Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentetur til syden ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men til saken da: Du kan aldri være sikker om hun er utro, du får bare stole på henne. Enkelt og greit.

Eller ikke stole på henne. Det er nok det mest fornuftige om hun er av sorten som drar på jentetur.

 

Seriøst? Jeg mener.. virkelig?

 

Altså, selv om man har kjæreste, betyr ikke det at man kun kan dra på ferie med kjæresten. Til sommeren skal typen på tur med en kompis, skal jeg liksom nekte ham det? Nei vet du hva, vi er da to forskjellige individer selv om vi er kjærester.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar
Nei vet du hva, vi er da to forskjellige individer selv om vi er kjærester.

Mens noen er så dårlig partneremne at de må ha sin partner i fengsel - ikke stole på, begrense bevegelsesfrihet og overvåke - 0 tillit i sitt parforhold. Dessverre er det slik at endel har svært dårlig selvtillit og eiertrang.

 

Ja, dessverre.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Desverre er det også slik, at noen er blåøyde nok til å la kjæresten reise på sånne turer. Noen føler også trang til å ty til personlige angrep når argumentene ikke strekker til.

Åh, han stoler ikke blindt på folk, ja da må han ha dårlig selvtillit og eiertrang. Det kan overhodet ikke være snakk om å ha en viss standard for hva man tillater.

Om kvinnfolket absolutt må reise på horetur er det vel ikke noe stort tap uansett? Man kan jo alltids finne seg en ny en som er litt mer oppegående. Da slipper man problemstillingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Desverre er det også slik, at noen er blåøyde nok til å la kjæresten reise på sånne turer. Noen føler også trang til å ty til personlige angrep når argumentene ikke strekker til.

Åh, han stoler ikke blindt på folk, ja da må han ha dårlig selvtillit og eiertrang. Det kan overhodet ikke være snakk om å ha en viss standard for hva man tillater.

Om kvinnfolket absolutt må reise på horetur er det vel ikke noe stort tap uansett? Man kan jo alltids finne seg en ny en som er litt mer oppegående. Da slipper man problemstillingen.

Selvfølgelig er det de som er utro, men det er de som er utro på jobb her i Norge også - ja, jeg har selv sett det. Så min partner skal altså ikke være blåøyd, men nekte meg å jobbe, reise og alt annet så lenge hun ikke er med meg? Vil de være utro, så får de det til uansett - blåøyd å tro noe annet.

Standard setter man selv - jeg får lov til alt jeg vil og det får min partner også. DET er standard det. Det å være fengslet og bli overvåket er kanskje for deg en viss standard, mens for andre er det misstenkelig likt hva et fengsel er - ikke en standard de fleste søker og vil ha.

 

Se på hva du selv skriver og uttaler deg - med de få postingene du har, så har du nevnt personangrep flere ganger - mens du ikke ser på hva du selv uttaler. At du føler deg truffet er ikke det samme som personangrep. Rapporter hvis du føler det er personangrep.

Du kan ikke reise alene uten partner til syden, jeg (og andre) kan. Du drar dit for å hore, vi andre for å ha det morro med venner. Ja, det er det du sier - du horer hvis du har muligheten og ikke blir overvåket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men til saken da: Du kan aldri være sikker om hun er utro, du får bare stole på henne. Enkelt og greit.

Eller ikke stole på henne. Det er nok det mest fornuftige om hun er av sorten som drar på jentetur.

 

Seriøst? Jeg mener.. virkelig?

 

Altså, selv om man har kjæreste, betyr ikke det at man kun kan dra på ferie med kjæresten. Til sommeren skal typen på tur med en kompis, skal jeg liksom nekte ham det? Nei vet du hva, vi er da to forskjellige individer selv om vi er kjærester.

 

Verden er ikke så svart/hvitt som du vil ha det til dessverre.

 

Kjæresten din er på guttetur. Er han interessert i å ha seg med noen andre, må han aktivt gå inn for det. Flørte litt her og der, være pågående og hele pakken.

 

Ei jente på tur til Tyrkia vil oppleve det motsatte. Selv om hun er der for å sole seg og bade, vil tyrkerne konstant prøve seg. Det er de som vil oppsøke jenta. Flørte, sjarmere, gi komplimenter, se hvor langt de kommer.

