Gå til innhold

hva er så tøft med chuck norris?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

nå og da hører/leser jeg chuck norris vitser som sier noe om hvor tøff han er. i en ny, ganske teit WOW reklame er han også med.

 

hva er det jeg ikke har fått med meg om han? hvorfor skal han være så tøff?

 

jeg ser for meg at jeg vil få MANGE mongo svar som bare er chuck norris vitser, synd men sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ser en episode eller to av Walker Texas Ranger som går på TV for tiden forklarer det en god del. I seriene og filmene som er med Chuck Norris, er han en nokså bøs type som kan banke haugevis av fiender på en gang. Det er utrolig overdrevet, og det er nok derfor folk lager vitser om hvor mye han klarer.

Lenke til kommentar

Det her begynte som en ironisk vits med at Chuck Norris blir fremstilt som så overdrevent hardbarket i alle filmer og TV-serier han er med i, men så har den pågått så lenge at man har kommet bort fra opphavet og nå er det en del som bruker vitsen uten å vite at den skal være ironisk. Poenget er så absolutt ikke at Norris faktisk er verdens hardeste jævel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Den ekte Chuck Norris døde faktisk under innspillinga av Way of Dragon i '72.....han som er nå er bare en kopi (akkurat som at den "ekte" Macca døde i '66) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...