Gå til innhold

Beste spill - 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets overaskelser

-Battlefield 3(Beste)

-The Witcher 2(Overasket)

-Portal 2(Overasket)

-LA Noire(Overasket)

 

Årets skuffelser

-Modern Warfare 3(dårligste)

-Crysis 2(skuffelse)

-Dragon Age 2(skuffelse)

-Killzone 3(Skuffelse)

 

listen er ikke bare om de dårligste og de beste, men også om de som overasket og skuffet.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Årest beste spill:

- Minecraft 10/10

- Battlefield 8/10

- Fifa 12 8/10

 

årest dårligste/skuffelser:

- mw3 4/10 (kun pga sp og co-op)

- Saints Row: The Third 6/10

- assassins creed revelations 6/10

- killzon 3 6/10

 

kommer muligens en oppdatering litt senere

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Dette har vært et dårligste spillåret noen sinne.

Skyrim, Batman og Forza 4 er de spilla jeg ikke har testet enda som kanskje kan redde det.

 

Portal 2 er det beste jeg har spilt.

Battlefield 3 er årets skuffelse.

Det dårligste vet jeg ikke. BF3 sin singleplayer.

 

Det beste spillet jeg har spilt i år, uavhengig av alder, er Half Life. Med HL2 på andre plass.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Positive overraskingar:

Magicka

Bulletstorm

Terraria

Frozen Synapse

Deus Ex: HR

 

 

Negative overraskingar:

Dragon Age 2

Brink

Duke Nukem Forever

 

Store titlar som Skyrim, BF3 og Skyward Sword var omtrent som venta kvalitetsmessig. Trur kanskje det er Terraria og Frozen Synapse eg har brukt mest tid på i år, sjølv om BF3 har dominert sidan oktober - ein siger for indiemarknaden?

Lenke til kommentar

Har ikke spilt meg gjennom alle toppspillene som har kommet ut til nå så ikke så lett å sette opp en liste over beste spill 2011. Blant annet har jeg ikke startet på Legend of Zelda: Skyward Sword, LA Noire, Rayman Origins eller Batman: Arkham City.

 

 

De beste spillene foreløpig er:

 

Uncharted 3: Drakes Deception:

Har ikke fullført dette enda, men har blitt helt oppslukt i historien og gameplayet. Fortsatt like gøy gameplay og grafikk fra en annen verden til å være konsoll. Få spill som er så interaktive og spennende som Uncharted-spillene.

 

The Elder Scrolls V Skyrim:

Dette er et magisk spill der du bare har lyst å gå på utforskning og gjøre som du vil. Har nesten ikke gjort noen av story-oppdragene enda, men det er nesten ikke vits fordi det er så mye annet å gjøre i spillet. Spillet du blir helt hekta på!

 

The Witcher 2:

Voksent rollespill med en veldig engasjerende historie. Gameplayet var myye bedre enn det første og grafikken er virkelig i toppklasse som viser hva en PC kan få til.

 

 

Årets mest skuffende spill:

 

Gears of War 3:

Det er ingen tvil at dette var årets mest skuffende spill. Vi skulle bli servert 360en sitt store høydepunkt for dette året, men det jeg fikk var en gjennomsnittlig singelplayer med en overraskende kjedelig og intetsigende avslutning på triologien. Husker egentlig ingenting fra kampanjen og det er aldri et godt tegn at jeg ikke sitter med noen minner fra spillet. Onlinebiten var bra, men jeg spiller ikke online.

 

Crysis 2:

Fantastisk grafikk på PC-versjonen hjalp meg ikke i det hele tatt, jeg gjespa meg gjennom hele singelplayeren. Alle skuddvekslingene var like og våpenutvalget var ekstremt slapt. I tillegg var gameplayet veldig konsollifisert og den store åpne verdenen fra de første Crysis-spillene forsvant fra oss.

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...