 

Forskjellen er som natt og dag og kan ikke sammenliknes. Hadde jenteturen f.eks vært til Island hadde jeg aldri vurdert å bekymre meg engang. Det er ikke jenta jeg er redd for. Det er tyrkerne.

 

som nevnt på kvinneguiden. Tyrkia er damenes svar på Thailand.

 

Postet av anonym: 97483d429a92a1a8041fd96dd24b9c42

Lenke til kommentar

Ei jente på tur til Tyrkia vil oppleve det motsatte. Selv om hun er der for å sole seg og bade, vil tyrkerne konstant prøve seg. Det er de som vil oppsøke jenta. Flørte, sjarmere, gi komplimenter, se hvor langt de kommer.

 

Postet av anonym: 97483d429a92a1a8041fd96dd24b9c42

 

Du er klar over at veldig mange jenter finner slike mannfolk ekstremt irriterende?

 

Personlig mener jeg slike mannfolk er gøy i begynnelsen, er jo litt selvtillit boost at alle mannfolka på gata ser etter deg. Men blir også for mye i lengden.

 

De fleste turist steder med sol har vel slike mannfolk, er vel ikke bare i Tyrkia. Og er jo ikke rart de vil til sola, så Island er vel ikke et alternativ.

 

Når jeg og kjæresten ble sammen dro han på guttetur med en av kompisene sine, som på den tiden var en at de største manne-horene jeg kjente. Spør titt og ofte om han fant seg ei dame der nede, han sier fremdeles nei men noe av meg tror han ikke. Regner med jeg aldri blir å finne det ut heller. :p

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Island ble brukt som eksempel til å fremheve poenget mitt. Stor forskjell på Spania/Italia o.l. og Tyrkia. Jeg vet det er strandløver i alle slike land, jeg prøver å fremheve at Tyrkia er spesielt ille. Så lenge hensikten med turen ikke er pule/horetur, er det like greit å se seg om etter et annet reisemål. Er ikke bare i Tyrkia det er sol og varme :)

 

Postet av anonym: 97483d429a92a1a8041fd96dd24b9c42

Lenke til kommentar
Verden er ikke så svart/hvitt som du vil ha det til dessverre.

Selvfølgelig er den det. Damer har like stor forskjell i interessen der som her i Norge. Jenter trenger ikke jakte, de blir jaktet på.

Ei dame som ER interessert i å være utro trenger uansett ikke å jakte. Menn må jakte vanligvis for det samme selv.

 

Noen er av den typen som er utro, andre ikke. Jeg er ikke det typen og selv kan jeg godt dra til Thailand uten å ha i tankene å være utro og vil heler ikke være det. Det har ingenting med plassen jeg drar å gjøre, bare min holdning - samme hvis damen min drar til Tyrkia. Hun vil ikke være mer utro der enn her i Norge.

 

Det er personenes holdninger til det som er det essensielle mener jeg. Har de derimot holdninger og verdier SOM er litt på kanten når det gjelder det, SÅ er det nok lettere å være utro utenlands pga mindre sjanse til å bli oppdaget, møte på personen igjen osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen er av den typen som er utro, andre ikke. Jeg er ikke det typen og selv kan jeg godt dra til Thailand uten å ha i tankene å være utro og vil heler ikke være det. Det har ingenting med plassen jeg drar å gjøre, bare min holdning - samme hvis damen min drar til Tyrkia. Hun vil ikke være mer utro der enn her i Norge.

 

Noen er jo notorisk utro, andre ikke. Men så kommer også de som egentlig ikke hadde planer om å være utro, men som ble full og den emosjelle hjernehalvdelen tok over for den rasjonelle delen.

 

Men det hele her er egentlig veldig komplisert. Det er som oftest ikke én årsak til ting folk gjør, men mange faktorer sammensatt

Lenke til kommentar

Joda, det er nok det, men det kan også være lettere å være utro hjemme enn i store utland. Reiser man og man har med seg andre og man er enig i å passe på hverandre slik at dette ikke skal skje, kontra her hjemme der man ikke er så obs på å passe på hverandre. Det er også de som drikker mindre der nede pga de vil ta mer vare på seg selv. De drikker mer totalt, men mindre 'kake' full. (andre igjen bare kjører på)

Man kan vri og vende til fordel/ulempe for begge sider av sak - til syvende og sist kommer det uansett an på personen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...