Gå til innhold

Nye ørepropper, ~500,-, på linje med portapro. [LØST]


haakonmt

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit vil jeg tro:

 

Sitter med et Koss Portapro som jeg er godt fornøyd med, men de begynner å bli slitt. Har aldri helt hatt troen på propper, men nå er jeg klar for den verdenen også. Reiser en del for tiden, og noe som tar lite plass er da mye mer praktisk enn et headset ala portapro. Har et budsjett på opp til ca 500,-, vil ha lydkvalitet på linje med (eller bedre enn) det jeg allerede har i portapro, og proppene skal helst sitte godt i ører som til vanlig ikke liker propper så godt.

 

Har sett en del på Jays a-Jays-serien, er disse gode? Er det lydmessige forskjeller på de forskjellige modellene, og er det eventuelt noen andre propper som gir bedre lyd for pengene? Har også sett på Sennheiser CX 680, som ser svært praktiske ut, men er lyden bra nok? Vil bli brukt mest til musikk i alle sjangre (dubstep, metall, listepop, you name it), men også litt til film/serier. Trener en del, både ute og inne, hadde vært greit om de også kunne brukes på f.eks. jogge- eller sykkelturer. På forhånd takktakktakk.

 

TL;DR: Trenger propper til musikk, lydkvalitet på linje med Koss Portapro, budsjett på ca 500,-.

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...