Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentetur til syden ?


Anbefalte innlegg

At du ikke er invitert er vel litt mistenkelig?

 

Er vel ikke så uvandlig at jenteturer er uten typer

 

Det stemmer. Og hvorfor er det sånn tror du?

 

Fordi jenter liker å dra på turer med bare jenter av og til. Ikke nødvendigvis fordi man vil ha muligheten til å være utro.

 

Selv om noen så klart er utro, gjelder ikke det flesteparten av jentene i forhold.

 

Hvis du er i et godt forhold ville jeg heller bekymret meg for innpåslitene tyrkere som ikke eier skam eller respekt for jenter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er antakligvis ingen andre steder i verden det er større sjangs for at damer er utro, enn på en fylletur til syden. Nå er den ingen her som vet hvordan dama di er, men jeg hadde vært bekymret, samtidig som du kan berolige deg med at det er ingenting du kan gjøre med det. Du får bare håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar

Selv om du tydeligvis har hatt dårlige erfaringer med damer du har vært sammen med, er det mange som faktisk har trofaste damer. Selv med mange "fristelser" rundt seg.

 

Jeg tviler ikke på at mange er utro, men det blir feil å si at hun mest sannsynlig kommer til å være det. Tror du f.eks over halvparten av alle på jentetur som er i et forhold gjør dette?

 

Dette avhenger mye av hvordan forholdet er fra før mener jeg.

Endret av RuneKO
Lenke til kommentar

Selv om du tydeligvis har hatt dårlige erfaringer med damer du har vært sammen med, er det mange som faktisk har trofaste damer. Selv med mange "fristelser" rundt seg.

 

Jeg tviler ikke på at mange er utro, men det blir feil å si at hun mest sannsynlig kommer til å være det. Tror du f.eks over halvparten av alle på jentetur som er i et forhold gjør dette?

 

Dette avhenger mye av hvordan forholdet er fra før mener jeg.

 

Og der kom det personlige angrepet :) Det tok ikke lang tid.

Jeg har hatt gode erfaringer i de forholdene jeg har vært i. Jeg har såppass ryggrad at jeg står for mine prinsipper, og de er blandt annet å ikke sitte som en blåøyd idiot mens tyrkere tømmer seg i kvinnfolket mitt.

Men så klart er alle som ikke fyrer oppunder radikal feminisme fra bakvendtland. Skamme meg skulle jeg. Tenk å ha en viss standard for hva man finner seg i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om du tydeligvis har hatt dårlige erfaringer med damer du har vært sammen med, er det mange som faktisk har trofaste damer. Selv med mange "fristelser" rundt seg.

 

Jeg tviler ikke på at mange er utro, men det blir feil å si at hun mest sannsynlig kommer til å være det. Tror du f.eks over halvparten av alle på jentetur som er i et forhold gjør dette?

 

Dette avhenger mye av hvordan forholdet er fra før mener jeg.

 

Og der kom det personlige angrepet :) Det tok ikke lang tid.

Jeg har hatt gode erfaringer i de forholdene jeg har vært i. Jeg har såppass ryggrad at jeg står for mine prinsipper, og de er blandt annet å ikke sitte som en blåøyd idiot mens tyrkere tømmer seg i kvinnfolket mitt.

Men så klart er alle som ikke fyrer oppunder radikal feminisme fra bakvendtland. Skamme meg skulle jeg. Tenk å ha en viss standard for hva man finner seg i?

 

For min del er jeg ikke interesert i å være i ett forhold der jeg må nekte dama å dra på tur for at hun ikke skal pule rundt. Jeg stoler på dama mi, hun stoler på meg, og hadde det ikke vert slik hadde jeg ikke giddet å være i ett forhold med henne. Men klart, om man finner seg en kjøreste som lar alle villige tyrkere kose seg, så har man kanskje gjort ett dårlig valg?

Lenke til kommentar

Hvilke venner er det hun skal på tur med? Er hun den eneste i forhold og resten har tenkt seg på puletur? Og ikke minst, hvorfor skal de av alle steder i verden til Tyrkia?

 

Kjenner noen jenter som har vært i Tyrkia på ferietur, og de fikk aldri være i fred. Av en gjeng på 6 jenter var 2 i forhold og 4 single. De single var innstilt på å lage puletur ut av ferien. De to i forhold holdt seg i starten på hotellet om kveldene. Dessverre var det bare så lenge de klarte å holde seg unna all moroa som foregikk ute på kvelds- og nattestid.

