Gå til innhold

Anmeldelse: Saints Row: The Third (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greitnok at spillet skal være useriøst men det forsvarer ikke mangelen på grafikk, lyd, gameplay og modeller generelt. Jeg syns dette var ræva utført. Jeg quitta spillet etter 15 minutt, jeg klarte ikke mer. Hele verdenen var så uinteressant. Det minnet meg mest om en slags mod av San Andreas, GTAIV er generasjoner over dette spillet.

 

Enig!

GTAIV har 2x bedre grafikk på biler, områder, personer (spesielt PC med mods) flyten er også generelt bedre pluss en kjørefysikk som faktisk fungerer for min del

 

Alt kommer ned til smak og behag, jeg klare å spille Saints Row 3 uten å tenke på Grand Theft Auto som er det beste i sin sjanger :)

Lenke til kommentar

And now.. We wait..

 

For the ragers!

 

Folk har, som ofte før, hvert ganske seriøse i sine synspunkter. Er det ikke på tide å slutte med slike meningsløse poster?

 

Ellers skjønner jeg ikke helt argumentet med "de har jo mente å lage det useriøst", hva så? Det ligger en aktiv mening bak de fleste valg en produsent har gjort med ett spill, det betyr ikke at det er et godt valg, eller ett valg anmelderen liker.

 

Tipper jeg venter med dette, kjøpte SR2, og det kan man vel trygt kalle ett bomkjøp, henger seg i første mission :(

 

AtW

Lenke til kommentar

Syns spillet va morsomt, men til å være at det det var liksom en GTA klon som kom på 360 før GTA4 kom hjalp SR1, men ikke serien videre fordi SR følger for mye til San Andreas og det blir på godt og vondt. Likte det man kunne gjøre i SR3, men skuffende at mye artig fra SR2 er tadd ut igjen derimot. Ikke er spillet særlig langt heller missionmessig. Derimot som ett direktekøddespill så syns æ det va artig og ville iallefall gidd det 7 av 10.

 

BTW Gamer er litt sent ute med review. Æ venta enda litt med å kjøpe spillet og har allerede klart 1000 av 1000 i gamerscore fra det og nu e annmeldelse oppe :p

Lenke til kommentar

And now.. We wait..

 

For the ragers!

 

Folk har, som ofte før, hvert ganske seriøse i sine synspunkter. Er det ikke på tide å slutte med slike meningsløse poster?

 

Ellers skjønner jeg ikke helt argumentet med "de har jo mente å lage det useriøst", hva så? Det ligger en aktiv mening bak de fleste valg en produsent har gjort med ett spill, det betyr ikke at det er et godt valg, eller ett valg anmelderen liker.

 

Tipper jeg venter med dette, kjøpte SR2, og det kan man vel trygt kalle ett bomkjøp, henger seg i første mission :(

 

AtW

 

 

Du spilte det på PC eller? I så tilfelle anbefaler jeg deg STERKT å installere "Gentlemen of the Row"-modifikasjonen. Denne modden gjør faktisk SR2 spillbart, og du vil få mange gode timer ut av det. :)

 

 

 

Den kom 21. desember, og du spør virkelig hva vitsen er å komme med en anmeldelse for et spill 21. desember?

 

Virkelig ja...bra observert :!:

 

Da er det godt vi omsider er enige da, om at du har dummet deg ut med å stille et slikt tåpelig spørsmål. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Må si at å begrunne karakteren for et spill som Saints Row med 'for useriøst' er litt tynnt. Hele påenget med spill serien er å være useriøs. Selv har jeg ikke testet den tredje i serien, men syntes SR 2 var artig og minnet meg en del om slik GTA var med de første 2 utgivelsene sine, ja de som man så ovenifra. At spillet kansje ikke når opp til GTA er ingen overraskelse, men det er ikke fordi det er for useriøst.. :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...