Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentetur til syden ?


Anbefalte innlegg

Heisann !

 

Det har seg slik at kjæresten min som jeg har vært sammen med i litt under et år skal på jentetur! Jeg har aldri hørt noe godt om de turene, ender alltid med utroskap, og ut i fra de trådene jeg har lest her inne, blir jeg ikke noe mer positiv!

Hun skal ikke reise før til sommeren, men da skal hun altså til tyrkia?

 

Mange som har opplevd at kjæresten har vært utro på slike turer ?

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jentetur til Tyrkia høres slitsomt ut. Jeg var i Tyrkia med kjæresten min i sommer, og jeg kunne ikke forlate henne i et sekund. Hun tok seg et par turer til frisørsalongen alene mens jeg ble igjen på hotellrommet, og på den korte distansen skulle alle tilby henne skyss osv. I tillegg ser jeg at jenter skriver at jenteturer dit er fryktelig slitsomt. Man blir forfulgt, antastet og får kommanterer uansett hvor man går. Nå var ikke dette et problem for min del ettersom jeg vet at kjæresten min aldri ville vært utro. Men om du ikke stoler på kjæresten din, hvorfor er du sammen med henne?

Lenke til kommentar

Støtter under på det som har blitt skrevet her hittil, men det var i Malta og hun var der for å besøke meg mens jeg jobbet, slik at hun måtte være alene om dagen og selv da slapp ikke hun unna, masete menn i biler og i gata. Regner med at slikt er værre på kvelden og med litt alkohol innabords.

 

Sannsynligvis kommer dama di til å være utro, og om hun innrømmer det så kommer hun til å skylde på voldtekt/for mye alkohol.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å sende en gjeng lyse norske jenter til Tyrkia er omtrent som å kaste et stykke kjøtt uti en sjø full av krokodiller, haier, løver, tigere, dinosaurer og andre sultne rovdyr … Just sayin.Jeg har vært flere steder i Tyrkia, både i "badebyer", i tillegg til å ha kjørt en del rundt i landet.

Endret av Jude Quinn
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Men nå må dere tenke på at damer ikke nødvendigvis er like ille som menn, damer har alltid alternativet om og pule en annen persom ( i motsetning til oss gutta ) men det betyr ikke at de gjør det hele tiden heller. Hadde dama mi sagt dette til meg hadde jeg mer sett på hvilke venniner hun evt skal reise med enn til hvor. Var selv på ferie med dama i sommer og opplevde ikke desse plagsomme menna de andre her snakker om. De har andre sosiale regler der nede, og er mer pågående, jeg la merke til blikkene til mange der nede, men det oppsto aldri en noe værre enn dette.

Du må vel heller stille deg spm, stoler du på dama di ? I mitt hode så bygger vel de fleste forhold på tillit. Dama di får vel dra ut med venniner her hjemme? Og det går vel bra? Da tror jeg ikke du har noe og bekymre deg over...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men nå må dere tenke på at damer ikke nødvendigvis er like ille som menn, damer har alltid alternativet om og pule en annen persom ( i motsetning til oss gutta ) men det betyr ikke at de gjør det hele tiden heller. Hadde dama mi sagt dette til meg hadde jeg mer sett på hvilke venniner hun evt skal reise med enn til hvor. Var selv på ferie med dama i sommer og opplevde ikke desse plagsomme menna de andre her snakker om. De har andre sosiale regler der nede, og er mer pågående, jeg la merke til blikkene til mange der nede, men det oppsto aldri en noe værre enn dette.

Du må vel heller stille deg spm, stoler du på dama di ? I mitt hode så bygger vel de fleste forhold på tillit. Dama di får vel dra ut med venniner her hjemme? Og det går vel bra? Da tror jeg ikke du har noe og bekymre deg over...

 

 

Som du sier er det et annet sosialt miljø der nede, venninner eg har, som da må nevnes er 15-17 år blir gladelig innvitert inn på små mørke rom av hver eneste tyrker der finnes der nede.

 

Postet av anonym: 38ff04b2fbaa8d0500cb61bc09594ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært der sammen med 10 jenter og som eneste mann. Kan skrive under på at endel var utro.

Ei ble også voldtatt og ei annen forsøkt voldtatt.

Dette var i jobbsammenheng, så her hadde ikke damene 100% tid til å være ute å feste og morre seg heller. Hadde de hatt det, så tror jeg det kunne vært ennå verre.

 

Edit: Men alle var ikke utro og heller ikke jeg, selv om anledningen var der flere ganger. Så det har med personene å gjøre. Jeg har heller ikke vært redd for å la min sambo få dra nedover med jentegjeng med tanke på utroskap - jeg stoler på henne. Det jeg dog har vært redd for er voldtekt

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok å ta sorgene på forskudd dersom du skal lese om alt det folk flest skriver om her inne på forumet. Husk at de fleste søker om hjelp på slike forum kun da det har/kommer til å skje noe galt. osv osv.

 

Det at du muligens misliker denne jenteturen kan jeg godt forstå, og det trenger nødvendigvis ikke å komme av at du ikke har tillit til kvinnfolket ditt. Det er (som flere nevner) mannfolkene der nede som er uhyre slitsom, men der igjen - noen av dem er kjekke.

 

Det er også en som nevner at du burde fokusere på hvilke venninner hun drar med, heller enn hvor hun er. For om hun dro til USA, eller Iraq, eller Sverige for den saks skyld, er sjangsen for utroskap der. Men, dersom hun reiser med en gjeng jenter som kan å holde på trusa, og som vet å drikke med måte - så har du mindre å beskymre deg for.

 

Ingen kan desverre svare for sikkerhet hvorvidt du har noe å beskymre deg for eller ikke her på forumet, dette er noe du selv må finne ut av. Dersom du tar dette opp med henne, råder jeg deg til å forklare henne at det er mer situasjonen du finner skremmende, enn at du ikke stoler på henne (noe jeg nesten kan garantere deg at hun vil føle)

 

Uansett, lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...