Gå til innhold

Til dere som ikke tok meg på alvor


trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver bare å få til kommunikasjon men diskusjon.no er mindre seriøst enn det det var i 2008 da jeg var så heldig at jeg fikk joine det jeg trodde var Norges beste og mest seriøse forum.

Prøver du å si at det var seriøst før du joinet?

Det ville vel ikke gå mot mine observasjoner heller.

 

Imponerende at du kaller andre konspirasjonsteoretiker når du selv påstår å være synsk, og ikke minst på et så tynt grunnlag som at "det kommer en storm".

 

Det har vært kraftigere stormer enn dette, og det vil komme kraftigere stormer igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøver bare å få til kommunikasjon men diskusjon.no er mindre seriøst enn det det var i 2008 da jeg var så heldig at jeg fikk joine det jeg trodde var Norges beste og mest seriøse forum.

Prøver du å si at det var seriøst før du joinet?

Det ville vel ikke gå mot mine observasjoner heller.

 

Imponerende at du kaller andre konspirasjonsteoretiker når du selv påstår å være synsk, og ikke minst på et så tynt grunnlag som at "det kommer en storm".

 

Det har vært kraftigere stormer enn dette, og det vil komme kraftigere stormer igjen.

nei, DA jeg joinet.

 

hva er det som får deg til å tro at jeg har påstått at jeg er synsk? Man trenger ikke å være synsk for å ha evne til å tenke fremover i tid.

 

Selvfølgelig, jeg har ikke sagt noe om at det ikke er det så fint å få vite noe nytt som jeg ikke visste i fra før da.

 

Må ikke tro at jeg tror du er smart fordi du er forumveileder.

Lenke til kommentar

Kjære Trespiser. Som prøvd forklart i utallige andre dommedagsinnlegg fra deg så er faktisk alle andre Nordmenn 100% innforstått med at her i Norge så hender det faktisk at det både blåser litt over snittet og at man kan bli våt hvis man går utenfor stuedøra. Sånn har vi levd her oppe på toppen av verden i tusener av år faktisk.

Det er ingenting å bekymre seg over.

 

Kok deg en kopp kakao og sett deg foran peisen og nyt uværet slik vi Nordmenn har for vane.

 

 

GOD JUL og GODT NYTT ÅR

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg prøver bare å få til kommunikasjon men diskusjon.no er mindre seriøst enn det det var i 2008 da jeg var så heldig at jeg fikk joine det jeg trodde var Norges beste og mest seriøse forum.

Prøver du å si at det var seriøst før du joinet?

Det ville vel ikke gå mot mine observasjoner heller.

 

Imponerende at du kaller andre konspirasjonsteoretiker når du selv påstår å være synsk, og ikke minst på et så tynt grunnlag som at "det kommer en storm".

 

Det har vært kraftigere stormer enn dette, og det vil komme kraftigere stormer igjen.

 

Må ikke tro at jeg tror du er smart fordi du er forumveileder.

Det gjør jeg heller ikke, jeg tror jeg er forumveileder fordi jeg er (relativt) smart.

 

Du påstår at det skal komme værre stormer enn det har vært de siste årene, noe som absolutt ikke er imponerende, det kommer alltid en værre storm, og de siste årene har vært en liten stilleperiode (sett bort fra ekstreme mengder lyn et par somre på rad).

 

Igjen, at stormene blir litt værre kommer ikke som et sjokk på noen.

Dog så blir det ikke noen dommedagstorm som du profeterer ut.

Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke hva trådstarter prøver å bevise her. Er verden i ferd med å gå under eller noe sånt? Var Dagmar en oppvarming til 21. desember 2012?

 

Som jeg sa tidligere, trær har falt overende av rota flere ganger her hvor jeg bor. Jeg går mye i skogen, og har sett mange trær som har falt overende etter en storm. Trær som har vært nærme huset har falt. Dette skjedde også i går kveld, ikke noe merkverdig med det.

 

edit; Trådstarter, vær snill og svar meg. :)

jeg gidder ikke en gang å lese hva du har skrevet. din dumme konspirasjonsteoretiker

 

FAEN.... NÅ KAN DERE SLUTTE Å GJØRE MEG TIL LATTER OG TA MEG SERIØST ELLER FLYTTE TIL NORD-KOPREA...

 

JEG BLIR SÅ JÆVLA FORBANNA PÅ DERE!

Jeg spør jo bare HVA du ønsker at folk skal ta deg seriøst for? Det eneste jeg vet om deg nå er at du er psykisk syk iht den ene tråden du laget, og at du nå er skuffet over at ingen tar deg seriøst. Når du ikke engang vil fortelle meg hva du ønsker at folk skal ta deg seriøst for, så har jeg intet annet valg enn å kalle deg for et psykisk tilfelle som burde oppsøke hjelp med en gang.

 

Morsomt at du kaller meg for en konspirasjonsteoretiker når jeg bare stilte deg spørsmål om hva du tror været er et tegn på. Hvis du hadde trodd at det dårlige været er et tegn på at verden er i ferd med å gå under (som en del her på forumet ser ut til å tro på), så hadde jeg også bedt deg om å hente hjelp.

 

Så gratulerer, ved hjelp av ett eneste innlegg så har jeg bestemt meg for at du er useriøs. Umad?

Lenke til kommentar

Vel, det finnes tydeligvis en korrelasjon mellom antall pirater og global oppvarming, men noen årsakssammenheng finnes neppe. Det gjør det imidlertid mellom global oppvarming og "ekstremt" vær, enten du vil eller ikke. Sammenhengen er nok likevel ikke så stor som mange later til å tro, så det er mulig at piratsammenlikningen kan ha noe for seg.

 

Til trådstarter:

Hvordan kan du forvente å bli tatt seriøst når du starter tråder som denne hvor du i første innlegg håper at de som har blitt rammet av uværet får lide mer enn nødvendig, bare fordi de ga uttrykk for at du overdrev for en måneds tid siden? Jeg har lest gjennom tråden det ble linket til lenger oppe, og slik jeg har skjønt det har du enda ikke opplevd skader hverken på eiendom eller person, hvilket kan tyde på at du faktisk har overdrevet. Slike holdninger mot medmennesker som du fremviser her er ingen tjent med. Legg fra deg dem, så skal du se folk blir mer villige til å hjelpe og høre på deg også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...