Gå til innhold

PL 21.12.2011 - Fulham v Man Utd


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha.... Man Utd pleier å være på topp/midt på skadetabellen, og akkurat nå ligger Arsenal på topp. Blind?

 

Arsenal og Spurs er vel dei einaste laga som har vore i nærleiken/på same nivå som oss når det gjeld skader siste sesongane. Før helga "leda" vi skadetabellen med ti mann ute, med Jones og Young ute no er vi oppe i same antal som Arsenal. Slutt å uttale deg om ting det virkar som at du ikkje har peiling på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha.... Man Utd pleier å være på topp/midt på skadetabellen, og akkurat nå ligger Arsenal på topp. Blind?

 

Arsenal og Spurs er vel dei einaste laga som har vore i nærleiken/på same nivå som oss når det gjeld skader siste sesongane. Før helga "leda" vi skadetabellen med ti mann ute, med Jones og Young ute no er vi oppe i same antal som Arsenal. Slutt å uttale deg om ting det virkar som at du ikkje har peiling på.

 

Hmm... jeg har fulgt med på den hver eneste serierunde i mange sesonger, og stort sett ALLTID har Newcastle vært på topp (og ja, det har sine grunner, dårlig treningsanlegg blant annet). Det har jeg forresten innprintet i hodene til flere kamerater, (stort sett Man Utd-supportere og og Spurs-supportere), så jeg vet jævla godt hva jeg snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ingen andre har så mye skader som United.

 

Hahaha.... Man Utd pleier å være på bunn/midt på skadetabellen, og akkurat nå ligger Arsenal på topp. Blind?

 

Hvor kan jeg se den tabellen?

Utifra alkoholiserte øyne kan jeg se at United nå ligger på topp på denne tabellen din, Ginro nECromaldodo? Hvert eneste år har vi så mange spillere ute at du kunne satt sammen en 11'er av dem og vunnet Premier League. Uten tvil at United er en av de mest skadeplagede men for utenforstående virker det ikke sånn pga. bredden i troppen.

 

Når det gjelder kampen: strålende! Et par skader til er jo ikke unormalt for oss men herregud sjekk bortestatistikken vår kontra fjorårets.

 

Sorry til Jørgen, niko og DJ (og evt. fler?), hadde 2 timers matteundervisning fra kl 18 så rakk dessverre ikke kampen. Håper dere greide å prate sammen uten pinlig stillhet fordetom.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Man Utd har de siste to årene vært helt der oppe, ja. Men sånn ellers, nei. Jeg har Man Utd-supportere som kan backe meg der, men jeg vet ikke, de er kanskje alkoholiserte? Man Utd gikk opp to plasser og gikk opp på topp nå for en halv time siden, etter denne runden, før der så var de ikke det. Husk, det er ikke slik at tabellen står lik hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan hende. Vi United-supportere ender ofte opp med å bli alkoholiserte, det kan jeg bekrefte. Smått pinlig at du kommer med denne påstanden den dagen vi (som vanlig) ender på topp på skadelista. Hils homsekjæresten din med reversert nickname og ikke minst; drekk og pul, trivelig jul!

 

Nja, du må nå lese litt og da. Hva med f.eks Bebe?

 

Homsekjæresten min ligger forresten på sofaen to meter fra meg, og hun heter Elvira.

Lenke til kommentar

Det kan hende. Vi United-supportere ender ofte opp med å bli alkoholiserte, det kan jeg bekrefte. Smått pinlig at du kommer med denne påstanden den dagen vi (som vanlig) ender på topp på skadelista. Hils homsekjæresten din med reversert nickname og ikke minst; drekk og pul, trivelig jul!

 

Nja, du må nå lese litt og da. Hva med f.eks Bebe?

Fortsatt på delt førsteplass, Nekrofil, styrker ikke poenget ditt.

 

Homsekjæresten min ligger forresten på sofaen to meter fra meg, og hun heter Elvira.

Kreativt. Er du eller "Elvira" mannen i forholdet?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...