 

Lang historie kort, to uker og en runde klamydia senere var forholdet over for den ene jenta i forhold. Hun andre ble tilgitt av kjæresten. Begge parene hadde vært sammen en plass mellom 1 og 2 år.

 

Er flere tråder på kvinneguiden om akkurat dette. Søk etter Tyrkia. Lykke til. Hadde jeg vært deg hadde jeg satt ned foten. Sjansen for at et eller annet du ikke vil vite kommer til å skje er urovekkende stor. Jeg generaliserer veldig, det er jeg fullstendig klar over. Samtidig er det i din beste interesse å forsøke å overtale dama di til å holde seg langt unna Tyrkia. Hvordan du skal få til det uten å fremstå som sjalu og kontrollerende blir en utfordring. Foreslår du sier det er ikke hun du er urolig for, men alle de lokale. De gir aldri opp. De dukker opp på stranda og legger seg ned ved siden av jentene. De er klåfingrete i bassenget/havet (prøver å ta av bikiniene). På kveldstid er de som dyr ute etter skandinavisk fitte.

 

De vet det funker. Alkoholen flyter fritt på nattklubbene. Før eller senere orker ikke jentene avvise de innpåslitne lokale lengre. Et par strakser senere har de en omskjært penis i munnen og har helt glemt livet og kjæresten i hjemlandet.

 

Postet av anonym: 97483d429a92a1a8041fd96dd24b9c42

Lenke til kommentar

Ikke si direkte at hun ikke får lov til å dra til Tyrkia. Finn heller en måte å lure tvilen inn i henne. Snakk med venner om skremmende historier når dama er i nærheten. Kom "tilfeldigvis" over en artikkel eller et innlegg på kvinneguiden mens hun kan se det.

 

Hvis hun ikke bestemmer seg for å avlyse turen, så har hun i hvert fall reflektert over hendelsene hun har hørt om og lagt en plan for å unngå noe lignende.

Lenke til kommentar

 

Jeg har hatt gode erfaringer i de forholdene jeg har vært i. Jeg har såppass ryggrad at jeg står for mine prinsipper, og de er blandt annet å ikke sitte som en blåøyd idiot mens tyrkere tømmer seg i kvinnfolket mitt.

 

Virker på meg som at du er -skråsikker- på at hun kommer til å ha seg rundt om hun drar, og da skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med henne i utgangspunktet? Hvordan kan du være med en du stoler så lite på?

 

Jeg har vært til Tyrkia selv, uten kjæresten. Han hadde ikke noe problem med det - han stolte på meg. Jeg hadde ingen interesse av å være utro - jeg trives i det forholdet jeg er i. Selv om alle tyrkerne "kastet seg over oss", kan man si, betyr ikke det at man må si jatakk. Vet du hva..

 

Jaja, får håpe hun overrasker deg positivt på turen, og klarer å være trofast.

Lenke til kommentar

Hvis du er i et godt forhold ville jeg heller bekymret meg for innpåslitene tyrkere som ikke eier skam eller respekt for jenter!

 

Hehe, man hører stadig om disse "jævla tyrkerne som ikke respekterer jenter".

 

Det som er litt rart er at jenter reiser ned til Tyrkia i hopetall for å ha sex med disse respektløse fyrene.

 

Kan det være slik at jenter faktisk liker slike menn?

Lenke til kommentar

Selv om du tydeligvis har hatt dårlige erfaringer med damer du har vært sammen med, er det mange som faktisk har trofaste damer. Selv med mange "fristelser" rundt seg.

 

Jeg tviler ikke på at mange er utro, men det blir feil å si at hun mest sannsynlig kommer til å være det. Tror du f.eks over halvparten av alle på jentetur som er i et forhold gjør dette?

 

Dette avhenger mye av hvordan forholdet er fra før mener jeg.

 

Og der kom det personlige angrepet :) Det tok ikke lang tid.

Jeg har hatt gode erfaringer i de forholdene jeg har vært i. Jeg har såppass ryggrad at jeg står for mine prinsipper, og de er blandt annet å ikke sitte som en blåøyd idiot mens tyrkere tømmer seg i kvinnfolket mitt.

Men så klart er alle som ikke fyrer oppunder radikal feminisme fra bakvendtland. Skamme meg skulle jeg. Tenk å ha en viss standard for hva man finner seg i?

 

For min del er jeg ikke interesert i å være i ett forhold der jeg må nekte dama å dra på tur for at hun ikke skal pule rundt. Jeg stoler på dama mi, hun stoler på meg, og hadde det ikke vert slik hadde jeg ikke giddet å være i ett forhold med henne. Men klart, om man finner seg en kjøreste som lar alle villige tyrkere kose seg, så har man kanskje gjort ett dårlig valg?

