

 

Fyrverkeri var morsomt den tiden man brukte 1000,- kr på en eneste stor pinnerakett som gikk kilometervis opp i himmelen og la seg som en sol over hele byen. Minnes fremdeles den enorme "fhshhhhhhhh!!" lyden i det raketten tar av fra bakken. Big Berta husker jeg var saker :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet med fyrverkeri er jo det at man somregel ikke vet hva man betaler for. Hvert og et produkt er beskrevet med "Et inferno av flammer og lys" "gigantiske brøl" og generelt høres jo alt helt fantastisk ut i produktbeskrivelsen.

 

Fyrverkeri var morsomt den tiden man brukte 1000,- kr på en eneste stor pinnerakett som gikk kilometervis opp i himmelen og la seg som en sol over hele byen. Minnes fremdeles den enorme "fhshhhhhhhh!!" lyden i det raketten tar av fra bakken. Big Berta husker jeg var saker :thumbup:

 

enda morsomere når mange fyrte opp samtidig og en svær jævel satt seg fast i bakken..... lyste fint opp, good times!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...