 

Om man finner seg en kjæreste som drar på jentetur, så har man kanskje gjort et dårlig valg?

Fint at du har funnet en du mener du kan stole på.

Om et kvinnfolk har behov for å dra på sånne turer ligger alt til rette for at hun skal bli et offer for gruppepresset. Når hun ser de andre more og hore seg, blir plutselig ikke kjæresten hjemme så mye å trakte etter. Den innledende foreskelsen er mest sannsynlig over. Jeg kjenner mange som har blitt dumpet fordi kvinnfolket så på de mer som enn venn enn en kjæreste. Dette er ofte utfallet i langdistanseforhold også.

Hele situasjonen er absurd: Fyll, fanteri og høye mørke mystiske Tyrkermenn. Det er lett å tenke "ingen får vite om det". Så smitter hun kjæresten med diverse kjønnssykdommer når hun kommer hjem og der gikk det forholdet i vasken. Og da savner hun plutselig stabiliteten.

Dagens damer er hjernevasket av feminisme, så de fleste vil behandles som små prinsesser. Kompromisser finnes ikke i ordforrådet deres.

Klart det finnes unntak, men spørs om det er verdt å gamble. Plutselig har man klamydia og kan ikke få unger. Den er sur(pun intended).

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å ha sex med slike menn om de har lyst til det. Men nå er det mange av dem som allerede er i ett forhold, derfor denne advarselen til trådstarter.

 

Nei, kjør på. Det som er litt komisk er slike femifiserte norske menn som snakker om å ha "respekt" for jenter. Og om dumme tyrkere som ikke har "respekt" for jenter. Uten å legge sammen 2 + 2. Hvorfor reiser jenter ned dit, mon tro?

 

Det som er enda mer komisk dog, er at jenter ikke klarer å være ærlige om hva slags gutter de liker. Spør ei jente før hun reiser, så vil hun sverge på alt som er hellig på at hun HATER tyrkere og skal holde seg fem meter unna alle tyrkiske menn. Og når hun kommer hjem så har hun hatt sex med alle bartendere i byen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første. Grunnen til at du ikke finner masse saker og tråder om "Jentetur til Tyrkia som gikk helt fint, ingen hadde sex alle koste seg." er fordi ingen gidder å skrive om dem. At damer drar ned dit for å ha det litt moro tviler jeg ikke på, men som det nevnes mange ganger her, det kommer ann på kvinnfolket. Fant en DB-artikkel fra tidligere i år om de stakkars tyrkergutta som føler seg snytt av norske fristerinner.

"- Norske jenter er dritt. De kommer hit bare for sex, de er helt gale og ville, men vil ikke ha noe seriøst forhold med oss, sier en 20-årig tyrkisk gutt til Dagbladet." Hvis de gutta der er ute etter seriøse forhold så burde de lære seg å holde seg unna blondiner når de har gått på bommen for N'te gang.

 

Har aldri hatt en situasjon hvor en kjæreste skal dra utenlands med store farer for utroskap, men har opplevd litt ubehager i Norge. Jeg er ikke særlig glad i å dra på byen, men dama som er det skal selvfølgelig få lov til det. Der har hu som regel fått være i fred, men det har vært en person som har vært pågående. Ironisk nok en tyrker. Han har møtt henne et par ganger senere i edru tilstand og vært "veldig snill". Tilby seg å kjøre henne hvis det trengs eller invitere henne og ei venninne på fest. Og her kommer det nok en gang på kvinnfolket. Mitt svarte om jeg også var invitert og dermed var han kvitt. Så hjelper det nok at det ikke var XX antall mil mellom oss.

 

Jeg stoler ikke mye på gutter generelt når de er ute på byen. Har sett altfor mange tilfeller hvor norske gutter er altfor innpåslitne på jenter som sier nei. Men tyrkere virker som de har en egen douchiness.

Lenke til kommentar

Var i tyrkia nå i sommer med eksen. Mer masete suppejøker skal man lete lenge etter. Hele ferien var et eneste mas. De var frekke, innpåslitne og rett og slett fæle. Samtlige utesteder spiller sikkert 10 desibel over lovlig grense, det gjorde vondt i ørene, og jeg er vandt med høy støy fra jobb og hifi interesse.

 

Har snakket med flere venner, og samtlige samtykkker opplevelsen. ANBEFALES IKKE.

 

Men til saken da: Du kan aldri være sikker om hun er utro, du får bare stole på henne. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...